Re: Welke iPhone 5?
Ik heb via student mobiel gehad, was goed geregeld! Nu via Tele2 zelf geregeld, voor zelfde bedrag.
SuzieQ schreef:Ik wilde ook verlengen met de 5S maar in de T Mobile winkel zeiden ze dat ik voor de 6 maar iets meer kwijt zou zijn, dus nu heb ik toch de 6 gekozen. Ik moet er alleen nog een paar weken op wachten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het verschil is met de 5 (behalve dat hij groter is, maar dat vind ik wel fijn, ik vind de 4S die ik nu heb zo klein!). Dus misschien is de 6 ook het overwegen waar voor je?
Femme schreef:SuzieQ schreef:Ik wilde ook verlengen met de 5S maar in de T Mobile winkel zeiden ze dat ik voor de 6 maar iets meer kwijt zou zijn, dus nu heb ik toch de 6 gekozen. Ik moet er alleen nog een paar weken op wachten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het verschil is met de 5 (behalve dat hij groter is, maar dat vind ik wel fijn, ik vind de 4S die ik nu heb zo klein!). Dus misschien is de 6 ook het overwegen waar voor je?
Dat lijkt mij een mooi verkooppraatje. Ik heb vorige week de iPhone 5S via studentmobiel besteld, ik kwam uit op 250 euro verschil in toestelprijs tussen de 5S en de 6 bij de zelfde maandkosten. Dat vind ik wel een groot verschil. De prijs van de 5S is aardig gedaald sinds de nieuwe iPhone uit is, volgens mij is dat bij T-Mobile nog niet echt het geval (ik had hiervoor ook bij T-Mobile een contract en ben er bewust weggegaan ivm de hoge prijzen). Nu heb ik natuurlijk geen bewijs maar ik heb een vermoeden dat T-Mobile de prijzen van de vorige toestellen hoog houdt zodat je 'net zo goed' de nieuwste kan kopen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers