Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Word bestand omzetten naar jpg?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Sep 2014 18:56

Word bestand omzetten naar jpg?

Kan dat?

Ik heb een verhuisbericht gemaakt in Word, deze wil ik graag via de mail aan mensen versturen. En dan niet in de bijlage, maar gewoon als mail zelf.
Nu dacht ik dat dat moest kunnen als het een jpg bestand is.

Iemand een idee hoe ik dit kan doen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem148

Bericht 02 Sep 2014 19:23

Re: Word bestand omzetten naar jpg?

Misschien doe ik heel omslachtig maar met een printscreen en dan plakken in paint en dan opslaan?
weet geen andere manier
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Sep 2014 19:24

Heb ik inderdaad ook al geprobeerd, maar dan is de tekst niet meer leesbaar! :(
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem173

Bericht 02 Sep 2014 19:30

Je kunt in paint ook gewoon een tekstvlak maken. En die dan uitvergroten, dus de hele afbeelden, en opslaan als jpg.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2014 19:52

En als je het als PDF opslaat?

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Sep 2014 21:41

In .pdf wordt het nog steeds als bijlage verstuurd.
Heb je niet iets van Hypersnap oid? Dan maak je niet een print screen van het hele scherm, maar kan je specifiek aangeven welk gedeelte je als .jpg wilt opslaan en is het wellicht leesbaarder.
Tenzij je een mac hebt? Dan is het nog makkelijker en heb je geen programma nodig.

Terug naar Algemeen