Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Open dagen

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Sep 2014 10:57

Open dagen

Bezoek jij weleens open dagen van bedrijven en/of instellingen?
Waar ben jij zoal geweest?

Hier is het volgende week open dag bij de dierenarts en dat lijkt me wel interessant om naartoe te gaan.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 27 Sep 2014 11:44

Re: Open dagen

Jawel. Vind dat ook altijd wel interessant. Hier was vandaag open dag bij de bakker maar kan helaas niet gaan maar anders was ik zeker gegaan
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 27 Sep 2014 13:25

Ik ben de afgelopen twee jaar bij de open dagen van de luchtmacht geweest, dat vind ik echt leuk. Ben daarin ook mee getrokken door m'n vriend hoor, die doet voor z'n hobby aan (militair) vliegtuigspotten. Maar verder vind ik open dagen eigenlijk vooral leuk als uitje voor een gezin, met kinderen.
<<

Fiene

Bericht 27 Sep 2014 13:59

Ja wij doen dat regelmatig, de kinderen vinden dat ook erg leuk. Zo zijn we in mei/juni naar de open boerderijdagen geweest en nu in oktober komt er zo'n soortgelijk iets vanuit de AH, waar we dus ook weer heen gaan.
<<

Anoniem73

Bericht 27 Sep 2014 18:01

Van het ziekenhuis is altijd erg leuk! 4 oktober is het open dag bij de dierenarts dan gaan we ook zeker even kijken!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 27 Sep 2014 18:32

Ik wil misschien naar de opendag van het ziekenhuis.
2014 2016
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Sep 2014 20:00

Ik ben dol op open dagen. Ik google een paar keer wat jaar wat uitgebreider en schrijf dan dit soort dingen alvast in mijn agenda zodat ik ze dan tegenkom en altijd kan kijken of ik er op dat moment zin in heb.

Ik ga volgende week zaterdag in het kader van het Weekend van de Wetenschap: http://www.hetweekendvandewetenschap.nl/ naar Shell Technology Centre in Amsterdam.

Ik ben tijdens de Wereldhavendagen naar Shell Pernis en naar een grote containerterminal.

Vorig jaar tijdens de Dag van de Chemie ben ik naar Shell Moerdijk geweest.

Tijdens een lokale bedrijvendag een paar jaar geleden heb ik heel veel plaatselijke bedrijven bezocht, echt leuk om eens achter de schermen te kijken van bedrijven waar je zo vaak langs fietst.

Ik ga eigenlijk elk jaar naar de Dag van de Bouw en de Dag van de Architectuur waar je ook kijkjes achter de schermen krijgt van bedrijven, instellingen ed.

Op 1 november heb je de Open Bedrijvendag Drenthe http://www.obddrenthe.nl/ waar je ook bij veel bedrijven een kijkje kunt nemen. Zitten ook leuke dingen tegen.

Op Monumentendag mag ik graag kijken.

Op 5 oktober heb je in België de Open Bedrijvendag 2014 http://www.openbedrijvendag.be/
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Sep 2014 20:08

En de open dag van de Luchtmacht is ook een aanrader, die vliegshows zijn echt de moeite waard. Landmachtdagen ben ik nooit geweest maar moeten voor kinderen ook interessant zijn.

Ik las net over : https://www.ahboerendag.nl/#/home De Doe als een Boer dag georganiseerd door AH waar je je op kunt geven om met je kinderen op zaterdag 11 oktober 2014 een boerderij te bezoeken
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem103

Bericht 27 Sep 2014 20:11

Wij gaan niet zo vaak maar toevallig zijn we vorige week naar de open dag van de brandweer geweest. Dat was wel erg leuk.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Sep 2014 22:53

Uiteraard ga ik naar open dagen van mijn werk (basisschool) en ik ben wel eens met mijn man mee geweest naar een open dag van een melk/kaas fabriek. Maar absoluut niet stelselmatig.

Terug naar Algemeen