Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Schokkende gebeurtenis in woning

<<

ChiQ

Bericht 01 Dec 2016 21:34

Re: Schokkende gebeurtenis in woning

Pixi schreef:Nee dat ze zo laat gebeld heeft snappen wij ook niet, maar ja je weet natuurlijk niet hoe hun relatie is, misschien komt hij wel vaker extreem laat of niet thuis 's nachts.

Nou dat is wel zo, maar als iemand al heel lang niets heeft laten horen + zomaar een nacht weg blijft zouden bij mij alle bellen afgaan. Maar goed, ze zal het niet expres zo gedaan hebben, naar ook dat ze altijd het gevoel zal hebben dat áls ze eerder gehandeld had..
<<

Anoniem304

Bericht 01 Dec 2016 21:35

Pixi schreef:Nee dat ze zo laat gebeld heeft snappen wij ook niet, maar ja je weet natuurlijk niet hoe hun relatie is, misschien komt hij wel vaker extreem laat of niet thuis 's nachts.

Of misschien had ze iedereen al gebeld en was zijn baas de laatste. Als mijn vriend `s nachts niet thuis komt zou ik er ook niet direct aan denken om z`n baas te bellen denk ik. Daar zou hij immers al uren niet meer moeten zijn.
OF juist wel. Ja het is net hoe je het bekijkt.

Wat heftig zeg. Zo`n jonge man.
<<

ChiQ

Bericht 01 Dec 2016 21:37

Kan je er nog wel prettig wonen, denk je Pixi?
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Dec 2016 21:51

Wat heftig, Pixi. Bij mij komt dezelfde vraag op als bij ChiQ. Hoe gaan jullie om met deze gebeurtenis, wat zegt je gevoel?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 01 Dec 2016 21:57

Levensloos betekent letterlijk natuurlijk wel zonder leven maar je kunt het ook interpreteren als bijna dood. Vandaar dat ik het vroeg. Niet te veel over doorgaan mensen, lijkt me niet het topic voor.

Ik snap dat het extra heftig is om het letterlijk te benoemen dat hij is overleden, Pixi. Kan me voorstellen dat dat heftiger klinkt voor je.
Wel ergens 'fijn' dat jullie zelf hem niet hebben gevonden met jullie kinderen er bij.
Let's discover the world together.
<<

Pixi

Noob

Bericht 01 Dec 2016 22:03

Ja ik weet het dus niet. Ergens ben ik wel nuchter genoeg om daar verder weinig last van te hebben. Kijk het is een natuurlijke dood, als het nou een ongeluk door koolmonoxide of hij had zichzelf wat aangedaan had ik er meer moeite mee gehad denk ik. Verder voelde de woning zo leeg en kaal nog niet als thuis, dus dat moet nog blijken of dat nog komt. Wij hebben met z'n baas afgesproken dat we er weg blijven totdat het helemaal klaar is, om het zo makkelijk mogelijk voor ons te maken. We hebben het niet gezien, we weten niet waar hij heeft gelegen en dat willen we graag zo houden.
<<

Pixi

Noob

Bericht 01 Dec 2016 22:08

Cotton schreef:

Of misschien had ze iedereen al gebeld en was zijn baas de laatste. Als mijn vriend `s nachts niet thuis komt zou ik er ook niet direct aan denken om z`n baas te bellen denk ik. Daar zou hij immers al uren niet meer moeten zijn.
OF juist wel. Ja het is net hoe je het bekijkt.

Wat heftig zeg. Zo`n jonge man.

Ja dat is het juist he, ik denk dat ik as eerste z'n baas zou bellen maar of dat in de praktijk ook zo zou zijn. Moeilijk moeilijk. Ik vind het in en in triest. Denk je dat je vriend een relatief ongevaarlijk beroep heeft, komt ie om het leven omdat hij 'alleen' aan het werk was en er niemand snel te hulp kon schieten.

Marin: Ik ben heel blij dat ik niet met de kindjes thuis ben gekomen vanmorgen. Dat had maar zo kunnen zijn inderdaad.

De kinderen weten overigens van niks en dat willen we voorlopig wel zo houden, daar zijn ze nog veel te jong voor zoiets heftigs in huis.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Dec 2016 22:18

Pffff, wat heftig zeg!
Hopelijk kunnen jullie er straks toch met veel plezier wonen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Odil

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 01 Dec 2016 22:43

O jeetje wat heftig zeg!
Wisper words of wishdom, let it be.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Dec 2016 22:59

Jeetje wat een heftig verhaal zeg.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Brooke

Bericht 02 Dec 2016 10:47

Wat een heftig verhaal zeg! Ik denk dat het inderdaad een goed beslissing is om pas terug te komen als het klaar is. En inderdaad in dit geval beter te weinig informatie dan teveel.
<<

Nicole

Kwebbel

Bericht 02 Dec 2016 10:55

Jeetje, heftig! Denk inderdaad dat het ook goed is om pas weer naar huis te gaan als het af is. Sterkte in ieder geval.
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 02 Dec 2016 11:28

Ooh wat naar om mee te maken Pixi. Hopelijk kunnen jullie dat een beetje loslaten straks. Sterkte!
Afbeelding
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Dec 2016 11:55

Poeh, wat verschrikkelijk, zeg. Misschien helpt het dat je hem niet zelf in je woning aangetroffen hebt/ hebt zien liggen. Dat scheelt denk ik wel in hoe je er een beetje nuchter in kan blijven. Vreselijk blijft het wel.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 02 Dec 2016 12:20

Fientje schreef:Poeh, wat verschrikkelijk, zeg. Misschien helpt het dat je hem niet zelf in je woning aangetroffen hebt/ hebt zien liggen. Dat scheelt denk ik wel in hoe je er een beetje nuchter in kan blijven. Vreselijk blijft het wel.

Wat heftig. Denk dat dit inderdaad wel scheelt. Daarbij weet je natuurlijk nooit wat in een woning is gebeurt.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Dec 2016 12:31

Bah, wat heftig zeg!
Sterkte, Pixi.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Geel

Bericht 02 Dec 2016 13:24

Wat afschuwelijk.
<<

anoniem224

Bericht 02 Dec 2016 13:29

Ik denk dat dat inderdaad alleen maar gissen is.

Vreselijk zeg. :(
<<

Anoniem192

Bericht 02 Dec 2016 13:37

Pff, heftig zeg....
<<

Anoniem280

Bericht 02 Dec 2016 13:38

Wat heftig en vreselijk.
Jullie ook sterkte.
<<

Believe

Yipyapper

Bericht 02 Dec 2016 13:38

Wat verschrikkelijk zeg.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem243

Bericht 02 Dec 2016 15:12

Jeetje wat een heftig verhaal. Afschuwelijk! Verstandig denk ik dat je er nu van wegblijft tot het klaar is en de details niet weet.
<<

Patsy

Bericht 02 Dec 2016 15:29

Wow, wat een heftig verhaal. Verstandig dat jullie voorlopig even niet naar jullie huis gaan.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Dec 2016 15:40

Jeetje wat ontzettend heftig zeg!
2012-2016-2020-2024

Instagram
<<

Anoniem249

Bericht 02 Dec 2016 17:26

Wat naar ook voor de collega's die nu het werk over moeten nemen in jullie huis. Die zijn vast blij als het erop zit.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk