Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Moderatortopic

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 23 Nov 2018 06:06

Re: Moderatortopic

Waarom is het account nog niet verwijderd?
Geboren om voor altijd lief te hebben! 08022018
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 23 Nov 2018 07:25

:laughcry:

BM's jullie zijn wel weinig actief hoor lately. Kunnen er niet wat nieuwe bij komen?
29032018
<<

Burgemeester Kaat

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 23 Nov 2018 09:08

Wij zijn natuurlijk ook achter de schermen actief. Anders hadden jullie geen forumster van de maand, statistieken, nieuwe banners, nieuwe smileys etc. Ik snap dat jullie dat niet allemaal kunnen weten, maar burgemeesters doen meer dan alleen maar accounts verwijderen. Wij hebben daarnaast natuurlijk ook allemaal nog een privéleven waarin we ook werken/kinderen hebben/sociale contacten onderhouden. Wij zijn ook maar mensen en kunnen ook wel eens wat over het hoofd zien. Dat een account niet gelijk verwijderd wordt, lijkt me ook niet echt een probleem toch?
<<

Anoniem244

Bericht 23 Nov 2018 09:21

Maar als je iets gemeld heb en gevraagd heb on reactie (paar weken geleden) is het best raar dat je nog niks gehoord heb daarop?
<<

June

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 23 Nov 2018 09:22

Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen wat Cotton zegt. Ik ervaar zelf ook wel verschil. Ik kan niet beoordelen wat jullie achter de schermen doen inderdaad, maar voor de schermen valt het me inderdaad op dat jullie er minder zijn. Ik heb ook begrip voor ieders privéleven ernaast, maar eerder was er wel meer activiteit. Als jullie voor ons minder zichtbaar zijn dan eerst, maar zelf dezelfde hoeveelheid tijd investeren, dan is het misschien gewoon te veel. De vraag van Cotton vind ik dan ook niet heel gek. Willen jullie niet nog wat extra hulp?
Maple schreef:[...] dat begrijpt m’n kleine teen ook nog wel [...]
<<

Anoniem248

Bericht 23 Nov 2018 09:35

Maar even los van dit: ik begrijp uit de berichten van Ell dat het verwijderen van haar account vorige keer al niet goed is gegaan, en nu gaat het dus ook niet vlekkeloos en moet er een ruime week overheen gaan. Normaal kan dit binnen een halve dag. Een halve dag of een ruime week, da’s nogal een verschil. En dan sluit ik me inderdaad aan bij Cotton en June.
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 23 Nov 2018 09:52

Schijnbaar werkt het wel, want ineens zijn er allemaal BM's online :P

Nee, maar zonder gekheid. Laatst met die smalle forum problemen ging het al allemaal moeizaam en alles duurde lang. Dat iets lang duurt is prima, maar de gebruikers van je site met regelmaat op de hoogte houden is toch niet teveel gevraagd? Daar zijn jullie BM's voor.

Er is meerdere malen gevraagd hoeveel er maandelijks/jaarlijks binnen moet komen om het forum draaiende te houden. Geen reactie.
Ik heb uitleg gegeven hoe de abonnementen op Fok! werken, daarna niks meer over gehoord/gelezen.
Alleen nog een reactie dat er binnenkort (dat zal inmiddels wel geweest zijn???) dingen zouden veranderen.

En sorry, maar 'als een account niet gelijk verwijderd wordt is toch niet zo erg?'. Nee het hoeft niet binnen een uur, maar het is toch niet echt netjes als het een week moet duren.
Laatst gewijzigd door Savi op 23 Nov 2018 09:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
29032018
<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 23 Nov 2018 09:57

Ik heb de betreffende gebruiker zojuist verwijderd, had gezien de reacties even niet begrepen dat dat nog niet gebeurd was.
Waarvoor natuurlijk excuus. Overigens, de reden dat het de vorige keer niet volledig goed was gegaan, was ook mijn fout, dat was mijn eerste actie als burgemeester en niet bepaald mijn meest succesvolle, ook al was enkel haar naam per ongeluk blijven staan. Daarvoor had ik al excuses aangeboden trouwens.

We zullen zeker nadenken over het werven van nog een extra burgemeester (dank voor jouw wat meer genuanceerde reactie June), maar voorlopig is het forum niet echt druk dus is het goed te doen. Ik begrijp dat jullie ons wat minder zien, ik werk zelf ook regelmatig met de tijdelijke onzichtbaarheidsstatus zodat ik even veel kan melden en uitwerken maar daar zal ik wat meer op letten.

Ik sluit me echter wel bij burgemeester Kaat aan, we zijn maar mensen en soms gaat er wat mis, dat mag echt wel gezegd worden maar graag op een nette manier. En jullie mogen altijd de meld knop gebruiken, die zien we vaak veel eerder.
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 23 Nov 2018 09:58

Burgemeester Sil schreef:
Ik sluit me echter wel bij burgemeester Kaat aan, we zijn maar mensen en soms gaat er wat mis, dat mag echt wel gezegd worden maar graag op een nette manier. En jullie mogen altijd de meld knop gebruiken, die zien we vaak veel eerder.

