Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Waar baal jij op dit moment van? #4

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Mei 2019 08:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh Sam wat vervelend dat jullie weekje weg zo in het water viel. Is S nog opgeknapt en zijn jullie gebleven? Ze is best vaak ziek toch of lijkt dat maar zo?

Ooh La La, nah ik zou het ook echt niet tof vinden als mijn man opeens zoveel weg was en vooral als hij er dan ook nog eens niet normaal over wil communiceren. Is het uitgepraat inmiddels?

Marin, ik heb hetzelfde met mijn vader. We zien elkaar nu vaak omdat hij ons (heel lief!!) vaak uit de brand helpt met de tweeling of een dagje komt bijspringen. Maar zijn nukkige trekjes worden met ouder worden alleen maar sterker en ik trek dat ook niet altijd even goed. Terwijl mijn ouders zo lief voor ons zijn en zoveel doen, dus dan voel ik me daar ook weer schuldig over ja.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Mei 2019 09:58

Viva schreef:Ooh la la, wat naar zeg. Was dat voor 3 weken terug nog niet het geval dat hij zo vaak weg was?
En was hij nu nog enigszins op tijd?

Ik ben zo'n achterdochtig type die dan eens zijn mobiel zou gaan checken :palm:

Hij is ‘s avonds vaak laat nog aan het werk, dus dat is wel redelijk normaal. Maar vorige week was ie met werk al 2 dagen en een nacht weg en daar is ie al tot laat de kroeg in geweest, dus wat dat betreft snap ik niet waarom hij dan zo nodig deze week ook weer met collega’s de kroeg in moet. Zo’n conferentie enzo is allemaal prima natuurlijk, maar als ik aangeef dat de kinderen (en ik) hem missen dan vind ik het bloed irritant dat ie toch de kroeg in moet. Hij is bang om alle fun te missen ofzo
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Mei 2019 11:34

Jammer dat hij niet inziet dat hij thuis ook gemist wordt :(
<<

mevrouw Stemband

Kwebbel

Bericht 18 Mei 2019 17:49

Ik baal dat mijn kind al vanaf maandag niet lekker is. Ze begon maandag met een hoop niezen en snot, dinsdag nacht 2x spugen en woensdag overdag weer. De dag daarna aan de waterdunne diarree en dat heeft ze nog steeds. En vandaag weer een keer gespuugd. Zo sneu voor haar! Als het maandag nog zo is toch maar even langs de huisarts. Ondertussen loop ik zelf op mijn tandvlees omdat het zoveel energie kost nu. Om alles gaat ze huilen, hangt aan me en is tussendoor behoorlijk baldadig. Bleh.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Mei 2019 18:28

Teun schreef:Oh Sam wat vervelend dat jullie weekje weg zo in het water viel. Is S nog opgeknapt en zijn jullie gebleven? Ze is best vaak ziek toch of lijkt dat maar zo?

Nee we zijn naar huis gegaan op donderdagochtend. Helaas pindakaas.
Sophie is eigenlijk heel weinig ziek. Alleen de laatste weken achtereen waterpokken, hand tussen de deur, koorts en overgeven. Dus is alles in week of 5 gehad. Verder eigenlijk nooit. Afkloppen!
♡ P 09.2015
♡ S 02.2017
♡ I LOVE YOU
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Mei 2019 18:44

Van mezelf en de vreetbuien die ik niet onder controle krijg.
<<

Bergkristal

Kwebbel

Bericht 18 Mei 2019 19:26

Lejow schreef:Van mezelf en de vreetbuien die ik niet onder controle krijg.

Wat vervelend heb hier toen we net uit elkaar gingen ook last van gehad. Heb nu gewoon geen lekkers meer in huis en heb ik ergens zin in dan vreet ik gewoon een komkommer op of 3 appels.
Carpe Diem
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Mei 2019 22:18

Bergkristal schreef:

Wat vervelend heb hier toen we net uit elkaar gingen ook last van gehad. Heb nu gewoon geen lekkers meer in huis en heb ik ergens zin in dan vreet ik gewoon een komkommer op of 3 appels.

Ik stap dan (als ik alleen ben) gewoon in de auto om het te gaan halen..
Of ik vreet de koekjes van mn dochter op :(

Maar goed, ga morgen alles weer invullen in de app voor maandag en wil maandag en dinsdag gaan fietsen naar mn werk.
<<

Bergkristal

Kwebbel

Bericht 18 Mei 2019 23:16

Lejow schreef:
Bergkristal schreef:

Ik stap dan (als ik alleen ben) gewoon in de auto om het te gaan halen..
Of ik vreet de koekjes van mn dochter op :(

Maar goed, ga morgen alles weer invullen in de app voor maandag en wil maandag en dinsdag gaan fietsen naar mn werk.

Ik snap het volledig je mag altijd een PB doen als je het nodig bent. Ga jezelf niet compenseren ik had het oo dat moment ook echt even nodig en vanzelf kon ik het wat beter relativeren. Het gaat vanzelf wel beter maar het heeft echt tijd nodig. Ik merk dat ik nu niet meer die echte drang naar comfort food nodig heb. Ga nu ook vaker lezen, borduren oid wanneer ik het aan voel komen. Zoek een afleiding en doe dat als je zin hebt in eten dat helpt mezelf en dan mag ik mezelf belonen als ik een half uur geen zoetigheid of een gedachte daartoe heb gehad met bijvoorbeeld komkommer, rauwe wortel (sinds zwangerschap al een verslaving) of 1 blokje chocola. Stel voor jezelf doelen en grenzen dan gaat het snel beter. Was zelf 12kg aangekomen sinds scheiding en nu gaat het naar beneden en daar ben ik ook trots op maar die periode had ik ook echt nodig. En je mag ook wel eens egoïstisch denken als het maar niet ongezond wordt en de spuigaten uitloopt.
Carpe Diem
Vorige

Terug naar Algemeen