Lady schreef:Ik zou gewoon zeggen: ‘Je moet even deo spuiten’. Dan ben je eerlijk zonder het probleem daadwerkelijk te benoemen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
June schreef:Lady schreef:Ik zou gewoon zeggen: ‘Je moet even deo spuiten’. Dan ben je eerlijk zonder het probleem daadwerkelijk te benoemen.
Lastige is wel dat deo ook maar een beetje oplost vaak. Dat puberzweet komt uit alle poriën lijkt het wel.
Spencer schreef:Tijd voor de middelbare school hier! We moeten nog oa een agenda en tas aanschaffen. R wil zelf een zwarte of blauwe Nike of Eastpack tas, dat lijkt me wel prima. Maar qua agenda hebben we beide geen idee wat 'in' is. Hij heeft zelf ook geen idee wat hij wil. Wat is er bij jullie middelbare scholieren nu in?
Siesa schreef:Waar haal je tegenwoordig voor een jongen een etui? Zie overal iets voor meisjes liggen maar voor jongens bijna niets.
Siesa schreef:Action had hier niets en de Hema 2 saaie volgens mijn zoon.
Hij moet ook nog eens plat zijn want anders past het niet in de la.
Primera had alleen meisjes en die van de intertoys waren kinderachtig.
Siesa schreef:Ja online was de laatste optie. Vroeger gingen we echt winkelen voor school, nu is er niets meer in de winkel te krijgen. Een rugzak was hier in dit gat ook niet te krijgen.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers