Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

nav: Hoeveel bekeuringen heb jij gehad?

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Okt 2014 23:36

Re: nav: Hoeveel bekeuringen heb jij gehad?

2x voor iets te hard rijden. Bij één wist ik niet hoe hard ik mocht..60 of 80 dus ik reed 70 mooi in het midden, maarja mocht dus maar 60. De andere was gewoon stom, op de John F Kennedylaan in Eindhoven. Het laatste stukje mag je daar 50, dat rijd niemand daar en ik dus ook niet..waren ze ook nog eens aan de weg aan het werken. Toen werden die past km te veel ineens heel duur. Sindsdien rijd ik daar dus keurig 50.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 05 Okt 2014 16:00

2x in 10 jaar: fout parkeren en iets te hard rijden. De eerste was 50 euro en de tweede 27 euro.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem181

Bericht 05 Okt 2014 20:21

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 16:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Okt 2014 20:43

Pff geen idee.. Niet dat het er ontelbaar zijn, maar ik heb het gewoon niet onthouden..

Een voor foutparkeren, die was onterecht. 's Morgens mocht ik er nog parkeren, dat deden vele auto's met mij. En toen ik terug kwam uit mijn werk was er een verboden te parkeren bord neergezet en van die roodwit gestreepte palen en had de hele rij een bekeuring. Ben in bezwaar gegaan, maar helaas, ik kon mooi dokken. Dat was dus snel verdiend geld..
Wat snelheidsbekeuringen (iedere x met paar km)
En een keer omdat ik mijn blauwe schijf vergeten was op een parkeerplaats bij de winkels (ben nog geen 10 min weggeweest, volgens mij stonden ze me om de hoek op te wachten haha)
<<

Anoniem273

Bericht 05 Okt 2014 20:44

Man en ik hebben 1x een bekeuring gehad omdat we vergeten waren een parkeerbonnetje te kopen. We hadden net onze nieuwe auto opgehaald en gingen trots naar het centrum om een autoradio te kopen. We gingen normaal altijd op de fiets en waren zo vol van de nieuwe auto dat we gewoon parkeerden en geen kaartje hadden gekocht. Staan we bij Halfords, bedenk ik na 10 minuten ineens dat we geen kaartje hadden gekocht. Ik ren terug naar de auto....€51 boete. Dure autoradio :)

Verder nog nooit geflitst o.i.d. M'n man had twee jaar terug alleen een boete voor fout parkeren. We rijden standaard 10 km harder en op de snelweg rijden we allebei flink door. We maken zo'n 20.000 km per jaar.
<<

Anoniem187

Bericht 05 Okt 2014 20:49

Ik denk 5.. 4 voor te hard rijden en 1 voor fout parkeren.
<<

Anoniem123

Bericht 06 Okt 2014 13:26

1 boete voor te hard rijden. heb nu 10 jaar mijn rijbewijs
<<

Anoniem65

Bericht 07 Okt 2014 11:50

1 voor een paar km te hard rijden. Ik rijd daar nu dus altijd netjes 50, en word nu continu ingehaald.
1 keer voor door rood rijden, ik reed door oranje en blijkbaar ging het net op rood toen ik er half door was. Flits. TOen nog 150 euro.
1 keer omdat ik geen gordel om had. Politie kwam me tegemoet en blijkbaar hadden ze gezien dat ik geen gordel om had. Ze reden de rotonde rond en haalden me van de weg. Ik was 1 minuut van mijn werk. Ik heb nu een auto die piept als ik geen gordel draag, ik vergat het serieus altijd. Heb 10 jaar zonder gordel gereden tot ik die boete kreeg.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Okt 2014 15:04

Kreeft schreef:Ik heb nu ruim 14 jaar mijn rijbewijs, en denk iets van 5 boetes gehad.

1 voor verkeerd parkeren, en de rest voor te hard rijden. De laatste toevallig vorige week nog, in mijn vriend zijn auto. Probeerde er nog onderuit te komen, maar hij was daar echt niet geweest die dag ;-)

En vandaag weer een binnen gekregen, gggrrrrr... Dag dag €74,-....
<<

Anoniem222

Bericht 07 Okt 2014 15:19

Ik heb nu 7 jaar mijn rijbewijs en heb denk ik 3 boetes gehad. 2x te hard rijden waarvan 1 van 180 euro, dat was echt intens kut. En 1 voor verkeerd parkeren.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 09 Okt 2014 00:39

Ik heb nu ruim 10 jaar mijn rijbewijs en heb 1 bekeuring gehad (iets van €40 euro) voor iets te hard rijden. Ik heb gewoon geluk gehad want ik geef eerlijk toe: ik rij eigenlijk (op de snelweg) altijd te hard :redface:.
Afbeelding
<<

Engeltje31

Noob

Bericht 11 Okt 2014 22:02

Ik heb twee bekeuringen gehad. De 1e was bij mijn HBO, dus parkeerboete, Parkeerplaats was vol en toen heb ik naast de parkeerplaats gezet bij de ingang van een parkje met een halfverharde weg aan de zijkant. Maar verbodsbord niet gezien dat je dat niet mocht parkeren. het bod stond links van die inrit en beetje gedraaid en ik draaide de weg van rechts in.
De andere boete was voor 11 km te hard in de bebouwde kom, dat was een dure boete. Maar goed ik was te snel opgetrokken ( ik heb een auto die snel optrekt) en zat dus zo aan de 60 km/h.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 13 Okt 2014 10:09

1. En ik twijfelde op die weg of je 80 of 50 mocht...ik reed 60. Dus maar iets te hard. Ik weet even het bedrag niet meer, maar niet zoveel haha. Maar goed dat ik geen 80 reed ;)

Oh ik bedenk mij net, volgens mij heb ik er 2 gehad...maar weet even niet meer precies wat die dan was...wel iets te hard rijden geloof ik. Maar geen grote bedragen iig.
<<

Anoniem321

Bericht 13 Okt 2014 11:18

Vinden jullie het ook vervelend om veel ingehaald te worden? Een collega van mij zei dat dit voor haar een reden is om harder (dan de toegestane snelheid) te gaan rijden omdat ze zich anders opgejaagd voelt.

Ik had daar in het begin zelf ook last van, maar nu ik een paar jaar een eigen auto heb kan het me niks meer schelen.
Ik rijd elke dag op een stuk weg waar je 80 mag, maar iedereen rijdt daar 100. Heel vroeger mocht dat daar ook, maar zo'n 15 jaar geleden is dat aangepast.
Ik rijd daar zelf max 85. Iedereen haalt mij in. Ik heb dan niet de neiging om zelf ook harder te gaan.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 13 Okt 2014 11:19

Nee hoor helemaal niet vervelend als ze mij in halen.
Vorige

Terug naar Algemeen