Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Acteur Robin Williams overleden

<<

Anoniem168

Bericht 12 Aug 2014 13:02

Re: Acteur Robin Williams overleden

Ben best geschrokken, vond hem een erg leuke acteur. Toen ik het las en de oorzaak nog niet wist dacht ik: "Huh, zo oud is hij toch eigenlijk helemaal niet?" En inderdaad.. :(
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Aug 2014 13:30

Twee van de mooiste filmfragmenten ooit...

Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem273

Bericht 12 Aug 2014 16:58

Susan, dat is echt één van m'n favoriete films...brok in m'n keel!
<<

Anoniem123

Bericht 12 Aug 2014 17:23

Ik heb niets met zijn films, maar vind het sneu dat het zo moet eindigen voor hem op die leeftijd. Ik vond hem wel een goede acteur.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Aug 2014 19:02

Ik vind het gewoon zo'n goede en toffe acteur..
Op onze eerste date zijn mijn vriend en ik naar de bioscoop geweest en hebben toen een film van hem gezien. Ook al waren de films misschien niet altijd even geweldig, hij was wel gewoon echt goed altijd.

Wel heel vreemd trouwens. Hij speelde ook in een serie over een reclamebureau samen met Sarah Michelle Gellar. Geen idee meer hoe die serie heet.. Maar de laatste aflevering die ik daarvan gezien heb, was de aflevering waarin hij de grafrede voor een overleden collega (in de serie dan) moest voorbereiden en lezen. Heel vreemde timing..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem273

Bericht 12 Aug 2014 19:15

Afbeelding
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Aug 2014 19:19

Voor de liefhebbers, vanavond wordt Mrs. Doubtfire uitgezonden om 20:30 uur op RTL 8.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Aug 2014 20:43

Volgens de laatste nieuwsberichten heeft hij zichzelf opgehangen. Hij is daardoor overleden aan verstikking.
Niet de meest 'makkelijke' manier om uit het leven te stappen. Aangezien je dat, in min ogen, bewust meemaakt. Je moet je leven dan echt als een hel zien om op deze manier het leven te verlaten.

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Aug 2014 23:11

Silly-One schreef:Volgens de laatste nieuwsberichten heeft hij zichzelf opgehangen. Hij is daardoor overleden aan verstikking.
Niet de meest 'makkelijke' manier om uit het leven te stappen. Aangezien je dat, in min ogen, bewust meemaakt. Je moet je leven dan echt als een hel zien om op deze manier het leven te verlaten.

Het duurt een paar minuten, want eerst breek je je nek en dan stopt je zenuwstelsel ermee.

Voor mij toont het maar weer aan dat 'the saddest people often wear the biggest smile'. Heel tragisch.
Laatst gewijzigd door Leaf op 12 Aug 2014 23:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem122

Bericht 12 Aug 2014 23:17

Overigens vraag ik me af of je altijd je nek breekt als je jezelf ophangt. Volgens mij gebeurd dat alleen als je je vanaf een minimale hoogte laat "vallen". Je kan natuurlijk ook stikken ipv je nek breken.
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 13 Aug 2014 06:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Aug 2014 23:30

.
Laatst gewijzigd door Leaf op 12 Aug 2014 23:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem122

Bericht 12 Aug 2014 23:35

.
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 13 Aug 2014 06:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Aug 2014 23:40

Sorry, misschien schat ik dit idd verkeerd in. Ik zit middenin het proces om van PTSS af te komen.

Gelukkig heb jij het gequote en kan ik het nu dus niet meer verwijderen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Aug 2014 23:43

Je reactie doet overigens wel echt pijn trouwens.
<<

Anoniem122

Bericht 13 Aug 2014 06:42

Het is mijn bedoeling niet geweest om je te kwetsen en hopelijk zie je dat ook echt in.

Heb overigens de quotes al weggehaald hoor.
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 13 Aug 2014 10:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem130

Bericht 13 Aug 2014 09:15

Ik vind eerlijk gezegd dat je nu gewoon aan het doorzeuren bent Tuktuk (sorry kan niks met je nieuwe naam!). Dit punt had je gisteren ook al gemaakt (ook al heb je dat nu verwijderd, daar stond bijna hetzelfde, je had je punt al gemaakt), Poppy heeft al sorry gezegd en uitgelegd waar het vandaan kwam en je had het prima bij die eerste regel kunnen laten ipv weer een hele alinea je hele punt te willen maken. Onnodig en ongepast als Poppy al aangeeft hoor kwetsbaar en vers deze situatie nu is door de traumaverwerking, moet je dan echt een discussie "winnen"?
<<

Anoniem122

Bericht 13 Aug 2014 10:34

Jij maakt er nu van dat het mij gaat om een discussie te winnen.. Beetje jammer. Maar ik zal het wel weghalen.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Aug 2014 11:26

sarah1985 schreef:Ik las het ook en dacht goh is die aan ouderdom overleden. En toen las ik dat die 63 was. En zelfmoord gepleegd heeft. Vreselijk

Hoezo dacht je aan ouderdom? Je kon toch wel zien dat hij lang niet zo oud was? Ik vind One Hour Photo een goede film van hem, hij speelde daar echt zo'n creep, vond het toen een vrij spannende film. Als jullie die niet kennen, dan kan ik die aanraden.
<<

Sugarfall

Kletskop

Bericht 13 Aug 2014 12:53

Ja dat is inderdaad een goede film CBL!

Vind het sneu.. :(
<<

Anoniem222

Bericht 13 Aug 2014 13:26

Ik vind het ook echt heel sneu :(
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Aug 2014 13:43

er waren mensen die op facebook gepost hadden dat ze het jammer vonden dat er nu geen nieuwe muziek van Robbie Williams meer zou komen :palm:
<<

Anoniem122

Bericht 13 Aug 2014 13:48

Lejow schreef:er waren mensen die op facebook gepost hadden dat ze het jammer vonden dat er nu geen nieuwe muziek van Robbie Williams meer zou komen :palm:

Ja op Twitter werden ook zulke missers gemaakt.. Zelfs iemand die dacht dat het om Robin van Persie ging :palm:
<<

Anoniem130

Bericht 13 Aug 2014 14:00

Lejow schreef:er waren mensen die op facebook gepost hadden dat ze het jammer vonden dat er nu geen nieuwe muziek van Robbie Williams meer zou komen :palm:

Haha ja, en dat hij zelfmoord had "geplogen"..
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Aug 2014 14:17

:palm: oh lezen is erg moeilijk voor sommigen!
En geen nieuwe producten klopt ook niet, want er schijnen nog 5 nieuwe films op de plank te liggen met Robin Williams, sowieso dit najaar en met kerst, dus voorlopig zullen we hem nog op het witte doek kunnen zien met nieuw materiaal.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Aug 2014 15:02

Sugarfall schreef:Ja dat is inderdaad een goede film CBL!

Vind het sneu.. :(

Dat psychische wat hij in die film speelde dat had hij in zijn priveleven ook, maar dan anders.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen