Banana schreef:Ik vind het wel 'enge' ontwikkelingen. Helemaal als je ook leest dat militairen beter niet in uniform met de trein kunnen reizen etc.
Dundas schreef:Af en toe bekruipt me wel het gevoel dat we aan de vooravond staan van WOIII, dat wel. Maar die gedachte probeer ik altijd maar gauw weg te stoppen.
mzcharlotte schreef:Banana schreef:Ik vind het wel 'enge' ontwikkelingen. Helemaal als je ook leest dat militairen beter niet in uniform met de trein kunnen reizen etc.
Nou dit. Ik vind het daardoor erg tastbaar worden, ook al ben en ken ik er geen één.
Ik ben wat dit soort dingen betreft een beetje een struisvogel. Ik wil er niet te veel over weten, want ik kan mezelf verschrikkelijk bang maken.
Zelda schreef:mzcharlotte schreef:Banana schreef:Ik vind het wel 'enge' ontwikkelingen. Helemaal als je ook leest dat militairen beter niet in uniform met de trein kunnen reizen etc.
Nou dit. Ik vind het daardoor erg tastbaar worden, ook al ben en ken ik er geen één.
Ik ben wat dit soort dingen betreft een beetje een struisvogel. Ik wil er niet te veel over weten, want ik kan mezelf verschrikkelijk bang maken.
Ik heb precies hetzelfde.
SDL schreef:De wereld is toch niet in oorlog met elkaar maar treedt op tegen een terroristische partij.
Banana schreef:Ik vind het wel 'enge' ontwikkelingen. Helemaal als je ook leest dat militairen beter niet in uniform met de trein kunnen reizen etc.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers