Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Feestdagen (sint/kerst/etc) 2025

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Okt 2025 12:36

Re: Feestdagen (sint/kerst/etc) 2025

Ster schreef:Dankjewel voor de tips. Een skelter en bestuurbare auto heeft hij al. Van hotwheels hebben we nog niks en wil ik eigenlijk ook niet meer aan beginnen. Hij geeft niks om knutselen of lego.
Strijkkralen heb ik toevallig al gekocht, verder heeft hij al veel klei en kinetisch zand.

Een hoofdlamp heb ik op zijn lijstje gezet, goede tip!
Hij wil zelf heel graag een bladblazer, dus misschien moeten we dat maar doen. Ook handig voor mij, want hij blijft zijn hele leven bij mij wonen, om klusjes voor mij te doen :love:

Zoontje van vriendin heeft een gereedschapskist voor kinderen met echt gereedschap. Die helpt zn vader graag bij het klussen.
<<

Juliet

Kletskop

Bericht 28 Okt 2025 12:37

Juliet schreef:Super Nieske ik ga ook eens kijken of ik zoiets kan doen. Lijkt me zo mooi om te kunnen doen.

Ik ben deze week ook begonnen. M’n dochter weet sinds deze zomer het geheim maar is nog net zo fanatiek verlanglijstje aan het maken met als enige dat ze ons steeds vertelt wat ze het liefste zou willen.

M’n zoon is sindskort into playmobil dus voor hem in de uitverkoop een boerderij gekocht en vandaag via Vinted een vuilniswagen maar weet nog niet of hij de laatste met sinterklaas krijgt. Was overigens wel grappig want hij was druk alles aan het bekijken in het bol.com boek en zag de boerderij en werd mega enthousiast dat hij die wou en ik had hem net een dag daarvoor besteld dus ik gok een schot in de roos. Wel een mega doos overigens.

Voor dochter een furby die wou ze zooo graag en ook een mooie aanbieding. En vroeger heb ik hem nooit gekregen want was 100 gulden dus stiekem ook jeugdsentiment voor mama.

Verder nog tijd genoeg dus kijk wel wat ik nog meer tegenkom.

Dochter wilde heel graag het kluisje van vtech en zag nu een mooie aanbieding bij Dreamland dus die gekocht. En een brandweerauto voor m’n zoon.

Nu waarschijnlijk nog een spel voor dochter ze wil graag of yeti in m’n spaghetti of tekenneus. M’n zoon krijgt of een lopend diertje van HEMA of gereedschap even kijken nog.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Okt 2025 18:58

inmiddels hier al klaar. Meeste al in huis of besteld

Bij ons thuis krijgt hij
-lego spiderman
- hot wheels baan
- playmobil reddingshelikopter
- melissa en doug snackautomaat
- verkleedset bouwvakker

In de schoen
- superpiet knuffel
- mini magneten winter set
- play-doh marvel poppetje met klei
- bestuurbare auto. En die doe ik ook bij man en mij erin
- takkie kerst knuffel met verkleedkleren
- verhalen projector

Bij mijn moeder hadden geld van haar gekregen en dit voor gekocht
- PAW patrol – Fire Rescue Fire Station
- playmobil brandweerauto
- playdoh taart met laagjes set. Die krijgt die van ons

Bij schoonouders
- Boek
- lego set
- magneten set

Meeste wat ik gekocht heb was in de aanbieding. Scheelt veel.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen