Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Oh my, monstertruck rijdt publiek in

<<

Anoniem131

Bericht 30 Sep 2014 18:41

Re: Oh my, monstertruck rijdt publiek in

Miley schreef:Ik vind sowieso dat die man schuldig is, dat bericht in de telegraaf heb ik niet eens gelezen.

Dat vind ik te kort door de bocht. Die man deed z'n werk en de organisatie moet voor de veiligheid zorgen van toeschouwers.
<<

Anoniem255

Bericht 30 Sep 2014 18:43

Op de dag van het ongeluk werd er al bericht dat de bestuurder met deze truck vaker dit soort dingen uithaalde waarbij het publiek op het nippertje gespaard werd. Die berichten kwamen van mensen die vaker naar dit soort shows gaan.

Waarmee ik niet zeg dat het waar is maar zoiets komt ook niet uit de lucht vallen.

Laten we "hopen" dat er inderdaad een defect was en dat "alleen" de organisatie iets valt te verwijten. Al vind ik het ook wat vreemd dat je als gemeente niet op de hoogte bent van de activiteiten die in je dorp/stad worden georganiseerd.
<<

Anoniem124

Bericht 30 Sep 2014 19:22

Als organisatie de regels niet kennen is gewoon überdom maar als chauffeur die in dit wereldje verkeerd het niet weten is ook behoorlijk dom.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2014 22:18

ไม่เป็นไร schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/23141577/__Mario_vaker_recht_op_publiek_af__.html

Bah.. Misschien dus toch een geplande actie, tot dicht op het publiek rijden, wat uiteindelijk verkeerd afliep..

Waarom heb jij toch de neiging om in dergelijke topics vaak zo veroordelend en zonder enige nuance te reageren? Vind het pure stemmingmakerij. En weet je, misschien heb je gelijk en was het inderdaad 'gepland' maar voor het zelfde geldt bleef het gas hangen of werkte de rem niet of weten wij veel wat. Lijkt mij dat het onderzoek maar afgewacht moet worden.
Het is al erg genoeg, dergelijke berichten maken dat m.i. alleen maar nog erger door beschuldigingen in het rond te strooien.
<<

Anoniem122

Bericht 30 Sep 2014 22:24

luisa schreef:
ไม่เป็นไร schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/23141577/__Mario_vaker_recht_op_publiek_af__.html

Bah.. Misschien dus toch een geplande actie, tot dicht op het publiek rijden, wat uiteindelijk verkeerd afliep..

Waarom heb jij toch de neiging om in dergelijke topics vaak zo veroordelend en zonder enige nuance te reageren? Vind het pure stemmingmakerij. En weet je, misschien heb je gelijk en was het inderdaad 'gepland' maar voor het zelfde geldt bleef het gas hangen of werkte de rem niet of weten wij veel wat. Lijkt mij dat het onderzoek maar afgewacht moet worden.
Het is al erg genoeg, dergelijke berichten maken dat m.i. alleen maar nog erger door beschuldigingen in het rond te strooien.

Ik oordeel toch nergens, ik zeg toch misschien? Omdat die chauffeur dat vaker deed in shows, kan het zijn dat het hier ook gebeurd is en toen idd het gas bleef hangen of de rem niet werkte, en dat het daarom nu fout ging.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Okt 2014 10:36

Chauffeurs doen dit sowieso veel vaker in shows. Ik heb dat al veel vaker gezien. Of het nou in een stadion is op een show op gelijk niveau met de toeschouwers.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem140

Bericht 01 Okt 2014 11:09

Francaise schreef:
Miley schreef:Ik vind sowieso dat die man schuldig is, dat bericht in de telegraaf heb ik niet eens gelezen.

Dat vind ik te kort door de bocht. Die man deed z'n werk en de organisatie moet voor de veiligheid zorgen van toeschouwers.

Ik bedoel op basis van die beperkte ruimte had hij moeten zeggen dat het onverantwoordelijk is.
<<

Fiene

Bericht 01 Okt 2014 12:22

Het was ook onverantwoordelijke, ik las ergens in een artikel dat deze man al vaker zo dicht op het publiek gestopt was met zijn truck om mensen te laten schrikken.
Die man zit natuurlijk niet voor niets nog vast lijkt me.
<<

Anoniem122

Bericht 01 Okt 2014 12:31

Fiene schreef:Het was ook onverantwoordelijke, ik las ergens in een artikel dat deze man al vaker zo dicht op het publiek gestopt was met zijn truck om mensen te laten schrikken.

Spuit 11 ;)
<<

Fiene

Bericht 01 Okt 2014 12:38

ไม่เป็นไร schreef:
Fiene schreef:Het was ook onverantwoordelijke, ik las ergens in een artikel dat deze man al vaker zo dicht op het publiek gestopt was met zijn truck om mensen te laten schrikken.

Spuit 11 ;)

Haha ja he :angel:

Ik lees niet altijd alles door, of even goed door;)
<<

Anoniem122

Bericht 01 Okt 2014 19:09

<<

Anoniem88

Bericht 01 Okt 2014 19:18

En nog steeds oordeel jij nergens?

Overigens vind ik het niet heel vreemd dat ze dat 'schrikeffect' een onderdeel van de show laten zijn. Of het daardoor nu fout is gegaan even terzijde, maar dat hele ding is gemaakt om imposant te zijn en gevaarlijk over te komen. Het publiek vindt het ergens ook gewoon geweldig en als chauffeur ga je er vanuit dat je je voertuig kent. Dat het dan zo verschrikkelijk fout kan gans, ja, die kans ligt op de loer en als dat is wat er nu gebeurd is, dan valt dat echt niet goed te praten. Dat voorop gesteld. Maar dat het en onderdeel van de show is kan ik ergens nog wel begrijpen.
<<

Anoniem122

Bericht 01 Okt 2014 19:21

Sinds wanneer is het benoemen van feiten oordelen? Ik zeg alleen dat hij het vaker deed, en dat het nu misschien ook gepland was om de mensen te laten schrikken, (daar oordeel ik niet over, vind het niet goed of slecht), maar dat het helaas wel fout is afgelopen dit keer.
<<

Anoniem88

Bericht 01 Okt 2014 19:24

Ik vind het ervan uitgaan dat dát hetgeen is wat mis gegaan is, oordelen. Dat bedoel ik. We weten nog niets, het onderzoek loopt nog. Wie weet was het een defect. Als de oorzaak zó duidelijk was, dan was die man vandaag niet op vrije voeten gesteld en hadden ze hem langer vast gehouden, en hadden ze het onderzoek wel gestaakt.
<<

Anoniem122

Bericht 01 Okt 2014 19:29

Dundas schreef:Ik vind het ervan uitgaan dat dát hetgeen is wat mis gegaan is, oordelen. Dat bedoel ik. We weten nog niets, het onderzoek loopt nog. Wie weet was het een defect. Als de oorzaak zó duidelijk was, dan was die man vandaag niet op vrije voeten gesteld en hadden ze hem langer vast gehouden, en hadden ze het onderzoek wel gestaakt.

Maar waar ga ik er van uit dat dat hetgeen is wat mis is gegaan? Ik heb in mijn eerste bericht al gezegd : MISSCHIEN was het de bedoeling om op het publiek af te rijden.
Omdat hij dat vaker deed en het dus niet gek zou zijn als dat in deze show ook weer was.
En op DAT moment kan er dan een defect op getreden zijn. Ik zeg toch nergens dat die man doelbewust het publiek in reed? :eyes:
<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 03 Okt 2014 09:11

En dan lees je de rouwadvertenties van het jongetje dat is overleden. Nou dan breekt je hart ;-(
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Okt 2014 10:05

amber- schreef:En dan lees je de rouwadvertenties van het jongetje dat is overleden. Nou dan breekt je hart ;-(

afschuwelijk! Ik hoop zó dat zijn zusje er weer helemaal bovenop komt. Wat een verschrikkelijke nachtmerrie.
<<

Anoniem193

Bericht 03 Okt 2014 10:22

op mensenlinq.nl kun je de advertenties lezen. Heel indrukwekkend.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Okt 2014 21:38

Ik moet er bij dat jongetje steeds aan denken dat hij bij mijn dochter in de klas had kunnen zitten. Dat maakt het zo, ik weet niet, bizar, onwerkelijk... het idee dat je aan je kind uit mag leggen dat een klasgenootje nooit meer op school komt. Om nog maar te zwijgen over dat het je eigen kind kan zijn.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
Vorige

Terug naar Algemeen