Meevallertje!
Het was dan 'maar' 13 euro, maar toch mooi meegenomen!
Mensen met nog meer leuke meevallertjes?
SoGood schreef:Ik ben regelmatig 4e in rij bij Jumbo maar ik durf daar nooit niks van te zeggen. Dan stook ik mijn vriend op om er wat van te zeggen maar die vindt dat dan ook weer een beetje lullig dus zeggen we niks en betalen we zo €60,-
Cotton schreef:Echt waar, regelmatig? Is het zo slecht gesteld met de medewerkers bij jullie Jumbo's dan?
Hier gaat er echt direct een extra kassa open en zodra alle kassa's open zijn geldt die regel niet meer. Ik sta wel vaak 4de in de rij, maar alleen als alle kassa's open zijn, helaas.
Siem schreef:De Jumbo hier is ook niet een al te beste winkel verder vind ik. Koop er tegenwoordig zelden nog groente/fruit daarvoor ga ik naar de Lidl of de markt. Bij de Jumbo is het vaak al na een dag beschimmeld of al bij thuiskomst als je niet goed oplet.
SoGood schreef:Siem schreef:De Jumbo hier is ook niet een al te beste winkel verder vind ik. Koop er tegenwoordig zelden nog groente/fruit daarvoor ga ik naar de Lidl of de markt. Bij de Jumbo is het vaak al na een dag beschimmeld of al bij thuiskomst als je niet goed oplet.
Ja, en als je niet oplet koop je al spullen van over de datum.
SoGood schreef:Ja, wij hadden ook cola over de datum! Al 2 keer zelfs.
Terug gaan doe ik sowieso niet, maar ik klaag wel graag als niemand van de Jumbo het hoort.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers