Re: Acteur Robin Williams overleden

Silly-One schreef:Volgens de laatste nieuwsberichten heeft hij zichzelf opgehangen. Hij is daardoor overleden aan verstikking.
Niet de meest 'makkelijke' manier om uit het leven te stappen. Aangezien je dat, in min ogen, bewust meemaakt. Je moet je leven dan echt als een hel zien om op deze manier het leven te verlaten.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
sarah1985 schreef:Ik las het ook en dacht goh is die aan ouderdom overleden. En toen las ik dat die 63 was. En zelfmoord gepleegd heeft. Vreselijk
Lejow schreef:er waren mensen die op facebook gepost hadden dat ze het jammer vonden dat er nu geen nieuwe muziek van Robbie Williams meer zou komen
Lejow schreef:er waren mensen die op facebook gepost hadden dat ze het jammer vonden dat er nu geen nieuwe muziek van Robbie Williams meer zou komen
Sugarfall schreef:Ja dat is inderdaad een goede film CBL!
Vind het sneu..
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers