Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Geselecteerd voor onderzoek CBS

<<

Anoniem125

Bericht 12 Sep 2014 21:47

Re: Geselecteerd voor onderzoek CBS

Je bent niet verplicht om mee te doen en ook niet om je actief af te melden. Ik vind niet dat ze zich zo mogen opdringen. Als je geen gehoor geeft, of je bent niet thuis, dan moeten ze na een aantal keren maar begrijpen dat het over gaat. En ik zou echt heel hard moeten lachen als ik een brief kreeg met datum en tijdstip van de afspraak er al in. Ik laat een ander mijn agenda niet bepalen. Als je iets van me wil, dan kunnen we het daarover hebben en samen een afspraak plannen, maar absoluut niet op deze manier.
<<

Anoniem287

Bericht 12 Sep 2014 22:53

Silly-One schreef:Ja maar Siamsa, jullie hebben wel een brief gehad. Die gewoon goed lezen en je weet hoe je je had kunnen afmelden. Dus ergens vind ik het wel jullie eigen fout.
Dat ze opdringerig zijn is niet netjes, maar bedenk wel dat zo iemand al een paar keer voor een dichte deur heeft gestaan omdat jullie de brief niet goed gelezen hebben.

Ja nou ikzelf heb die hele brief dus nooit gezien, mijn vriendin bleek hem weggegooid te hebben, nadat ie eerst op een stapel was beland (ik heb hem zelf niet gelezen). Maar ja we zaten midden in een verhuizing en allemaal andere shit, dus zij vergeet dat dan ook natuurlijk, we hadden wel andere dingen aan onze hoofd. Weet je, prima dat ze dan aan de deur staan om te vragen of we nog mee willen doen, maar zeggen dat dat echt perse binnen in je huis moet terwijl telefonisch ook prima kan, dat vind ik echt gewoon achterlijk. En dan heb je het bij mij verpest. Ik heb overigens nog geen reactie gehad van die vrouw…morgen maar weer eens proberen te bellen. Maandagochtend ook maar weer een keer en als ik dan nog steeds geen contact heb gekregen heeft ze toch echt pech als ze aan de deur staat.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Sep 2014 23:24

Kaat schreef:Van de week had ik ook een enveloppe in de bus van het CBS, maar dan voor een andere enquete. Bij mij zat er als bedankje al gelijk een VVV bon bij, dus ergens vond ik dat ik hem wel in moest vullen.

Zo was ik eerder dit jaar ook uitgenodigd, ook inclusief VVV bon van 5 euro. Ik vond het wel een leuk gebaar, en vond het ook niet zo erg om even een enquete in te vullen.
<<

Kaat

Kletskop

Bericht 13 Sep 2014 08:16

Ik had hem zonder de VVV bon denk ik ook wel ingevuld :-) vind het wel leuk om aan dit soort dingen mee te doen.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem287

Bericht 14 Sep 2014 16:47

Nou ik heb bericht terug van haar dat het niet via de telefoon mag en nu vraagt ze of we het dan in een cafe of restaurant willen doen? Ja daaaaag en dan nog geld uit moeten geven ook zeker. Wat kan ik nu het beste zeggen?
<<

Anoniem119

Bericht 14 Sep 2014 16:53

Pff wat een gedoe. Ik zou zeggen: u heeft me nu aan de telefoon dus als u graag Mijn bijdrage wilt, kunt u nu de vragen stellen. En anders kunt u een website geven on het in te vullen.

Ik snap echt niet waarom het niet via internet meer Kan maar dat ze wel bereid is telkens langs te komen en ergens af te spreken. Heel bizar. Ik zou zeggen dat als ze zo graag die data wilt,je bent mee wil werken maar alleen via internet of telefoon.

J
<<

Anoniem287

Bericht 14 Sep 2014 17:00

Ze zegt dat het trendbreuk is als het via de telefoon gebeurt. Ik ga wel zeggen dat het niet mijn probleem is dat het CBS de enquete niet meer online aan kan bieden en dat als zij zo graag mijn antwoorden willen, ze de enquete maar weer open moeten zetten (wat Cotton ook al zei op de vorige pagina, echt stom dat die online enquete permanent gesloten wordt. Puntje van verbetering?) En anders selecteren ze toch lekker een ander adres. Djeez.
Laatst gewijzigd door Anoniem287 op 14 Sep 2014 17:05, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 14 Sep 2014 17:01

Ja precies, dit lijkt me niet echt jouw probleem verder meer.
Vorige

Terug naar Algemeen