Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Ik moest van mezelf koken, zodat ik lekker eten had voor in de pauze op het werk vanavond. Maar mijn rijst blijkt op te zijn. Supermarkt is open, maar heb geen tijd om daarheen te gaan en dan nog te koken voor ik ga werken
De zolder nog even terug op orde maken en wat little people speelgoed terug zetten, maar wel zo dat ik het gemakkelijk kan pakken als ik het verkocht heb.
Trotse mama van; Grote zus: 18-04-2010 & Kleine zus: 04-07-2011
Ik moet boodschappen doen maar daarvoor moet ik dan eerst douchen, omkleden, ect. Ik ben lui
Waiting for a change to set us free Waiting for the day when you can be you and I can be me Waiting for hope to come around Waiting for the day when hate is lost and love is found Waiting for a change - Christina Aguilera
Ik moet vandaag eigenlijk de keuken doen maar we zijn net pas terug van boodschappen doen en over een uur moet ik werken dus ik zit nu nog even te relaxen. Ik zet mijn man straks wel aan het werk.
Ik moet echt opruimen (mijn kamer) en afwassen maar pff... Geen zin! Wilde een dag voor mezelf.. Dus doe het lekker morgen. Op z'n vroegst komt vriendje morgenavond, anders donderdagavond, dus tijd zat
Echt van alles doen in huis. Maar het vooruitzicht dat ik daar de rest van de week ook nog wel tijd voor heb, motiveert me niet echt. Ik zit nog in mijn ochtendjas op de bank
Ik moet echt mijn haren gaan wassen vandaag, heb het nu al paar dagen uitgesteld met droogshampoo. Maar doordat ik ziek ben heb ik ook echt weinig puf om mijn lange haren helemaal te wassen en te drogen.