Re: Hoe is het met...

* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
Kees schreef:Dropveter schreef:Het gaat goed kan ik zeggen van der
Fijn! Had haar ook al gemist.
Churrito schreef:Chava,niet om nu te vissen ofzo hoor maar toevallig zag ik er een stukje over op rtl late night dat waren de ouders van de jongen die nog "vermist" is hij en zijn vriendin.. Is dat jou nichtje...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Poppy schreef:Churrito schreef:Chava,niet om nu te vissen ofzo hoor maar toevallig zag ik er een stukje over op rtl late night dat waren de ouders van de jongen die nog "vermist" is hij en zijn vriendin.. Is dat jou nichtje...
Net was er bij RTL Late Night dat ze van die jongen, Bryce, een rechtervoet geidentificeerd hebben...van zijn vriendin Daisy nog niks...
Moet ook nog vaak aan je denken Chava! Had zo gehoopt dat jullie al uitsluitsel hadden...
Koko schreef:Hoe is het met Rizzoli? Enerzijds leuke dingen als verhuizen en anderzijds verdriet en zorgen om je moeder, kan je er een beetje mee omgaan?
Rizzoli schreef:Koko schreef:Hoe is het met Rizzoli? Enerzijds leuke dingen als verhuizen en anderzijds verdriet en zorgen om je moeder, kan je er een beetje mee omgaan?
Lief dat je 't vraagt!
Ja, 't gaat een beetje dubbel! Vandaag en gisteren ontzettend veel veren in m'n kont gekregen tijdens m'n eindgesprekken op de afdeling, waar ik erg blij mee ben!
En het verhuizen heb ik echt heel erg veel zin in, zin om gewoon elke dag bij N. te zijn.![]()
Ik kan er wel mee om gaan, ik ben vrij hard voor mezelf. 't Is niet anders en ik moet er nu maar het beste van zien te maken. En ja, ik heb heel veel zorgen om m'n moeder (en vader), omdat het gewoon onzeker is wat hun toekomst samen gaat worden.
Maar ik heb een paar lieve meiden om me heen staan, een super lieve vriend die me overal doorheen sleurt en een lief zusje die me in de gaten houdt.
Dus 't komt goed! 't Is alleen allemaal een beetje een ongelukkige timing, dat 't allemaal tegelijk valt.
Het samen spullen inpakken met mama wordt 'm nu niet en dat vind ik wel erg jammer.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers