Desktop versie van Zeg maar Yes
Plaats een reactie

???

Ik zou het pakketje houden
3
11%
Ik zou afwachten en als ik na .. dagen/weken niks hoor dan houden
5
18%
Ik zou direct contact opnemen
17
61%
Ik weet niet wat ik zou doen
3
11%
 
Aantal stemmen : 28

Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 15:55

Ik heb op Amazon UK een tijdje 2 weken terug wat dingen besteld. Afgelopen maandag zou dit geleverd worden, maar ik kreeg maandag niks, dinsdag niks en woensdag niks. Dinsdag ondertussen maar eens bij de DHL tracking gekeken, stond er alleen nog maar 'aangemeld' en dit bleef er maar staan. Donderdag contact opgenomen met DHL en zij stuurden me door naar Amazon. Amazon was direct super vriendelijk en stuurde me een nieuw pakket.
Wat is nou het probleem? Nou, DHL heeft schijnbaar het eerste pakketje ook gevonden en afgelopen vrijdag ging die tracking code ineens 'lopen'. Vandaag krijg ik pakket 1 en morgen pakket 2.

Nou heb ik ditzelfde gehad met B&F shop en ik appte een vriendin die daar werkt om te vragen wat ik moest doen. Ze gaf niet meteen reactie, dus ik heb erheen gebeld en kreeg korting op die 2de doos. M`n vriendin reageerde later en zei dat ze daar nooit achter komen, zulke dingen gaan vaker mis, bij dat bedrijf iig.
Nou twijfel ik of ik dit wel bij Amazon moet melden. Wat zouden jullie doen?

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 15:57

Aangezien jij er waarschijnlijk heel veel extra werk van gaat hebben zou ik het niet melden.

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 15:58

Heb je dat tweede pakket gratis toegezonden gekregen?

Ik zou waarschijnlijk wel gelijk een mailtje sturen dat ze het andere pakket inmiddels ook getraceerd hebben en dat je er nu twee verwacht/op het moment dat je de tweede binnenkrijgt gelijk contact opnemen.

Maar ik zou zelf geen retourkosten oid willen betalen. Retourzenden ok, maar extra kosten ammehoela. Dus kijken wat ze zeggen en stiekem hopen dat ze zeggen houd maar.

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 16:02

Whatever schreef:Heb je dat tweede pakket gratis toegezonden gekregen?

Ik zou waarschijnlijk wel gelijk een mailtje sturen dat ze het andere pakket inmiddels ook getraceerd hebben en dat je er nu twee verwacht/op het moment dat je de tweede binnenkrijgt gelijk contact opnemen.

Maar ik zou zelf geen retourkosten oid willen betalen. Retourzenden ok, maar extra kosten ammehoela. Dus kijken wat ze zeggen en stiekem hopen dat ze zeggen houd maar.

Ja, dat is een bestelling met een waarde van 0,00. :ja:

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 16:20

Whatever schreef:Heb je dat tweede pakket gratis toegezonden gekregen?

Ik zou waarschijnlijk wel gelijk een mailtje sturen dat ze het andere pakket inmiddels ook getraceerd hebben en dat je er nu twee verwacht/op het moment dat je de tweede binnenkrijgt gelijk contact opnemen.

Maar ik zou zelf geen retourkosten oid willen betalen. Retourzenden ok, maar extra kosten ammehoela. Dus kijken wat ze zeggen en stiekem hopen dat ze zeggen houd maar.


Dit.

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 17:43

Ik zou het niet melden, had laatst zoiets bij bol heb beide pakketten gehouden en de ene stond in het systeem als nooit ontvangen en de andere heb ik betaald

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 17:46

Susan schreef:
Whatever schreef:Heb je dat tweede pakket gratis toegezonden gekregen?

Ik zou waarschijnlijk wel gelijk een mailtje sturen dat ze het andere pakket inmiddels ook getraceerd hebben en dat je er nu twee verwacht/op het moment dat je de tweede binnenkrijgt gelijk contact opnemen.

Maar ik zou zelf geen retourkosten oid willen betalen. Retourzenden ok, maar extra kosten ammehoela. Dus kijken wat ze zeggen en stiekem hopen dat ze zeggen houd maar.


Dit.


Eens.

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 17:59

Ja, ik zou dat melden, maar er geen extra geld oid voor betalen. 1 mailtje zou ik eraan wagen, en verder niet. Eens met Whatever dus.

Wij hebben eens 6 verkeerde stoelen (!!) geleverd gekregen. Heb ik meerdere keren achteraan gemaild, maar die dingen hebben we nog steeds. Laat het nu maar, dan niet hoor :D

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 20:30

Hebben jullie de juiste stoelen ook wel gekregen Zora?

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 21:37

Ja! Uiteindelijk kregen we eerst een doos met állemaal dozen met adidasschoenen (ja echt!!!) en toen na de 3e x kregen we de goeie stoelen. Lekker dubieus allemaal he haha

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 21:42

Zora schreef:Ja, ik zou dat melden, maar er geen extra geld oid voor betalen. 1 mailtje zou ik eraan wagen, en verder niet. Eens met Whatever dus.
Ja zo zou ik het ook doen.

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 22:07

Hé Zora, heb je al die adidasjes ook nog steeds? :-D

Ot: ik heb ingevuld dat ik direct een mailtje zou sturen. Ik ben eigenlijk wel een heel eerlijk persoon en zou er niet eens over denken om het niet te doen. Dat tweede pakketje zou ik anders niet met een gerust geweten gebruiken ofzo.
Denk alleen niet dat ik zin zou hebben om ermee naar het postkantoor te gaan, maar ze mogen het wel weer op komen halen als ze het terug willen.

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 22:41

Haha nee helaas niet. Het waren van die kakkielelijke voetbaladidasjes :nopompom:

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 23:24

Zora schreef:Ja! Uiteindelijk kregen we eerst een doos met állemaal dozen met adidasschoenen (ja echt!!!) en toen na de 3e x kregen we de goeie stoelen. Lekker dubieus allemaal he haha


Hahaha dit werkt wel geniaal goed op mijn lachspieren.

Re: Zou jij dit melden?

06 Feb 2017 23:43

Ik zou wel bellen. Heb het bij bol al wel eens gehad en laatst bij denksport. En beide gaven vervolgens aan dat het netjes was dat ik het melde maar er maar iemand blij mee moest maken :)

Re: Zou jij dit melden?

07 Feb 2017 10:47

Ik zou doen wat Whatever zegt inderdaad, prima om het terug te sturen maar dat moet me geen geld of teveel moeite kosten.

Mijn broer kreeg laatst i.p.v. 1 wipstoeltje een hele doos vol met wipstoeljes. Direct de verzender gemaild en die gaven aan dat ze de stoeltjes mochten houden, heb je natuurlijk niks aan 4 dezelfde stoeltjes dus nu staat er bij mijn ouders ook een stoeltje en hebben ze er 2 via Marktplaats verkocht, dat heeft uiteindelijk dus zelfs geld opgeleverd.

Re: Zou jij dit melden?

07 Feb 2017 13:56

Lennox schreef:
Zora schreef:Ja! Uiteindelijk kregen we eerst een doos met állemaal dozen met adidasschoenen (ja echt!!!) en toen na de 3e x kregen we de goeie stoelen. Lekker dubieus allemaal he haha


Hahaha dit werkt wel geniaal goed op mijn lachspieren.



:D :D

Re: Zou jij dit melden?

07 Feb 2017 15:32

Ja, ik zou dat melden. Meestal mag je het product toch wel houden, want het is voor het bedrijf niet interessant om er de kosten/werk van te hebben. Dan hoef je je ook niet druk te maken dat ze het later alsnog terugeisen o.i.d.

Re: Zou jij dit melden?

07 Feb 2017 19:46

Ja, wel melden en verder niks. Heb dat eens met een telefoon gehad, jaren geleden. Weet het precieze verhaal niet meer maar ik had er dus ineens twee. Gebeld en gemaild, artikelnummers gestuurd etc. Maar op de rekening stond er echt maar eentje. En degene die ik aan de telefoon had begreep het probleem niet helemaal. Dat heb ik toen allemaal op de mail gezet en niks meer gehoord. Heb die tweede telefoon gewoon in het doosje gelaten. Na 1,5 jaar was die eerste kapot en toen ben ik hem pas gaan gebruiken. Volgens mij een Samsung Galaxy Young.

Re: Zou jij dit melden?

08 Feb 2017 09:57

Zora schreef:
Lennox schreef:
Zora schreef:Ja! Uiteindelijk kregen we eerst een doos met állemaal dozen met adidasschoenen (ja echt!!!) en toen na de 3e x kregen we de goeie stoelen. Lekker dubieus allemaal he haha


Hahaha dit werkt wel geniaal goed op mijn lachspieren.



:D :D

Haha wat erg!

Re: Zou jij dit melden?

08 Feb 2017 09:59

Ik heb besloten om het af te wachten.
Plaats een reactie