Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welke iPhone 5?

<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 17:27

Welke iPhone 5?

Ik mag volgende maand gaan verlengen. Ik heb nu een iPhone 4 en wil graag een iPhone 5.
Wat is jullie ervaring met de iPhone 5S en de iPhone 5C? Ik ben veel aan het internetten, maar ik wilde ook graag een mening van mensen die geen aandelen bij Apple hebben ;)

Dus kom maar op!

Ik weet ondertussen dat de iPhone 5C goedkoper is, maar ik vind hem ook lelijker. Ik wil graag een witte iPhone, en bij de 5C is het dan zo dat dat achterkant en zijkant wit is maar de voorkant zwart. Niet mooi dus :( Maar om nou alleen voor de kleur 10 euro per maand meer te betalen.. Zijn er meer duidelijke verschillen tussen de iPhone 5C of 5S?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jan 2014 17:43

Re: Welke iPhone 5?

Ik heb zelf een 5C, vriend een 5S. Ik vind er niet zo veel verschil in zitten... Bij de camera heeft de 5S meer verschillende modussen om in te fotograferen, maar boeien... Gewone stand is goed genoeg voor op telefoon.

Ik heb zelf de 5C met een blauwe achterkant, had achteraf toch liever geel of rood/roze gehad, ach nu heb ik er een wit/roze hoesje omheen hahaha.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jan 2014 18:11

Ik heb wel de 5s genomen puur omdat ik hem mooier vind. Ik kan je niet veel vertellen over de verschillen. Het mooie van een iphone vind ik juist dat hij zo stijlvol is. Dat gevoel heb ik bij de 5c niet.
<<

Anoniem26

Bericht 04 Jan 2014 19:55

Ik heb sinds 2 weken de 5s. Ben er zo blij mee heerlijke telefoon!
Ik heb alleen geen ervaring met de 5c. Wilde hem eerst misschien nemen maar ben zo blij dat ik het niet heb gedaan. Deze voelt veel degelijker en is toch mooier vind ik dan.
<<

Anoniem 52

Bericht 04 Jan 2014 20:57

Met alle mogelijkheden op 't gebied van frontjes en hoesjes, zou ik het uiterlijk iig niet zwaar laten mee tellen!
<<

Anoniem166

Bericht 04 Jan 2014 21:32

Volgens mij is de 5c gelijk aan de 5, maar dan in een plastic variant. De vernieuwingen heeft Apple alleen doorgevoerd bij de 5s en dat zijn een betere camera (dubbele flitser), toegang tot je telefoon en Apple ID met je vingerafdruk en de rest ben ik vergeten, maar dat gaat om technische specificaties.
<<

Anoniem29

Bericht 04 Jan 2014 21:34

Inderdaad wat Sanne zegt. Daarom heb ik de gewone 5 genomen. Wel het mooie Iphone uiterlijk tegen een redelijk normale prijs. De 5S was echt veel te duur voor mij.
<<

Anoniem273

Bericht 04 Jan 2014 21:47

Ik vind de 5c juist heel mooi, lijkt tenminste weer op m'n allereerste iPhone (de iPhone 3g). Ik heb de witte variant. Echt een verbetering in verhouding tot de 4. Lekker licht in de hand (dankzij dat plastic, ik vond de 4 al nooit zo mooi, te vierkant en te zwaar), snel, mooiere camera.
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 23:29

Bazinga schreef:Met alle mogelijkheden op 't gebied van frontjes en hoesjes, zou ik het uiterlijk iig niet zwaar laten mee tellen!

Ja, hier heb je ook gelijk in.
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 23:29

Intoxicated schreef:Inderdaad wat Sanne zegt. Daarom heb ik de gewone 5 genomen. Wel het mooie Iphone uiterlijk tegen een redelijk normale prijs. De 5S was echt veel te duur voor mij.

De gewone iPhone 5 word niet meer gemaakt. De iPhone 5S is hier de opvolger van. Aldus Apple..
<<

Anoniem273

Bericht 04 Jan 2014 23:30

Maar via Studentmobiel kun je nog wel een 5 krijgen.
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 23:31

Ik ga ze volgende week in het echt bekijken. Als de 5C er niet zo plastic uitziet als wat ik nu denk, dan ga ik daarvoor. Scheelt me toch €10.00 per maand.
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 23:32

Aziraphale schreef:Maar via Studentmobiel kun je nog wel een 5 krijgen.

Ik ga meteen even kijken! Ik heb alleen via providers zelf gekeken.
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 23:36

Wow, dat scheelt echt veel geld per maand via studentmobiel. Dan ga ik € 24.00 pm betalen, tegenover 51 euro bij Hi.. Sodeknetter.. Maarja, dan moet ik wachten tot augustus en dat is deze er vast niet meer. Ik kan alleen volgende maand verlengen bij HI (mag 6 maanden voor het einde van je abbo). Ik ga toch maar mijn abbo uitzitten en dan bij studentmobiel op zoek naar een goede aanbieding.

En je kunt daar dus gewoon een telefoon bestellen zonder dat je student bent?
<<

Anoniem273

Bericht 04 Jan 2014 23:38

Ja, ik ben ook al lang geen student meer :D
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 23:40

Tele2 komt daar vooral super goedkoop uit.. Meer dan de helft van HI, waar ik nu bij zit. Wat een verschil! Vind het wel raar dat je via de website van Tele2 zelf geen abbo met een iPhone kunt afsluiten, die hebben ze daar niet in hun assortiment.

Bedankt voor de tip in ieder geval, ik wacht wel tot augustus.. Hopen dat studentmobiel dan nog zo lekker goedkoop is :)
<<

Anoniem273

Bericht 04 Jan 2014 23:43

Ik heb ook vis Tele2 nu, heb m'n T-Mobile opgezegd.
<<

Anoniem30

Bericht 05 Jan 2014 00:05

Ik ga voor de 5S, via Tele2 en studentmobiel of belsimpel, die zijn het voordeligst :yes:
<<

Anoniem91

Bericht 05 Jan 2014 00:08

Ik ga ook voor de 5s, maar eerst nog even ruzie maken met de Phonehouse… Want ik heb een hardware probleem met mijn telefoon nu en zij zeggen dat ik geen garantie meer heb. Nou wel dus…
<<

Anoniem26

Bericht 05 Jan 2014 00:18

Ik heb hem ook via studentmobiel verlengd met tmobile. Is allemaal goed bevallen tot nu toe.
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Jan 2014 02:00

Intoxicated schreef:Inderdaad wat Sanne zegt. Daarom heb ik de gewone 5 genomen. Wel het mooie Iphone uiterlijk tegen een redelijk normale prijs. De 5S was echt veel te duur voor mij.

Ik denk dat dit ook de reden is dat ik voor de gewone 5 ga. Mag volgende maand verlengen, maar denk niet dat de 5s dan al een stuk goedkoper is.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 01 Okt 2014 17:03

Ik heb jaren bij t-mobile gezeten, nu heb ik via studentmobiel mijn abonnement verlengd (dus wel dezelfde provider en hetzelfde nummer) maar met een nieuwe telefoon. Krijg ik dan een nieuwe simkaart? Ik krijg mijn telefoon morgen al maar kan ik hem dan direct gebruiken?
2019
2022
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Okt 2014 19:51

Ja als je een nieuwe provider hebt krijg je een nieuwe simkaart. Als je huidige simkaart in je telefoon past en je telefoon simlock vrij is dan kun je gewoon je telefoon in gebruik nemen.

♥♥
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 01 Okt 2014 20:33

Elliot schreef:Ja als je een nieuwe provider hebt krijg je een nieuwe simkaart. Als je huidige simkaart in je telefoon past en je telefoon simlock vrij is dan kun je gewoon je telefoon in gebruik nemen.

Dankje!
2019
2022
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 02 Okt 2014 20:50

Ook ik kan verlengen en ga voor de Iphone 5S waarschijnlijk.
Nu zit ik op verschillende sites te kijken...
Iemand de laatste tijd nog ervaring met Studentmobiel of GSM Wijzer?
Deze 2 sites zien er namelijk hetzelfde uit en zijn ook gelijk qua prijs...
Volgende

Terug naar Algemeen