Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Het hardlooptopic #2

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Nov 2025 09:25

Re: Het hardlooptopic #2

Godsavethequeen schreef:Had er geen idee van dat dit echt een goede start is. Denk wel dat rennen goed bij me past, krachttraining gaat me een stuk minder goed af, maar dat doe ik dan ook maar niet 😊

Ook bij kracht zie je veel vertekende beelden. Alles is daarbij ok. Jij bent alleen slank gebouwd dus in verhouding til je al snel meer. Stel we zouden een squat doen met 60kg dan zit jij (even gokken) rond je eigen lichaamsgewicht terwijl ik pas op 2/3e zit. Ik zie dat in de sportschool ook dat de steviger vrouwen ook makkelijk veel meer gewicht weg krijgen dan de slanke vrouwen. Betekend niet gelijk dat je er slecht in bent, maar dat jouw lichaam gewoon net anders gebouwd is. De een is daardoor beter in duur en de ander in kracht.
2015 💙
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Nov 2025 12:37

Hier in het dorp zit een kleinschalige winkel die ook metingen doet, zag ik op de website. Dus vandaag even heen gegaan, super geholpen en een paar Saucony Triumph 23 met extra inlegzool (antipronatie) meegenomen. Super blij mee. Ik moet nog even werken, maar kan niet wachten om straks een rondje te rennen.
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 04 Nov 2025 14:23

Ik weeg maar 52 kilo en ik merk ook met huis-, tuin- en keukenklusjes dat ik weinig kracht heb. Vind ik niet erg. Maar voel me daardoor in een sportschool waar ik echt niks kan (ben ook nog onhandig), niet op mijn plek.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Nov 2025 15:03

Ik heb zelf oa de Saucony Endorhpine speed 4 en ben daar erg blij mee (ook icm hyrox). Ik hoop dat jouw Saucony’s je net zo goed gaan bevallen! Ik heb je trouwens nog een paar tips gegeven in het sportkleding topic.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Nov 2025 15:41

Lady schreef:Ik heb zelf oa de Saucony Endorhpine speed 4 en ben daar erg blij mee (ook icm hyrox). Ik hoop dat jouw Saucony’s je net zo goed gaan bevallen! Ik heb je trouwens nog een paar tips gegeven in het sportkleding topic.

Ik ben benieuwd! Net even 4 km gelopen en dat ging heel goed. Het kan alleen maar beter worden denk ik.

Ik had ook gereageerd in het andere topic. Ik vind het model wat spannend. Ik ben niet heel slank, dus weet niet of mijn billen in zo'n legging passen. Haha. Ik zag dat er vanaf komende week black friday sale is bij AYBL. Dan ga ik zo'n ander model bestellen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Nov 2025 17:24

Olivia schreef:
Lady schreef:Ik heb zelf oa de Saucony Endorhpine speed 4 en ben daar erg blij mee (ook icm hyrox). Ik hoop dat jouw Saucony’s je net zo goed gaan bevallen! Ik heb je trouwens nog een paar tips gegeven in het sportkleding topic.

Ik ben benieuwd! Net even 4 km gelopen en dat ging heel goed. Het kan alleen maar beter worden denk ik.

Ik had ook gereageerd in het andere topic. Ik vind het model wat spannend. Ik ben niet heel slank, dus weet niet of mijn billen in zo'n legging passen. Haha. Ik zag dat er vanaf komende week black friday sale is bij AYBL. Dan ga ik zo'n ander model bestellen.

Komt vast goed. Het is mss even wennen, maar een legging zit gewoon het lekkerste als je gaat sporten. Uiteindelijk loop je geen modeshow en gaat het er om dat je lekker kan bewegen. Zelf denk ik echt nooit van dat kan echt niet in een legging. Als je een hebt in de juiste maat kan het zelfs nog een boost geven. Komt dus vast helemaal goed. Mooie schoenen ook!

Ik ga straks weer een klein rondje lopen. Nu al weer zin in. Zo fijn dat ik nu weer echt helemaal pijnvrij ben.
2015 💙
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd