Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vriendschap.

<<

Anoniem291

Bericht 12 Dec 2016 12:11

Vriendschap.

Een vriendin ken ik via mijn ex en toen het uitging tussen ons hebben we altijd contact gehouden. Ene periode wat meer dan de ander, maar toen mijn zoontje was geboren hoorde ik eigenlijk zeer weinig van haar dus op een gegeven moment heb ik haar laten weten dat ik hier wel teleurgesteld in was dat ze geen belangstelling toonde en een niet op kraamvisite kwam. Dit heeft ze uiteindelijk nog wel gedaan en liep het contact weer wat beter. De laatste afspraak die we hadden ging niet door en we hebben elkaar nu al een tijdje niet gesproken, maar nu zie ik dat ze me ook van facebook heeft verwijderd.

Ik weet echt niet wat er aan de hand is en als ik iets fout heb gedaan had ik dat graag gehoord. We hebben vaker periodes dat we elkaar even niet spreken maar dat ze me verwijderd betekend denk ik toch dat er wat speelt.

Zouden jullie het vragen en wat zou je dan sturen? of het hierbij laten?
<<

Anoniem185

Bericht 12 Dec 2016 12:28

Re: Vriendschap.

Ik weet niet of ik het zou vragen, maar je kunt altijd vragen van 'goh het viel me op dat je me van Facebook had verwijderd, zijn we zo veel uit elkaar gegroeid of is er iets anders aan de hand?'. Lijkt me niet dat je daar iets fout mee kan doen.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Dec 2016 13:05

Ik zou het zo laten, maar dat ben ik.

Soms groei je uit elkaar, en dat is ook heel logisch. Hoef ik ook geen heel gesprek over. Zeker bij zulke ingrijpende dingen die je leven anders laten zijn. Bv schoolvriendinnen van vroeger, eht krijgen van kinderen... Zeker als je al het idee hebt dat het contact minder is, prima toch? Zo gaat dat....
Afbeelding

Afbeelding
<<

Babydoll

Noob

Bericht 12 Dec 2016 14:01

Ik ben iemand die wil weten waarom hoe wat waar, ik zou haar dan ook gewoon vragen waarom ze je verwijderd heeft en wat je in haar ogen verkeerd hebt gedaan. Daarna zou ik er dan ook wel weer klaar mee zijn, maar dan weet ik wel waarom en kan ik het voor mezelf goed afsluiten.
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Anoniem291

Bericht 12 Dec 2016 21:24

Zo ben ik ook wel babydoll dus ik heb dr een berichtje gestuurd. Wel gelezen maar nog niet gereageerd dus ben benieuwd.

Heb niet de verwachting dat het contact weer goed wordt hierdoor, maar wilde wel laten weten dat ik het 'raar' vindt en ze ook met me had kunnen praten.
<<

Anoniem221

Bericht 12 Dec 2016 21:40

Met veel mensen heb ik een vriendschap (gehad), maar ik zou het inmiddels niet meer vreemd vinden als ze me verwijderen op Facebook. Wie ik ooit was ben ik niet meer en kan me voorstellen dat ze me zo niet willen kennen. En dat is prima en hun eigen keuze. Als ik verwijderd wordt, dan is het voor mij ook gewoon goed. Het was immers al lange tijd niet zo als vrienden onderling zijn.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2016 22:42

Ik denk dat ik het ook zou willen weten, maar weet niet of ik effectief een bericht zou sturen. Hopelijk krijg je een antwoord op je vraag.
2012 & 2016
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Dec 2016 23:00

Ik zou denk ik ook een bericht gestuurd hebben. Dat je uit elkaar groeit kan en dan is minder contact daarvan een logisch gevolg. Ik zelf verwijder dat soort mensen eigenlijk nooit van facebook omdat ik het vaak nog wel leuk vind om zo een beetje te zien wat iemand verder doet en zo altijd nog ruimte laten voor af en toe contact. Als een (goede) vriendin met wie ik wel veel contact gehad heb mij dan opeens verwijderd zou ik mij ook afvragen van waarom?
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Brooke

Bericht 14 Dec 2016 14:57

Heb je nog wat gehoord van die vriendin?

Hier een andersom verhaaltje. Ik heb twee en en halve week geleden ook een voorheen goede vriendin van facebook afgegooid. Niet omdat ik haar stom vind, maar de vriendschap liep al meer dan een jaar niet goed en dat heeft mij erg veel energie gekost. Juist omdat ik veel om d'r gaf. Voelde mij ook constant rot. Nu ik haar niet meer op facebook heb, heb ik meer rust en hoef ik nergens mee geconfronteerd te worden. Dit wil dus niet zeggen dat ik haar stom vind of dat ik haar de schuld geef. Waar twee vechten, hebben twee schuld. Ze heeft trouwens geen reactie gegeven, dus ik denk wel dat ze het wel zag aankomen ook. Het liep gewoon al zolang niet lekker.
<<

Anoniem291

Bericht 14 Dec 2016 21:43

Ze heeft het gelezen maar niet gereageerd dus ik ben er klaar mee. Blijkbaar moet het op deze manier dus ik heb dr verwijderd uit mn whatsapplijst.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 14 Dec 2016 21:56

Nou wat raar! Ik zou ook de reden willen weten, dan zou ik het beter los kunnen laten. Laf dat ze niet open durft te zijn of wil zijn.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Libelle'

Kwebbel

Bericht 16 Dec 2016 21:12

Wat vreemd, maar heb helaas zelf ook meegemaakt dat mensen erg vreemd kunnen reageren/doen.
Ik zou er nog een telefoontje aan wagen en het er dan bij laten denk ik.
<<

Anoniem210

Bericht 16 Dec 2016 21:48

Ik zou het ook willen weten waarom iemand er voor kiest mij niet meer in zijn/haar leven te willen hebben als hier geen aanleiding voorgegeven is. Ook al zou het antwoord zijn dat de relatie is doodgebloed. Prima. Maar ik vind het fijn daar van op de hoogte gesteld te worden. Nu ik dit typ klinkt het wel net alsof ik dit in iedere situatie zo zie. Dat is niet zo, denk hierbij aan kennissen e.d. of mensen die ik echt al jaren niet heb gesproken. Ik reageer op desbetreffende situaties zoals hierboven is beschreven door TO.
<<

Anoniem244

Bericht 16 Dec 2016 22:33

Wat vervelend... zeker ook omdat je je van geen kwaad bewust ben.
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 17 Dec 2016 18:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Dec 2016 11:18

Maar dan had jij ook wel een hele goede reden toch, Radler? En als die 'vriendin' een beetje slim is zal ze ook wel weten waarom je geen contact meer zoekt.

Hoochie, wat jammer dat ze niet de moeite genomen heeft om even te reageren. Ik zou er ook slecht tegen kunnen als iemand het contact verbreekt zonder duidelijke reden. Een klein beetje tekst en uitleg wanneer daar naar gevraagd wordt lijkt me dan toch wel zo netjes. En soms verwatert contact ook gewoon of groei je langzaam uit elkaar, zo kan dat gaan. Maar als het contact eerst goed was en dan ineens is het over, dan zou me dat ook bezig houden.
<<

Brooke

Bericht 18 Dec 2016 13:53

Wat jammer dat die vriendin niks meer heeft laten horen.
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 18 Dec 2016 15:50

Ik heb ook zo'n ervaring. Ineens hoorde ik niets meer van een vriendin waarmee ik al meer dan 10 jaar vriendinnen was. Ik heb gebeld, langsgeweest, brief gestuurd, en zelfs naar haar ouders gebeld omdat ik dacht dat er iets ergs gebeurd was :palm:, maar ik heb nooit meer iets gehoord. En dat maakt het juist moeilijk om af te sluiten omdat ik me na bijna 2 jaar nog steeds afvraag of ik iets verkeerd heb gedaan.
<<

Brooke

Bericht 20 Dec 2016 13:54

O Dot, dat lijkt me inderdaad wel erg moeilijk om af te sluiten na zoveel jaren vriendschap. Kan me wel voorstellen dat zoiets dan aan je blijft knagen.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Dec 2016 22:57

Wat rot inderdaad. Heb je er nog iets van gehoord? Hoe moeilijk ook, jij hebt je best gedaan en ligt het aan haar dat er geen contact meer gaande is.

Terug naar Persoonlijk