Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Typisch 'Zegmaaryes'

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Sep 2014 09:33

Re: Typisch 'Zegmaaryes'

Dundas schreef:We hebben het trouwens wel vaak over de mamagrot, maar ik denk dat we de trouwgrot ook niet moeten onderschatten :wink: :wink: :wink: Ik heb de agelopen weken meerdere topics voorbij zien komen met als titel '*** trouwt vandaag!', waarbij ik denk van: Euhh... Wie?

Haha, nou je het zegt, inderdaad.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Sep 2014 09:37

Ik zag gister een meneer met een baby in een draagdoek lopen in de Efteling, hij zat zo vreselijk fout geknoopt.. moest gelijk aan hier denken haha
<<

Patsy

Bericht 05 Sep 2014 10:49

Als ik in de Hema over de babyafdeling loop moet ik altijd aan Bungel denken.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Sep 2014 10:50

Katrien schreef:Als ik in de Hema over de babyafdeling loop moet ik altijd aan Bungel denken.

Ik ook!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Sep 2014 11:01

Cotton schreef:
Katrien schreef:Als ik in de Hema over de babyafdeling loop moet ik altijd aan Bungel denken.

Ik ook!

Nu je het zegt, ik ook. Onbewust doet het forum veel mee hoor, in mijn dagelijks leven. Zeker met mijn man bespreek ik ook weleens stellingnames uit topics.
L2014 & H2017
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Sep 2014 11:02

Ik wil ook altijd van die stellingen bespreken, maar dan krijg ik te horen: 'Dat heb je zeker weer van het forum?' Vooral van mijn vader, die vindt internetfora echt verschrikkelijk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Sep 2014 11:04

Ik heb het idee dat mijn man het ook wel interessant vindt eigenlijk. Vooral als het gaat om 'Dubbeltje op zijn kant', dan wilt hij nog weleens zelf vragen 'hoe ze het op het forum vonden'.
L2014 & H2017
<<

Patsy

Bericht 05 Sep 2014 11:07

Cotton schreef:

Ik ook!

Wat is er eigenlijk met hem gebeurd?
<<

Anoniem173

Bericht 05 Sep 2014 11:10

Dundas schreef:We hebben het trouwens wel vaak over de mamagrot, maar ik denk dat we de trouwgrot ook niet moeten onderschatten :wink: :wink: :wink: Ik heb de agelopen weken meerdere topics voorbij zien komen met als titel '*** trouwt vandaag!', waarbij ik denk van: Euhh... Wie?

hahaha :good:
<<

Anoniem73

Bericht 05 Sep 2014 13:59

Als ik draagdoeken zie moet ik altijd aan het forum denken. Maar ook namen van forumers. Van de week was ik puss in boots aan het kijken ;)
<<

anoniem213

Bericht 05 Sep 2014 14:00

Mijn vriend zei vandaag dat hij mamagrot vond klinken als een eufemisme voor vagina. En nu kan ik dat alleen nog maar denken als ik het lees :omg:.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 05 Sep 2014 14:13

June schreef:Mijn vriend zei vandaag dat hij mamagrot vond klinken als een eufemisme voor vagina. En nu kan ik dat alleen nog maar denken als ik het lees :omg:.

ENNNN bedankt! :smile:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Sep 2014 14:44

Magenta schreef:Als ik draagdoeken zie moet ik altijd aan het forum denken. Maar ook namen van forumers. Van de week was ik puss in boots aan het kijken ;)

:banaan:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Sep 2014 15:38

Caro schreef:
June schreef:Mijn vriend zei vandaag dat hij mamagrot vond klinken als een eufemisme voor vagina. En nu kan ik dat alleen nog maar denken als ik het lees :omg:.

ENNNN bedankt! :smile:

Neeeeeeeeeee, that will never go away! Ik distantieer me bij deze van de term :palm:
L2014 & H2017
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Sep 2014 15:49

Atelier Madame schreef:

hahaha :good:

Ik maak mij vooral schuldig aan het openen van die topics. En vaak zijn dat dames die niet zo heel actief zijn. Maar ik vind het ook raar om voor de ene wel een topic te openen en voor een ander niet. Dus dan gewoon allemaal die die dag gaan trouwen.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem88

Bericht 05 Sep 2014 15:59

Dat vind ik ook logisch hoor! Ik vind het alleen zo jammer dat ze weinig reacties krijgen doordat ze niet veel reageren en dus niemand echt weet wie ze zijn..
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Sep 2014 17:26

Ik reageer wel altijd op die trouwtopics ook al ken ik ze niet! Op een forum kun je niet iedere forummeeting kennen!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 14:27

Isolt, vooral blijven doen ook want ik vond het super leuk dat er een topic voor mij geopend was dus ik verwacht dat anderen dat ook hebben. Ik ben actief gaan posten ivm het trouwtopic maar post nu overal.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Fiene

Bericht 06 Sep 2014 21:27

Susan schreef:Ik wil ook altijd van die stellingen bespreken, maar dan krijg ik te horen: 'Dat heb je zeker weer van het forum?' Vooral van mijn vader, die vindt internetfora echt verschrikkelijk.

Ow heeel erg herkenbaar. Toen ik een hele tijd terug twijfelde over het hoe en wat met vaccineren zei mijn moeder meteen; dat heb je zeker van dat forum.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Sep 2014 05:18

Dundas schreef:Dat vind ik ook logisch hoor! Ik vind het alleen zo jammer dat ze weinig reacties krijgen doordat ze niet veel reageren en dus niemand echt weet wie ze zijn..

Maar dat is hetzelfde met de verjaardagstopics.
Daar vind ik ook altijd een heel verschil in zitten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem273

Bericht 07 Sep 2014 11:18

Ik heb gisteren even een outfit foto neer geplempt zonder op anderen te reageren.
Verder helemaal eens met Toet.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Sep 2014 12:30

Met foto's is het misschien anders, maar er zijn ook 'plempers' die in tekst-topics niet eens op anderen reageren, alleen maar een bericht plaatsen over hoe het met hun gaat, of wat hun ervaring is. En dat dat af en toe zo is, is natuurlijk logisch. Maar het idee van een forum is toch ook dat je een beetje op elkaar reageert, anders zou het gauw op z'n gat liggen.

Oh, en ik vind ook helemaal niet dat je in foto topics áltijd op elkaar moet reageren. Maar het is wel opvallend dat sommigen alleen maar plaatsen en nooit reageren, ik vind dat persoonlijk wel een beetje onvriendelijk.
L. 22-01-2012
M.16-05-2014
F. 28-09-2023
<<

Anoniem74

Bericht 07 Sep 2014 13:33

Idd gijs. Volgens mij was daar laatst ook al een discussie over in 1 vd zwangertopics '..?...Mama's'

En ik denk ook niet dat iemand daar echt in zal veranderen. Ik bedoel...in het 'echte leven' ken ik ook wel mensen die alleen maar over zichzelf praten.
<<

Anoniem147

Bericht 07 Sep 2014 16:29

Ik ben altijd zo bang dat ik dat doe. Maar dat is puur uit enthousiasme. Ik sta er wel heel vaak bij stil dat ik ook op andere moet reageren, luisteren en dat het soms oke is om even stil te zijn.

Geen idee hoe ik op het forum overkom wat dat betreft. Maar ik zou het heel erg vinden als mensen mij zo zouden bestempelen terwijl ik er niet van zou opkijken.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Sep 2014 16:32

Off topic: Marni, succes morgen, spannend! Zin in?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen