Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hoe is het met...

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Sep 2014 21:18

Re: Hoe is het met...

Wat erg dat ze nog niet gevonden zijn Chava. Wat lijkt me dat ook erg voor hun ouders. :(
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Patsy

Bericht 10 Sep 2014 21:21

Chava, wat vreselijk moeilijk dat ze nog niet gevonden zijn. :hug:
Laatst gewijzigd door Patsy op 10 Sep 2014 21:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem166

Bericht 10 Sep 2014 21:21

Toen ik je avatar zag, dacht ik al dat jij het moest zijn, Chava. Wat fijn dat het toch nog redelijk met je moeder gaat. Dat lijkt beter dan aanvankelijk verwacht toch? Hopelijk blijven de tumoren nog lang stabiel en kan je moeder nog genieten van het oma zijn en jullie natuurlijk van haar aanwezigheid.
<<

Anoniem152

Bericht 10 Sep 2014 21:26

Dat hopen wij ook, Sanne. Destijds zijn er geen echte verwachtingen uitgesproken. Mijn moeder grijpt alles aan om nog zo lang mogelijk bij ons te zijn, maar eens houdt het op....

En het is inderdaad zo slopend dat ze nog niet gevonden zijn. Soms ben ik bang dat ze helemaal nooit meer gevonden worden... ze zaten niet ver van rij 17 af.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Sep 2014 21:41

Ik dacht van de week nog aan je Chava, wat slopend dat ze nog steeds niet gevonden zijn. De heftige periode duurt zo maar voort :hug:

Hoe is het met Rizzoli? Enerzijds leuke dingen als verhuizen en anderzijds verdriet en zorgen om je moeder, kan je er een beetje mee omgaan?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Sep 2014 22:38

Ik moest ook aan jou denken chava. Wat erg dat ze nog niet gevonden zijn. :hug:
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 10 Sep 2014 23:06

Kees schreef:
Dropveter schreef:Het gaat goed kan ik zeggen van der :)

Fijn! Had haar ook al gemist.

Wie was jij eerst dan?
<<

Anoniem287

Bericht 10 Sep 2014 23:40

Oooh Chava wat erg dat ze nog niet gevonden zijn :( Lijkt me echt slopend voor jullie als nabestaanden. Kan het trouwens wel zo zijn dat ze wel zijn gevonden al maar nog niet geïdentificeerd? Of zijn alle tot nu toe gevonden resten al geïdentificeerd?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Sep 2014 23:47

Wat ik gisteren op tv begreep is dat er nog steeds geindentifceerd wordt. Maar ook is er kans dat er van sommigen helaas niks gevonden wordt omdat ze te dicht bij de impact zaten. Erg slopend dus voor nabestaanden.....:(
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Sep 2014 00:35

Churrito schreef:Chava,niet om nu te vissen ofzo hoor maar toevallig zag ik er een stukje over op rtl late night dat waren de ouders van de jongen die nog "vermist" is hij en zijn vriendin.. Is dat jou nichtje...

Net was er bij RTL Late Night dat ze van die jongen, Bryce, een rechtervoet geidentificeerd hebben...van zijn vriendin Daisy nog niks...

Moet ook nog vaak aan je denken Chava! Had zo gehoopt dat jullie al uitsluitsel hadden...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Sep 2014 16:17

Poppy schreef:
Churrito schreef:Chava,niet om nu te vissen ofzo hoor maar toevallig zag ik er een stukje over op rtl late night dat waren de ouders van de jongen die nog "vermist" is hij en zijn vriendin.. Is dat jou nichtje...

Net was er bij RTL Late Night dat ze van die jongen, Bryce, een rechtervoet geidentificeerd hebben...van zijn vriendin Daisy nog niks...

Moet ook nog vaak aan je denken Chava! Had zo gehoopt dat jullie al uitsluitsel hadden...

Zij komen bij ons uit de wijk, of nou ja, in ieder geval hij dan..
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 11 Sep 2014 16:28

Ik moest gister ook aan chava denken.
Mijn vriendin haar schoonzus en zwager zijn gister geïdentificeerd met kleine stukjes. En hun paspoorten zijn ook gevonden.
2014 2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Sep 2014 16:40

Koko schreef:Hoe is het met Rizzoli? Enerzijds leuke dingen als verhuizen en anderzijds verdriet en zorgen om je moeder, kan je er een beetje mee omgaan?

Lief dat je 't vraagt!
Ja, 't gaat een beetje dubbel! Vandaag en gisteren ontzettend veel veren in m'n kont gekregen tijdens m'n eindgesprekken op de afdeling, waar ik erg blij mee ben! :)
En het verhuizen heb ik echt heel erg veel zin in, zin om gewoon elke dag bij N. te zijn. :love:

Ik kan er wel mee om gaan, ik ben vrij hard voor mezelf. 't Is niet anders en ik moet er nu maar het beste van zien te maken. En ja, ik heb heel veel zorgen om m'n moeder (en vader), omdat het gewoon onzeker is wat hun toekomst samen gaat worden.
Maar ik heb een paar lieve meiden om me heen staan, een super lieve vriend die me overal doorheen sleurt en een lief zusje die me in de gaten houdt.
Dus 't komt goed! 't Is alleen allemaal een beetje een ongelukkige timing, dat 't allemaal tegelijk valt.
Het samen spullen inpakken met mama wordt 'm nu niet en dat vind ik wel erg jammer.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Sep 2014 22:29

Rizzoli schreef:
Koko schreef:Hoe is het met Rizzoli? Enerzijds leuke dingen als verhuizen en anderzijds verdriet en zorgen om je moeder, kan je er een beetje mee omgaan?

Lief dat je 't vraagt!
Ja, 't gaat een beetje dubbel! Vandaag en gisteren ontzettend veel veren in m'n kont gekregen tijdens m'n eindgesprekken op de afdeling, waar ik erg blij mee ben! :)
En het verhuizen heb ik echt heel erg veel zin in, zin om gewoon elke dag bij N. te zijn. :love:

Ik kan er wel mee om gaan, ik ben vrij hard voor mezelf. 't Is niet anders en ik moet er nu maar het beste van zien te maken. En ja, ik heb heel veel zorgen om m'n moeder (en vader), omdat het gewoon onzeker is wat hun toekomst samen gaat worden.
Maar ik heb een paar lieve meiden om me heen staan, een super lieve vriend die me overal doorheen sleurt en een lief zusje die me in de gaten houdt.
Dus 't komt goed! 't Is alleen allemaal een beetje een ongelukkige timing, dat 't allemaal tegelijk valt.
Het samen spullen inpakken met mama wordt 'm nu niet en dat vind ik wel erg jammer.

Dat is het zeker, ongelukkige timing! Probeer te genieten van al die leuke dingen en haal daar de kracht uit om met de minder leuke dingen en onzekerheid om te gaan. Kanjer :hug:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Sep 2014 14:42

Dankjewel Koko!
Ik doe mn best, maar vind t wel wat lastiger worden.
Heb ook sinds gistermiddag al stekende hoofdpijn, wat ook door paracetamol niet weg wil gaan.
Ik kruip zo maar even mn bed in, misschien helpt slapen iets.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Sep 2014 17:47

O.Chava wat naar voor jullie.zeg dat je nichtje en haar vriend nog niet gevonden zijn. Wat een onzekere periode voor jullie.
1 april 2014
31 juli 2017
Vorige

Terug naar Algemeen