Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welke iPhone 5?

<<

Anoniem86

Bericht 02 Okt 2014 20:52

Re: Welke iPhone 5?

Ik heb via student mobiel gehad, was goed geregeld! Nu via Tele2 zelf geregeld, voor zelfde bedrag.
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 02 Okt 2014 20:54

Dank je wel voor je reactie. Ik heb nu HI en zou dan ook weer voor Hi kiezen maar via de 2 genoemde websites is het goedkoper dan via HI zelf dus wellicht de moeite waard :)
<<

Anoniem65

Bericht 10 Okt 2014 11:13

Ik wilde ook verlengen met de 5S maar in de T Mobile winkel zeiden ze dat ik voor de 6 maar iets meer kwijt zou zijn, dus nu heb ik toch de 6 gekozen. Ik moet er alleen nog een paar weken op wachten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het verschil is met de 5 (behalve dat hij groter is, maar dat vind ik wel fijn, ik vind de 4S die ik nu heb zo klein!). Dus misschien is de 6 ook het overwegen waar voor je?
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 10 Okt 2014 11:36

SuzieQ schreef:Ik wilde ook verlengen met de 5S maar in de T Mobile winkel zeiden ze dat ik voor de 6 maar iets meer kwijt zou zijn, dus nu heb ik toch de 6 gekozen. Ik moet er alleen nog een paar weken op wachten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het verschil is met de 5 (behalve dat hij groter is, maar dat vind ik wel fijn, ik vind de 4S die ik nu heb zo klein!). Dus misschien is de 6 ook het overwegen waar voor je?

Dat lijkt mij een mooi verkooppraatje. Ik heb vorige week de iPhone 5S via studentmobiel besteld, ik kwam uit op 250 euro verschil in toestelprijs tussen de 5S en de 6 bij de zelfde maandkosten. Dat vind ik wel een groot verschil. De prijs van de 5S is aardig gedaald sinds de nieuwe iPhone uit is, volgens mij is dat bij T-Mobile nog niet echt het geval (ik had hiervoor ook bij T-Mobile een contract en ben er bewust weggegaan ivm de hoge prijzen). Nu heb ik natuurlijk geen bewijs maar ik heb een vermoeden dat T-Mobile de prijzen van de vorige toestellen hoog houdt zodat je 'net zo goed' de nieuwste kan kopen.
2019
2022
<<

Anoniem65

Bericht 10 Okt 2014 12:00

Femme schreef:
SuzieQ schreef:Ik wilde ook verlengen met de 5S maar in de T Mobile winkel zeiden ze dat ik voor de 6 maar iets meer kwijt zou zijn, dus nu heb ik toch de 6 gekozen. Ik moet er alleen nog een paar weken op wachten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het verschil is met de 5 (behalve dat hij groter is, maar dat vind ik wel fijn, ik vind de 4S die ik nu heb zo klein!). Dus misschien is de 6 ook het overwegen waar voor je?

Dat lijkt mij een mooi verkooppraatje. Ik heb vorige week de iPhone 5S via studentmobiel besteld, ik kwam uit op 250 euro verschil in toestelprijs tussen de 5S en de 6 bij de zelfde maandkosten. Dat vind ik wel een groot verschil. De prijs van de 5S is aardig gedaald sinds de nieuwe iPhone uit is, volgens mij is dat bij T-Mobile nog niet echt het geval (ik had hiervoor ook bij T-Mobile een contract en ben er bewust weggegaan ivm de hoge prijzen). Nu heb ik natuurlijk geen bewijs maar ik heb een vermoeden dat T-Mobile de prijzen van de vorige toestellen hoog houdt zodat je 'net zo goed' de nieuwste kan kopen.

Hmm zo had ik er nog niet over nagedacht. Ik heb toen de 5 net uit was, de 4S gekocht (los toestel, toen iets van 350 euro). Maar nu kan ik de nieuwe updates niet draaien (wel van de apps maar niet de nieuwe iOs) en ik merk dat hij nu toch wel achterhaald is. Dus ik was bang dat ik over 2 jaar een verouderde 5S zou hebben. Dus heb me toch maar over laten halen om de 6 aan te schaffen.
Vorige

Terug naar Algemeen