Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Trots op jezelf

<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 25 Aug 2014 16:47

Re: Trots op jezelf

Ik ben trots op mezelf omdat ik vorige week maandag ben gestopt met roken en het tot nu toe volhoud. Je moet ergens beginnen he ;)
En ik ben trots op mezelf omdat ik sinds 1 augustus werkloos ben en deze week al mijn derde gesprek heb, terwijl ik zo bang was dat er niets te vinden was. Alledrie bij recruiters en bij de eerste twee sta ik sinds het gesprek ingeschreven. Voelt fijn dat er in ieder geval iets gebeurt!

Interessant om te lezen waar jullie trots op zijn, allemaal zeer terecht!
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Anoniem119

Bericht 25 Aug 2014 16:51

Ik ben trots op mezelf omdat het volgende week een jaar geleden is dat ik ben begonnen ben met deze baan, en ik vandaag een nieuwe groep collega's mocht coachen. Realiseerde me echt hoe ver ik ben gekomen in een jaar. Een senior positie gekregen, mezelf goed ontwikkeld, en ik houd het hele hectische onregelmatige leven vol. Dat maakt me blij. I love my job.
<<

Anoniem222

Bericht 25 Aug 2014 17:09

Ik ben trots op mezelf omdat ik een super toffe baan in de wacht heb gesleept waarvoor nog niet eens een vacature uit stond en waar ik niet voor gestudeerd heb. En dat het ook echt heel goed gaat en ik het mega naar m'n zin heb!
<<

Anoniem119

Bericht 25 Aug 2014 18:05

Oh wat leuk Harrison! Gefeliciteerd!
<<

Jip

Bericht 25 Aug 2014 18:21

Ik ben trots op mezelf dat ik uit mijn dal gekomen ben. Dat ik steeds meer in mezelf kan geloven en dat ik meestal goed voor mezelf zorg.
<<

Pippin

Kwebbel

Bericht 25 Aug 2014 19:46

Super allemaal!

We hebben op het werk een draak van een computermodel waarbij het heel veel tijd kost om de benodigde info te verzamelen en waarvan het ook niet zeker is of het juist is. Collega's roepen al jaren dat het anders moet, dus ben ik vandaag begonnen om het anders aan te pakken. Nu ligt er een model wat in een stuk minder tijd de juiste informatie verzameld. Daar ben ik wel een beetje trots op :).
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Aug 2014 21:27

Ik heb helemaal zelf mijn band geplakt. Normaal deden mijn vader of vriend dat voor me. Maar die waren er beide niet, dus zelf maar geprobeerd. Lukte natuurlijk voor geen meter eerst. Uiteindelijk t goede gereedschap gevonden en was t eigenlijk zo klaar. T zal voor sommigen wel stom lijken, maar ik ben echt trots op mezelf. Helemaal dat ik met mijn reuma handen de band terug heb kunnen krijgen.
<<

Anoniem321

Bericht 01 Sep 2014 13:12

Ik ben trots op mezelf omdat ik, nu ik gesprekken heb met een psycholoog, alles in mijn hoofd overhoop aan het gooien ben om er uiteindelijk beter uit te komen.
<<

Fiene

Bericht 08 Sep 2014 22:13

Ik ben ook trots op mezelf. Vandaag kwam onze rekendeskundige in mijn klas naar een les kijken, die man heeft echt een ton aan ervaring dus ik was wel wat nerveus. Ik bedenk en maak al mijn lessen zelf want we hebben geen methode.

Maar hij was laaiend enthousiast over mijn les en vond het een enorm goede en leuke les! Ik kreeg heel veel complimenten over de les en dat is natuurlijk altijd fijn, en de directeur zat er ook bij dus het is wel fijn om te horen dat het zo goed was. Ik hoor wel vaker dat het leuk/goed etc is maar van iemand die echt zoveel ervaring heeft vind ik het een extra groot compliment.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 10 Sep 2014 09:23

Jaaa, ik moet het even kwijt hoor, vanmorgen wees de weegschaal 78,2 aan, ik ben nu sinds juni 5,5 kg kwijt en daar ben ik heel erg blij mee!!
<<

Anoniem315

Bericht 10 Sep 2014 10:03

Wat goed en fijn Pompoen! Topper! :thumbup:

Ik ben trots op mijn les gister. We hadden een audit en ondanks dat m'n stem half weg was, m'n neus vertopt en ik duizelingen had (zuurstoftekort?), was de les toch geslaagd en leuk :D
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Sep 2014 12:09

Ik ben trots op mezelf omdat ik vorige week 2 kleine ritjes in de auto gemaakt heb.
Het was al weer een tijd geleden dat ik gereden had (mei vorig jaar) en ik wil er nu toch echt een soort regelmaat in krijgen. Dit weekend wil ik een langere autorit gaan maken (ongeveer 45 minuten).
<<

Anoniem315

Bericht 10 Sep 2014 13:16

Waarom heb je zo lang niet gereden dan, ILove?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Sep 2014 19:55

Ik vind autorijden gewoon niet zo leuk en het komt regelmatig voor dat ik een lange tijd niet rijd maar ik hoop dat er nu verandering in komt :)

Hier staat wat meer info:
rijangst-t10773-25.html#p399176
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 10 Sep 2014 20:03

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag op 't werk behoorlijk wat veren in m'n kont heb gekregen!
Ik heb een deel van de acties zelf gedaan nadat een mw. was overleden. En ik had het allemaal goed en juist volbracht en m'n begeleider was trots op me en nam 't petje voor me af, want ze kon niet zien dat ik 1e jaars leerling ben! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Vorige

Terug naar Algemeen