Want mijn reactie dat jullie weinig actief zijn is niet netjes?
29032018
<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 23 Nov 2018 10:01

Cotton schreef:

Ik bedoelde het heel algemeen eigenlijk. De 'maar' staat wellicht onhandig.
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 23 Nov 2018 10:02

Cotton schreef:

Ik bedoelde het heel algemeen eigenlijk. De 'maar' staat wellicht onhandig.

Nouja, je noemt June haar reactie ook 'wat meer genuanceerd'.
Maar dat zal ik wel verkeerd opvatten dan. :muts:
29032018
<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 23 Nov 2018 10:05

Dat was haar reactie ook, zij legde wat meer uit. Jouw laatste reactie trouwens ook en die heb ik doorgezet, want ik weet daar niet genoeg vanaf, ik ben niet van de technische dingen helaas.
(en ik snap de smileys ook niet want die kunnen heel verkeerd overkomen)
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 23 Nov 2018 10:10

Uh ja. June's reactie komt na jullie uitleg. Nogal wiedes dat die reactie dan ook wat meer uitleg heeft en genuanceerder is.
Het valt gewoon op, that's it.

De :laughcry: smiley in mijn reactie slaat uiteraard op het feit dat het account na een week nog niet verwijderd was.
29032018
<<

Anoniem248

Bericht 23 Nov 2018 10:11

Nou er blijft wel een laagje van ‘Cottons reactie was niet zo fijn’ bovenop drijven hoor, hahaha. En dat laagje wordt met elke reactie van een BM wel weer eventjes opgepoetst. Nu weer over die smiley.
<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 23 Nov 2018 10:13

Dat ligt dan aan mij. Ik begrijp namelijk wat er gezegd wordt, zeker over het verwijderen van het account, een week is langer dan we normaal doen, het is echt over het hoofd gezien. Daarvoor heb ik ook excuus aangeboden en dat meen ik ook. Het account is nu verwijderd en ik heb de technische vragen doorgezet, die kan ik niet beantwoorden.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 25 Nov 2018 22:21

Ik heb de laatste weken dat als ik in het tekstvak een woord wil selecteren, de selectie steeds ongedaan gemaakt wordt. Ik kan dus niet een woord in 1x verwijderen bijv, of autocorrect het laten veranderen want na een sec is het woord al niet meer geselecteerd. Herkenbaar? Tips bm’s?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 25 Nov 2018 22:29

Oh, dat is gek zeg. Je bedoelt dat je dus gewoon iets typt en dus gelijk heel je tekst kwijt bent als je ergens iets wil corrigeren?
Heb je dit in de desktop of mobiele versie? Of misschien wel allebei.
Het zegt mij helaas niks en komt me ook niet bekend voor op dit moment.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Nov 2018 16:22

Nee ik bedoel het niet iets anders :) Op mijn mobiel (iPhone) gebeurt het alleen maar.

Ik typ dan in het tekstvak. En als ik dan een woord wil selecteren wat ik getypt heb (om het te kunnen aanpassen, verwijderen etc) dan selecteert ie slechts heel kort. Zo kort, dat je dus niks met de selectie kunt zeg maar. Echt supergek! Jammer dat je het niet herkent hehe.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 26 Nov 2018 16:55

Ah oké, nu snap ik hem inderdaad! Hij is alleen nog steeds niet herkenbaar helaas.
Ik heb zelf ook een iPhone dus ik ben gaan testen maar ik heb er zelf geen last van nee.

Heb het voor de zekerheid getest in de mobiele als desktopversie en bij snel als volledig antwoorden.
Ik ga kijken of ik nog een oplossing er voor vindt, maar ik vind het lastig en lijkt dus niet per se een iPhone dingetje te zijn dan.
<<

Anoniem248

Bericht 26 Nov 2018 17:44

Ik heb dat af en toe Zora. Volgens mij ligt dat meer aan m’n iPhone want als ik de browser echt volledig afsluit (dubbel klikken hometoets en dan naar boven swipen) dan doet ie het weer.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Nov 2018 20:52

Ahh wat lief dat je er zo uitgebreid naar gekeken hebt Nicky. Thanks! Jij ook dank Maple, helaas verhelpt dat het niet. Had echt zomaar gekund ja want dat echt afsluiten doe ik echt nooit!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Dec 2018 14:39

forummer-van-de-maand-januari-t29280.html

Zou in dit topic de foto van mijn kinderen verwijderd kunnen worden? De andere mag blijven staan, maar die van mijn kinderen heeft nu wel lang genoeg online gegaan :wink:
07.12.2011
11.12.2014
<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Dec 2018 17:15

Mickey schreef:http://www.zegmaaryes.nl/forummer-van-de-maand-januari-t29280.html

Zou in dit topic de foto van mijn kinderen verwijderd kunnen worden? De andere mag blijven staan, maar die van mijn kinderen heeft nu wel lang genoeg online gegaan :wink:

Dit heb ik voor je in orde gemaakt!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Feb 2019 08:59

Inmiddels ziet iedereen alweer enige tijd de advertenties op het forum.
Zijn daar nog problemen mee dat ze uit proportie zijn etc?
<<

Savi

Gebruikers-avatar

President

Bericht 01 Feb 2019 09:11

Nee geen problemen meer gehad!
29032018
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken