Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kortingscode centerparcs

<<

ShallY

Pakjespiet

Bericht 04 Dec 2019 12:08

Kortingscode centerparcs

Vanwege de 1e verjaardag van de tweeling hebben we een kortingscode voucher gekregen van centerparcs.

Wij doen er niks mee en je kan boeken met die korting tot 31-12-2019.

Kan ik er iemand blij mee maken?
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 04 Dec 2019 18:42

Re: Kortingscode centerparcs

Ik eventueel wel! Is het alleen boeken voor de 31e of ook verblijven? Geldt het ook in schoolvakanties?
<<

ShallY

Pakjespiet

Bericht 04 Dec 2019 19:26

Ysa schreef:Ik eventueel wel! Is het alleen boeken voor de 31e of ook verblijven? Geldt het ook in schoolvakanties?

Nee alleen boeken voor de 31e.

En of het in de schoolvakanties geldt kan ik niet echt terug vinden.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 04 Dec 2019 21:40

Kan ik verder ergens voorwaarden lezen? Het zou jammer zijn als ik hem niet kan gebruiken en je er ook iemand anders blij mee had kunnen maken :) Wat wil je er voor hebben?
<<

ShallY

Pakjespiet

Bericht 05 Dec 2019 07:02

Ysa schreef:Kan ik verder ergens voorwaarden lezen? Het zou jammer zijn als ik hem niet kan gebruiken en je er ook iemand anders blij mee had kunnen maken :) Wat wil je er voor hebben?

Welke vakantie wil je want kan wel kijken welke periode geldig is.

(Ben ik gisteren achter gekomen).

Hoef er niks voor te hebben hoor.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Schoorsteenpiet

Bericht 05 Dec 2019 09:20

Het wordt waarschijnlijk toch een weekend; 3 april. Doet die datum mee? Zo ja, dan graag!:)
<<

ShallY

Pakjespiet

Bericht 05 Dec 2019 13:49

Ysa schreef:Het wordt waarschijnlijk toch een weekend; 3 april. Doet die datum mee? Zo ja, dan graag!:)

Ja die doet mee.

Als je me nou een pb doet met je e-mailadres dan stuur ik de code door

Terug naar Vraag & aanbod