Re: Zou jij....
En in de situatie van TO zou ik mooi achter de politieauto blijven.
Carrie schreef:Nee zou ik niet doen omdat ik geen boete wil. Niet omdat ik bang voor ze ben. De popo zijn ook gewoon mensen ja toch!
Jordana schreef:Ja hoor ik zou het zo doen.
Aantal jaar geleden op de snelweg ook gedaan met een verschil inhalen en netjes met die snelheid doorrijden was toch een reden voor mij langs de kant van de weg te zetten en een boete uit te schrijven
Cotton schreef:Hoezo twijfel je dan? Omdat je bang bent dat je een paar seconde harder dan 120 rijdt?
Nougat schreef:Jordana schreef:Ja hoor ik zou het zo doen.
Aantal jaar geleden op de snelweg ook gedaan met een verschil inhalen en netjes met die snelheid doorrijden was toch een reden voor mij langs de kant van de weg te zetten en een boete uit te schrijven
Ja lijkt me logisch, je rijdt dan gewoon te hard. En te hard een politiewagen inhalen lijkt me eigenlijk nogal dom. Waarom zou je dat nu dan weer doen? Of boeien die boetes je niet zo?
Ik rij echt super keurig, ik heb nu bijna twee jaar mijn rijbewijs en ben veel te bang om zo'n punt te krijgen en dan mijn rijbewijs in te moeten leveren. Weet wel dat je niet zomaar een punt krijgt, maar neem liever geen risico's. Ik ben veel te blij met mijn rijbewijs!
Nougat schreef:Ik begreep alleen niet waarom je met een te hoge snelheid langs een politieauto zou rijden. Maar als dat jouw hobby is en de boetes maken je niet uit, dan moet je het zelf weten natuurlijk!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers