Re: Wat helpt jou?
Meer kan je niet doen. Het zijn emoties, die kan je niet altijd uitschakelen.
Eerste terrasje van het jaar vanmiddag gepakt, dus dat was ook fijn. De zon stemt iets vrolijker.
Ik schrijf ook vaak. Heb het plan een boek te gaan schrijven en er ligt al heel veel materiaal. Heb er nu niet de concentratie voor, maar hopelijk binnenkort wel. 
Hoe gaat het nu met jou?
Het belemmert me iig niet meer. 
Deze of volgende week hoop ik meer duidelijkheid te hebben over hoe lang dit nog kan gaan duren. M'n zus komt zo iig nog even langs, dus dat is fijn. En idd scheelt het wel dat de lichamelijke ongemakken weg zijn!Quizzle schreef:Fijn dat je zus komt, Guattari, daar heb je vast veel steun aan.
Ik hoop dat de duidelijkheid die zal komen ook wat meer rust in jezelf met zich mee zal brengen. Als je maar weet waar je aan toe bent, is verwerken misschien ook wat haalbaarder.
Nog geen datum, volgende week een screening. Ik zit niet letterlijk te wachten hoor, maar ik heb wel het gevoel dat er veel 'on hold' staat omdat daar het een en ander vanaf hangt.
Het zullen rare weken/maanden worden, maar uiteindelijk komt alles goed.

Ik word wel gedwongen even wat rust te nemen en m'n hoofd leger te maken, want heb een flinke verkoudheid te pakken en wat verhoging. Lig dus lekker op de bank te Netflixen. De stress is niet weg, maar deze week hoor ik meer en hopelijk kan ik het dan wat meer laten gaan. 
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers