Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nieuwe lay-out forum

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jul 2019 21:43

Re: Onrust op het forum

Hmm.. HMMM..
Nu ik hier typ is wel super ideaal dat ik alles kan zien wat ik typ aan reactie. Ik zal moeten wennen aan de nieuwe lay-out, met name met quotes, het is nogal wat scroll werk. En vind heel irritant dat de pagina nummers er niet meer bij staan.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Jul 2019 22:44

Hmm geen idee nog wat ik er van vind. Wat ik wel mis is dat ik nu niet meer kan zien wie er als laatst gereageerd heeft.
Ohja en ik vind de letters ook wat klein als ik het overzicht zie van de topics in een pijler.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Jul 2019 01:21

Ik mis de optie ongelezen berichten zie ik nu, hij is alleen te zien bij de forumindex.
dit is mijn Instagram, die is best leuk.
<<

Katrien

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 14 Jul 2019 06:38

Carrie schreef:Ik mis de optie ongelezen berichten zie ik nu, hij is alleen te zien bij de forumindex.

Die mis ik ook idd.

En, als ik een topic open komt ie niet meer automatisch bij het eerste bericht wat ik nog niet gelezen heb. Het topic opent nu bij de openingspost, dat vindt ik ook jammer.

Verder vindt ik dit juist wel een verbetering. Ik forumde altijd via de mobiele versie, maar heb de avaters en onderschriften erg gemist.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Jul 2019 06:44

Katrien, bij mij werkt dat kleine rode pijltje > voor de topictitel nog wel om naar het nieuwste bericht te gaan.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Katrien

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 14 Jul 2019 07:05

Zora schreef:Katrien, bij mij werkt dat kleine rode pijltje > voor de topictitel nog wel om naar het nieuwste bericht te gaan.

Oja, super! Dankjewel.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Jul 2019 07:14

Maar, zie nu dat het nog niet altijd optimaal werkt haha.
<<

Katrien

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 14 Jul 2019 07:21

Als je iets terug wilt lezen niet idd.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Jul 2019 09:51

Maar je kunt niet zien wie het laatste gepost heeft, en dat vond ik nou altijd zo handig. Nu ben ik vaak de laatste die reageert en dan klik ik dus ‘helemaal’ in het topic om er dan achter te komen dat er geen reactie is en nog steeds de laatste ben.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Jul 2019 09:53

Ja da’s idd handig Marsy. Plus idd het aantal pagina`s. Weet je een beetje of er wat te lezen is in dat topic.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Jul 2019 09:55

Marsy31 schreef:Maar je kunt niet zien wie het laatste gepost heeft, en dat vond ik nou altijd zo handig. Nu ben ik vaak de laatste die reageert en dan klik ik dus ‘helemaal’ in het topic om er dan achter te komen dat er geen reactie is en nog steeds de laatste ben.

Huh maar dan heb je toch ook geen melding dat er nieuwe berichten zijn? Of nouja, melding... bij nieuwe berichten is de topictitel rood en als je alles gelezen hebt niet. Zoals hieronder:
Afbeelding

Als jij zelf de laatste reactie hebt getypt is die titel toch niet rood?
2016 ♥
2019 ♥♥
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Jul 2019 09:55

Oh ik zeg dat de titel rood is maar ik bedoel dat pijltje ervoor zegmaar. Daaraan kun je toch zien dat er nieuwe berichten zijn?
2016 ♥
2019 ♥♥
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 14 Jul 2019 10:02

Ja maar inderdaad niet wie. Nu denk ik steeds dat burgemeester puck de laatste reactie heeft geplaatst maar das dus de TO.

Voor de rest went 't best wel moet ik zeggen maar 't zijn idd kleine onhandigheidjes. Maar komt misschien nog wel. Of niet en dan is 't wennen.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Jul 2019 10:05

Marin schreef:Ja maar inderdaad niet wie. Nu denk ik steeds dat burgemeester puck de laatste reactie heeft geplaatst maar das dus de TO.

Voor de rest went 't best wel moet ik zeggen maar 't zijn idd kleine onhandigheidjes. Maar komt misschien nog wel. Of niet en dan is 't wennen.

Ja dat klopt, die kolom mist inderdaad. Maar ik snap dan niet dat Marsy zegt dat ze het topic aanklikt en er dan pas achter komt dat de laatste reactie van haarzelf is. Dat kan dan toch niet?
Maar goed, maakt ook niet uit. Ik las dat er nog gewerkt wordt aan een extra update dus die wacht ik af :)

Burgemeesters hebben jullie zo door de reacties hier goed op een rijtje waar we tegenaan lopen of moeten we dat nog anders aan jullie doorgeven?
2016 ♥
2019 ♥♥
Afbeelding
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 14 Jul 2019 10:13

Heel fijn deze nieuwe lay-out! Typen is ook een verademing op deze manier. Heerlijk!
11-4-2018

Instagram
<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 14 Jul 2019 10:20

Elliot schreef:
Burgemeesters hebben jullie zo door de reacties hier goed op een rijtje waar we tegenaan lopen of moeten we dat nog anders aan jullie doorgeven?

Ik hoop dat we het zoveel mogelijk op een rijtje hebben, met stip op 1 het missen van de laatste kolom. Er wordt nog steeds volop gesleuteld, en we nemen daarin alle feedback mee. Bedankt voor alle tips tot zover!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Jul 2019 11:06

Burgemeester Sil schreef:
Elliot schreef:

Ik hoop dat we het zoveel mogelijk op een rijtje hebben, met stip op 1 het missen van de laatste kolom. Er wordt nog steeds volop gesleuteld, en we nemen daarin alle feedback mee. Bedankt voor alle tips tot zover!

Super! Echt heel fijn dat het zo snel wordt opgepakt!
2016 ♥
2019 ♥♥
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Jul 2019 11:34

Elliot schreef:
Marin schreef:Ja maar inderdaad niet wie. Nu denk ik steeds dat burgemeester puck de laatste reactie heeft geplaatst maar das dus de TO.

Ja dat klopt, die kolom mist inderdaad. Maar ik snap dan niet dat Marsy zegt dat ze het topic aanklikt en er dan pas achter komt dat de laatste reactie van haarzelf is. Dat kan dan toch niet?
Maar goed, maakt ook niet uit. Ik las dat er nog gewerkt wordt aan een extra update dus die wacht ik af :)

Als je niet forumt via ongelezen berichten maar via actieve topics oid, dan heb je misschien last van hoe Marsy het omschrijft.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Jul 2019 11:36

Ohja, dat zou inderdaad kunnen! Ik forum altijd via de pijlers, heel oldschool :wink:
2016 ♥
2019 ♥♥
Afbeelding
<<

Flo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 14 Jul 2019 11:55

Zora schreef:
Als je niet forumt via ongelezen berichten maar via actieve topics oid, dan heb je misschien last van hoe Marsy het omschrijft.

Neehoor, ik forum via actieve topics en zie rode vinkjes. Máár... het kan natuurlijk ook zo zijn dat Marsy zichzelf steeds uitlogt, want als je uitgelogd bent, zie je die vinkjes niet.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Jul 2019 12:16

Uuuh... Ik had helemaal niet door dat die vinkjes dat betekenden (facebalm).
Maar dan nog vind ik het vervelend dat ik niet het aantal pagina's kan zien en wie er het laatst gereageerd heeft.
<<

Kira

Kwebbel

Bericht 14 Jul 2019 12:24

Vinden jullie dit echt prettig lezen? Ik zie steeds maar twee woorden op een regel, en dan dus lappen tekst onder elkaar met steeds maar twee woorden. Hele lange vertikale kolommen dus. Ik las altijd op m'n telefoon maar dit is voor mij echt niet te doen.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 14 Jul 2019 12:32

Kira schreef:Vinden jullie dit echt prettig lezen? Ik zie steeds maar twee woorden op een regel, en dan dus lappen tekst onder elkaar met steeds maar twee woorden. Hele lange vertikale kolommen dus. Ik las altijd op m'n telefoon maar dit is voor mij echt niet te doen.

Even je geschiedenis wissen van je browser, dan wordt het beter.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 14 Jul 2019 13:04

Marsy31 schreef:Uuuh... Ik had helemaal niet door dat die vinkjes dat betekenden (facebalm).
Maar dan nog vind ik het vervelend dat ik niet het aantal pagina's kan zien en wie er het laatst gereageerd heeft.

Maar wat heb je eraan om het aantal blz van te voren te zien?
11-2017 ♥
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Jul 2019 13:17

Zora schreef:
Elliot schreef:

Ja, ik heb daar dus ook echt last van!
28 april 2015 - Your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen