Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat hebben jullie gedaan om snel zwanger te raken?

<<

Anoniem330

Bericht 07 Jul 2022 11:19

Re: Wat hebben jullie gedaan om snel zwanger te raken?

Sadie schreef:Dit topic was bedoeld om elkaar te helpen. Jammer dat het zo uit z'n verband wordt getrokken en dat er iets negatiefs van wordt gemaakt.

Pinokkio
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Bericht 07 Jul 2022 11:20

Zoals jullie kunnen lezen gaat het mij dus vooral om het advies van de burgemeesters. Ik vind het bizar dat dit van hoger hand al die tijd maar met de mantel der liefde bedekt wordt. Ik ben het er best mee eens dat ze haarfijn weet te balanceren op de grens wat wel en niet kan, maar het is inmiddels al maanden duidelijk dat ze ook weleens van die grens af stapt. En dan gebeurt er ook niets, terwijl de forumregels naar mijn weten daarin toch best duidelijk zijn. En even terug naar mezelf: Ik weiger serieus om mijn mond te houden in een topic wat overduidelijk is geopend om mij te kwetsen. Dat vind ik echt de omgekeerde wereld, dat ik er nog niet eens wat van mag zeggen ook.
<<

Anoniem327

Bericht 07 Jul 2022 11:25

Ik denk eerder dat het gescheld naar mij moet worden aangepakt. Ik negeer het altijd maar, omdat ik me niet wil laten verlagen tot dat niveau, maar storend is het wel. Volgens mij staat het zelfs in de forumregels dat schelden niet mag, maar er wordt jammer genoeg niet ingegrepen.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Jul 2022 11:43

Sadie schreef:Dus jij hebt ooit een soortgelijk topic geopend, Marsy?

Je geeft dus toe dat het bewust is van je?
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Jul 2022 11:49

Elliot schreef:
Marsy31 schreef:Ben wel beetje eens, sterker nog: ik heb er ooit topic voor geopend. We hadden dit hele topic leeg kunnen laten, dat was lekker frustrerend geweest voor Sadie. Maar dan gebeurt niet. We werken er dus zelf ook aan mee.

High five, komt niet vaak voor dat wij het eens zijn (ook al is het maar een beetje)! 🤣

Hey, dat maakt het alleen maar bijzonderer!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Burgemeester Fiep

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 07 Jul 2022 12:33

Dit topic is gesloten. Voor meer informatie, zie moderatortopic-t72-250.html#p1529825
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen