Re: Hoe is het met je?
Ik wilde alleen maar zeggen dat het ook ok is om gewoon je eigen verhaal te plaatsen als je dat graag wilt. Voel je niet verplicht om eerst iets aan anderen te vragen, dat bedoel ik 
♥♥
Ik wilde alleen maar zeggen dat het ook ok is om gewoon je eigen verhaal te plaatsen als je dat graag wilt. Voel je niet verplicht om eerst iets aan anderen te vragen, dat bedoel ik 

Ik dacht dat jullie dat inmiddels wel wisten. Dikke knuffel voor jou lieve Betty!Fedora schreef:Met mij gaat het helemaal goed. Vriend komt morgen definitief thuis en daar kijk ik enorm naar uit.
Serendipity schreef:Blijf aan jezelf denken lieve Bliss!

Caulfield schreef:Fedora schreef:Met mij gaat het helemaal goed. Vriend komt morgen definitief thuis en daar kijk ik enorm naar uit.
Wat fijn!!! Hoe gaat het met hem?
); de oorzaak is natuurlijk wel fantastisch!

Lejow schreef:Ook hier mwah...
Net blaasontsteking achter de rug, inc antibiotica.
Ontstoken gewrichtjes in mijn voet : auw : diclofenac
Vitamine D tekort: ook een of andere pil voor
Rusteloze benen: ook pilletje voor gekregen, al twijfel ik of het echt een rusteloos been is, hij maakt elke keer een soort 'schokje'
En daarbij ook maagbeschermers gekregen, want ja he..
Ik kan zowat kwartetten..
Daarnaast is de auto kapot en dat zou maar 100 euro zijn, maar de bobine bak (of whatsoever) is ook kapot.. dus hopppaaa 250 euro..
Lady, waarom is t bij jou mwah?
Serendipity schreef:Kunnen zij hierin niets voor jullie betekenen Lejow? Financiële tegenmoetkoming ofzo?

Ik post er hier niet meer echt over, omdat ik niet hoef te lezen dat professionele hulp misschien wel een optie is. Als ik het in het grotere geheel plaats (als ik over iets persoonlijks post, is het over mijn afkomst of werk), maar ik merk dat ik er niets mee kan. Soms vraag ik me weleens af of anderen beseffen hoe heftig het is geen familiegeschiedenis te hebben, zonder dat je meteen van het padje afraakt. Het ervaren of het inbeelden is een verschil. Zonder professionele hulp kan ik dit vraagstuk ook plaatsen, maar dat betekent niet dat het altijd even makkelijk is. Ik zoek juist aansluiting bij mensen die dit niet kennen, omdat ik maar weinig geadopteerden ken (van de velen die ik ken), die dit trokken op een 'gezonde' manier. 

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers