Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Okt 2025 07:43

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat lief zeg!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Okt 2025 08:21

Aaah dit is echt het zoetste wat ik in tijden heb gehoord 🥰
30-04-2017
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Okt 2025 10:54

Aaah Kira wat lief zeg!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Okt 2025 19:02

Noujaaa wat super zoet en romantisch van hem zeg! Daar zou ik ook mega trots op zijn, wat tof !!

Ik ben heel trots op mijn jongens. Ze liepen voor het eerst de 4 Mijl van G. Met weinig echte training. Ze hebben het beide zo goed gedaan, grotendeels gewoon op eigen tempo/alleen gelopen. Mijn jongste heeft niet eens gewandeld wat hij zich wel had voorgenomen en mijn oudste was gewoon ineens mega snel met een super tijd van 32 min! Terwijl ze beide nou niet echt fysiek uitblinken ofzo. Maar ze hadden er zo’n plezier in gehad en waren zo intens trots. Ik stond er met tranen in m’n ogen natuurlijk 🥲
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Okt 2025 19:15

Kira schreef:Mijn schoondochter is voor 5 dagen naar New York geweest en voor ze wegging zei ze tegen m'n zoon dat ze zo'n gehaakte muts leuk vind. Hij is haaknaalden en wol gaan halen, heeft even geoefend en daarna voor haar een super mooie muts gehaakt. Zonder ooit daar interesse of hulp bij gehad te hebben.
Ik vind het zo knap!

Ahh dat cadeau kan hij nooit meer overtreffen. Wat ongelofelijk lief en leuk!!❤️.
En knap ook. Haken is onmogelijk😄😄
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 13 Okt 2025 06:55

Olive, hij zei hij moet klaar zijn als ze terug is uit New York, maar mijn haakskills houden al op zodra ik wol zie dus ik lachte hem een beetje uit 🙈 maar als ie ergens voor gaat lukt het.
Ze zijn trouwens beiden zo lief, zo'n leuk stelletje 🥰
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 16 Okt 2025 09:36

Echt ontzettend lief Kira!

Onze zoon gaat best lekker op school, maar met rekenen heeft hij best wat moeite en dat heeft een vrije grote impact op zijn zelfvertrouwen.
Maar sinds dit jaar (groep 5) heeft hij nu ook geschiedenis en dat vindt hij echt ontzettend leuk. Deze week had hij zijn eerste toets en daar heeft hij een 10 voor. Hij is er echt ontzettend trots op en je ziet meteen dat het hem een boost zelfvertrouwen geeft. Wij zijn zo trots op hem!
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 16 Okt 2025 10:11

Wat super leuk Saga! Waar ging het over?
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 16 Okt 2025 11:12

Het ging over de prehistorie.
Hij zit vol ongeduld te wachten tot het over de tweede wereld oorlog gaat want daar weet hij echt heel veel over te vertellen haha.
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 16 Okt 2025 13:59

Ah echt zo leuk! Ja ik kan me voorstellen dat zo'n jochie dan helemaal vol in zo'n onderwerp zit.
O heeft laatst z'n eerste werkstuk gemaakt over z'n held, hij had Isaac Newton gekozen. Z'n hele werkstuk bestond uit een poster met daarop de naam groot geschreven en de geboorte- en sterfdatum en leeftijd en een foto van de beste man. Dat was het. :laughcry: Maar dit had hij vorig jaar uberhaupt echt nooit gedaan dus we waren al zo blij en hij was zoo trots. De foto van mij met de appelboom omdat z'n mama aan dezelfde universiteit als z'n held had gestudeerd was ie zelfs vergeten er bij te doen, maar ik was ook trots op 'm hoor ;)
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 16 Okt 2025 14:23

Wat goed van O! Wat een mooie stap is dat dan zeg. Heerlijk om te zien dat ze zo trots zijn op zichzelf.

In groep 3 en 4 heeft R twee juffen gehad die een stuk ouder zijn dat de juffen die hij dit jaar heeft. En die twee juffen zijn echt van de oude stempel en konden gewoon niet lekker meebuigen met de individuele behoeften van de kinderen. Dat botste dus af en toe enorm met R in de klas. Dit jaar heeft hij dus twee jonge juffen en dat gaat zo ontzettend goed. In het weekend baalt hij dat hij niet naar school toe kan. Dat doet ons al echt goed, dus ik kan mij voorstellen dat O zijn werkstuk nu op zijn nieuwe school al helemaal fantastisch is. Ik ben blij voor hem!
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 31 Okt 2025 16:50

Ik zit zo vol plezier en trots naar m'n dochter te kijken terwijl ze leert rolschaatsen. Niet omdat ze t nou persé zo goed kan maar ze is zó vastberaden het te leren. Als ze zelf haar rolschaatsen en bescherming aan en uit kan doen, mag ze ze meenemen naar de bso van de juffen. En nu heeft ze dat dus gedaan en is ze samen met mij onderweg naar 't schoolplein om te oefenen, zo vastberaden om het te leren en dan intussen van die teksten als' ik heb echt talent voor rolschaatsen mam'. En als ik haar probeer te helpen: 'mammm ik moet dit zelf kunnen, weet je nog van de bso?' 😂 Love dit kind.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Nov 2025 11:41

Volgens mij heb ik er iets van gezien op insta, en kan ze het al prima hoor Marin! Goede start iig.

En superleuk hoe trots je kan zijn als je kinderen iets nieuws leren he
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 03 Nov 2025 21:40

Ja leuk is dat he!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Nov 2025 10:25

Ik vind m'n jongste van nog geen 3,5 zo wijs.. van het weekend zat hij naast me met een smartgame en ging mij toen vragen welk cijfer er op een kaartje stond. Toen ik kaartje 16 zei, hij hem omdraaide, mij vroeg wat dat was en ik hém vroeg wat hij dacht, dacht hij even na en zei toen 15(klopte, dus toen zat ik al van oke, toevallig) . Vervolgens hetzelfde bij kaartje 24 die ik zei, hem vroeg naar de andere kant en na een kleine aarzeling zei hij toch 23. Vond het zo knap.

En toen s'avonds gingen we een potje bingo doen met alle kinderen en hij wilde ook meedoen, haha. Natuurlijk kent hij niet al die cijfers, maar hij heeft echt heel netjes het hele potje met ons meegedaan, vroeg bij elk nummer of hij die ook had en kleurde dan netjes het hokje, zo gezellig. :love:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen