Dundas schreef:Ik vind het geen taboe hoor. Ik heb liever dat je hem negeert, dan dat je er een hee status aan wijdt waarin aangeeft het niet te doen en er een opgeblazen 'ding' van maakt. Dat heb ik nu al een paar keer voorbij zien komen en dat irriteert me wel. Prima, eigen keuze om het wel of niet te doen en wel of niet te doneren. Als je het niet doet is er ook niets aan de hand. Hoeft heus geen aparte status voor te komen.
Whatever schreef:Ik vind doneren als je genomineerd wordt overigens geen "wachten met doneren tot je genomineerd wordt". Het is sowieso leuk als je doneert, niet beter of minder of je dat nou wel of niet na een nominatie doet. Ik heb zowel vorig jaar als dit jaar een vriendinnetje gesponsord voor de city swim. Dus ik heb niet de behoefte om nu los Nog te doneren, maar zou ik genomineerd worden dan zou ik het wel doen gewoon uit sportiviteit.Maar los daarvan is ALS niet het enige goede doel dat hulp nodig heeft.
Ik denk dat je gevoel erbij een beetje is dat het jammer is als mensen alleen iets doneren als ze genomineerd worden en anders geen goed doel steunen en dat ben ik wel met je eens, maar ik vind mensen die gewoon regelmatig een euro in een collectebus stoppen bij de supermarkt net zo goed!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Poppy schreef:Ik ben beiden niet van plan, ik heb zelf weken dat ik nauwelijks wat te besteden heb en alleen maar pizzabroodjes van 6 voor 3 euro kan eten de hele week zodat mijn beesten te eten hebben. Dus ik heb simpelweg geen budget voor donaties.
Siamsa schreef:Whatever schreef:Ik vind doneren als je genomineerd wordt overigens geen "wachten met doneren tot je genomineerd wordt". Het is sowieso leuk als je doneert, niet beter of minder of je dat nou wel of niet na een nominatie doet. Ik heb zowel vorig jaar als dit jaar een vriendinnetje gesponsord voor de city swim. Dus ik heb niet de behoefte om nu los Nog te doneren, maar zou ik genomineerd worden dan zou ik het wel doen gewoon uit sportiviteit.Maar los daarvan is ALS niet het enige goede doel dat hulp nodig heeft.
Ik denk dat je gevoel erbij een beetje is dat het jammer is als mensen alleen iets doneren als ze genomineerd worden en anders geen goed doel steunen en dat ben ik wel met je eens, maar ik vind mensen die gewoon regelmatig een euro in een collectebus stoppen bij de supermarkt net zo goed!
Ik weet niet of je het tegen mij had of in het algemeen, maar ik bedoel inderdaad niet dat ik mezelf beter vind omdat ik al gedoneerd heb terwijl ik nog niet genomineerd ben. Ik bedoel meer dat ik het jammer zou vinden als er mensen zijn die alleen doneren als ze genomineerd worden en niet als ze niet genomineerd worden, dus wat je onderaan je post ook zegt.
Parel schreef:Poppy schreef:Ik ben beiden niet van plan, ik heb zelf weken dat ik nauwelijks wat te besteden heb en alleen maar pizzabroodjes van 6 voor 3 euro kan eten de hele week zodat mijn beesten te eten hebben. Dus ik heb simpelweg geen budget voor donaties.
Dan snap ik sowieso dat je niet doneert.
Maar als je het echt zo krap hebt, zou je dan niet overwegen je beesten weg te doen of goedkoper voer te geven? Het is maar een idee hoor!
Wij gaan vast nog wel een keer doneren, maar ik ga echt geen emmer water over mezelf gooien. Ik verbaas me er ook echt over, over welke mensen er mee doen die wij kennen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Nougat schreef:Ik heb geen idee waar dit over gaat. Wil het geloof ik ook niet weten...
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers