Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Week 44

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 26 Okt 2025 17:52

Week 44

Wat ga jij doen deze week?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Okt 2025 18:29

Re: Week 44

Maandag: werken, daarna wat drinken in Utrecht met een vriendin

Dinsdag: werken

Woensdag: stemmen, werken en orkestrepetitie

Donderdag: afspraak met een installateur voor een laadpaal voor elektrische auto's, op mijn neefje passen en bandrepetitie

Vrijdag: werken + misschien met zoon naar open dag van de UvA

Zaterdag: Wie is de Mol kijken 😃

Zondag: dan vieren we de 12e verjaardag van onze dochter en de 17e verjaardag van onze zoon, voor goede vrienden en familie. Omdat de kinderen vlak na elkaar jarig zijn, combineren we het in één feest
T (2008) en I (2013)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 26 Okt 2025 18:36

Maandag: Werken, 's avonds terug voor een familieavond. Als ik het nog trek, overdag heb ik 2 heftige gesprekken staan, afhankelijk van hoe die verlopen beslis ik of ik 's avonds ga.

Dinsdag: Werken, korfbaltraining oudste.

Woensdag: Werken, tussendoor naar de oogarts met oudste dochter.

Donderdag: Werken, tandarts, zwemles jongste.

Vrijdag: Boodschappen doen, huishouden.

Zaterdag: Komen m'n schoonzusje en zwager eten en spelletjes doen.

Zondag: Visiten met goede vrienden.

En ergens weer de sportschool oppakken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 26 Okt 2025 18:38

Vakantie is weer voorbij helaas!

Maandag: werken
Woensdag: stemmen en rondje kermis met m'n dochter
Donderdag: werken
Vrijdag: huis bezichtigen, met dochter naar dansles
Zaterdag: nog geen plannen
Zondag: lunchen met een vriendin
❤️ 7 juni 2018
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2025 18:46

Maandag werken

Dinsdagochtend architectuurcollege over Poëtische architectuur, middag werken, avond naar een ouderwetse dia avond toe met dia's over mijn woonplaats

Woensdag stemmen en werken

Donderdag werken en in de avond naar een concert van de Koninklijke Militaire Kapel "Johan Willem Friso"

Vrijdag werken

Zaterdag met trein naar Maastricht, in de avond naar concert Carmina Burana van de Jussen broers. Overnachting in Maastricht

Zondag, uitslapen, genieten van het ontbijt in het hotel. Misschien Maastricht nog even in, of kijken of ik stad op terugweg naar huis aan doe voor bv museum
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Okt 2025 19:05

maandag zoon weer naar school. Hier thuis komt iemand langs. In de middag samen met mijn nichtjes zoon ophalen. Dat wil hij zo graag altijd maar ze hebben dezelfde schooltijden. Toevallig hebben zij nu een studiedag.

Dinsdag werken daarna vergadering op school. Zit sinds dit jaar in de activiteiten commissie samen met nog een leuke moeder.

Woensdag als zoon op school zit ga ik stuk wandelen als het droog is. Uit school moeten we naar het ziekenhuis voor controle van zijn ogen,

Donderdag werken

Vrijdag werken

Zaterdag man hier thuis werken. Als het droog is naar voetbal zoon

Zondag geen plannen

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2025 19:33

Maandag; van 8.00 tot 12.45 uur werken. Daarna meteen door naar de nagelstyliste. In de middag komt mijn vriend langs.
Dinsdag; misschien in de ochtend sporten, en daarna van 12.45 uur tot 20.30 uur werken.
Woensdag; het zelfde als dinsdag.
Donderdag; ben ik vrij, ik ben aan het kijken voor een dagje sauna ofzo. Maar dat moet ik nog even bekijken
Vrijdag; van 6.30 uur tot 18 uur werken.
Zaterdag; met de kinderen even naar de binnenstad. In de ochtend misschien sporten
Zondag; in de ochtend misschien sporten, einde van de middag gaan we uit eten bij de pannenkoekenbakker voor de verjaardag van mijn (verstandelijk) beperkte oom.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Okt 2025 19:37

Bliss, veel plezier met de bezichtiging!

Rapa Nui, wat een interessante culturele dingen doe jij toch altijd! Haal je de gemiddelde leeftijd nou erg naar beneden als je naar dit soort evenementen gaat? 😅 (Ik heb zelf ook bejaardenhobby's als vogelspotten hoor, dus no judgement)
T (2008) en I (2013)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 26 Okt 2025 20:12

Man gaat deze week weg. Dus... zoon is ziek. 😩

Maandag: Dochter weer naar school. Thuis werken dus.
Dinsdag: Man gaat paar dagen weg voor z'n werk. Ik werk thuis ivm fysio mits dat door kan gaan met zoon.
Woensdag: Halve dag thuis werken. Dochter naar de kapper. Tussendoor ergens stemmen voor mij en man natuurlijk.
Donderdag: Halve dag op kantoor werken mits zoon beter is. Daarna intake voor een onderzoek voor zoon. S avonds is man weer thuis en hebben we klassenborrel van dochters klas.
Vrijdag: Halve dag thuis werken ivm gistermiddag.
Zaterdag: Partijtje van dochter!
Zondag: Reisbeurs van m'n werk. Ik moet 4x een presentatie geven. Enorm leuk en enorm vermoeiend zeker met m'n huidige been toestand.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Okt 2025 20:24

Ik ga deze week heel veel auto rijden.

Maandag:
Werken op kantoor, met J naar zwemmen, snel eten en dan zelf sporten.

Dinsdag:
Thuis werken, met J naar waterpolo en dan zelf een rondje hardlopen.

Woensdag:
Met J naar de psycholoog, thuis werken. Naar de tandarts om een gaatje te vullen. Met J naar de VO-markt. Gelukkig is die dichtbij. Nog ergens op de dag stemmen.

Donderdag:
Opnames op locatie. Met J naar waterpolo en zelf een rondje hardlopen

Vrijdag:
J heeft een schooldag en ik ga mee

Zaterdag:
J naar z’n vader brengen, sporten en verder niets doen

Zondag:
Hardlopen en J halen.

Wordt op sommige dagen wel echt een beetje overleven.
Laatst gewijzigd door Minx op 26 Okt 2025 22:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2025 20:47

Vakantie weer voorbij helaas
Maandag: ik ga met m’n schoonvader (die hier even 5 dagen was vanuit Irak) naar Amsterdam. Hij nodigde me uit in zelfde hotel te slapen zodat ik dinsdag vroeg op m’n werk kan zijn en dus kan uitslapen en lekker kan ontbijten. Lekker luxe! Zoon studiedag en tennis.
Dinsdag: lange dag op werk, veel overleggen en eindigt met een borrel. Terug naar huis.
Woensdag: stemmen en rustig aan
Donderdag: lange dag op werk (vroeg weg) en verdediging van collega PhD
Vrijdag: vrij, markt, ‘s avonds Halloween tocht met zoon. Daarna met vriendinnen dansen.
Zaterdag en zondag: geen plannen
Afbeelding
Afbeelding
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2025 21:33

Maandag: Thuis werken, dochter is nog vrij. Logee uit Canada ontvangen voor de komende dagen. En onze nieuwe TV komt binnen :).
Dinsdag: Op kantoor werken, dochter is nog vrij
Woensdag: Zwemmen, wat bijslapen en dochter haar vakantie is voorbij. Ze mag voor het eerst naar school in het nieuw gebouwde pand. Het is zo mooi geworden. In de middag mogen de ouders het ook komen bekijken. In de avond met familie eten en verjaardag vieren van een familielid.
Donderdag: Thuis werken en logee gaat in de middag weg.
Vrijdag: Geen plannen
Zaterdag: Dochter heeft overdag een kinderfeestje, ik heb verder geen plannen
Zondag: Geen plannen

We zijn nog druk met van alles in huis na de verhuizing. Er komen een hoop spullen binnen van de IKEA dus ik heb genoeg te doen op dagen dat ik geen plannen heb...
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2025 22:19

Fijne week allemaal!

Maandag: heb mijn werkdag geruild, omdat ik naar de huisarts moet voor een longfunctietest. Dus vrije dag als ik klaar ben.
Woensdag: werken ipv maandag
Donderdag: werken
Vrijdag: werken
Zaterdag: jongste naar (de laatste, dus examen is aangevraagd) brommer theorieles en daarna voetbal brengen. Daarna nog voetbal kijken van mijn oudste.
Zondag: niks!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 26 Okt 2025 22:48

Maandag - werken en sporten
Dinsdag - wat huishouden en verder geen idee nog
Woensdag - thuis werken, tussendoor stemmen, 's avonds sporten
Donderdag - werken
Vrijdag - sporten, huishouden
Verder willen we op donderdag- of vrijdagavond naar Enchanted Gardens, maar even kijken hoe dat uitkomt
Zaterdag - in de ochtend heeft zoon voetbal en man kantinedienst, en ik ga met dochter naar ballet en wat laatste boodschappen halen, in de middag 3n avond geven we een housewarming
Zondag - nog geen plannen
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Okt 2025 06:07

Maandag; werken. Dochter is nog vrij en logeren bij opa en oma. Ze komen hier eten.
Dinsdag; werken.
Woensdag; werken en met dochter naar hockey.
Donderdag; vrij, met uitje van dochter mee en naar de kapper.
Vrijdag; werken.
Zaterdag; hockey en verjaardag neef.
Zondag; verjaardag nichtje.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 27 Okt 2025 09:58

Maandag: werken, zoon vanavond naar voetbal.
Dinsdag: werken, dochter avond naar atletiek.
Woensdag: ochtend werken, middag met de kinderen naar de tandarts, na het avondeten stemmen.
Donderdag: ochtend werken, middag wat huishouden/boodschappen doen denk ik.
Vrijdag: ochtend werken, middag op verjaardag bij neefje, avond heeft zoon een Halloweenfuif.
Zaterdag: naar voetbalwedstrijd zoon, rest van de dag (nog) geen plannen.
Zondag: (nog) geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 27 Okt 2025 11:31

Vanavond werken, vandaag thuis beetje aan rommelen en wat voorbereiden.
Morgenmiddag werken, verder geen echte plannen.
Woensdag hele middag werken en stemmen inderdaad.
Donderdag eventjes werken, maar overdag wel studeren en wat administratie doen.
Vrijdag heb ik vrij! Geen plannen nog, denk de week boodschappen en grotere schoonmaak.
Zaterdag paar uur les geven.
Zondag uit helpen bij een orkest voor een concert. In de middag lekker thuis.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Okt 2025 11:53

Vanochtend hebben we het huis gepoetst, zo meteen heb ik 2 werk afspraken. Vanochtend is er ook al een aannemer geweest voor een offerte voor (flink) wat verbouwingen aan het huis.

Morgen moet ik naar de psycholoog, verder wat in huis aanrommelen.

Woensdag ga ik met mijn dochter en de oma´s op tijd naar Scheveningen. We lunchen daar aan het strand en in de middag gaan we naar Frozen. Kan niet wachten om haar snoetje te zien als we daar weer zijn.

Donderdag geen plannen.

Vrijdag komt de kozijnenman nog eens langs om nog wat in te meten. Was al gebeurd, maar ze willen nog even iets controleren. Verder komen de boodschappen en doe ik de rest van de boodschappen. Eind van de middag zwemles met dochter.

In het weekend hebben we een herfstwandeling/speurtocht in de bossen, willen we even bij de opa's en oma's langs en verder doen we lekker rustig aan.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Okt 2025 12:52

Filoria schreef:Rapa Nui, wat een interessante culturele dingen doe jij toch altijd! Haal je de gemiddelde leeftijd nou erg naar beneden als je naar dit soort evenementen gaat? 😅 (Ik heb zelf ook bejaardenhobby's als vogelspotten hoor, dus no judgement)

Klopt, gemiddelde leeftijd gaat door mij wel naar beneden ook al ben ik zelf begin vijftig, wat ouder dan de meeste forummers.
Bij de kunst-en architectuurcolleges die ik doe zijn de meeste mensen eigenlijk gepensioneerd. Veel zestigers, in de zeventig en zelfs begin tachtig. Maar is hartstikke leuk en interessant omdat iedereen dezelfde interesses heeft. Ik ga regelmatig ook met hun op reis, is propvol en intensief programma en ik sta versteld dat de tachtigers soms vooraan lopen.

Naar bv JFK kapel ga ik al heel veel jaar, daar varieert de leeftijd van de bezoekers best wel ook al zijn er niet veel twintigers en dertigers volgens mij.

Jussen broers en recent ook bij ballet en muziek bij de Nationale opera en Ballet zijn er natuurlijk veel ouderen maar ik zie daar ook best wel geinteresseerde en enthousiaste jongere mensen die meegenomen worden door ouders of grootouders. Hangt vaak ook behoorlijk prijskaartje aan natuurlijk dat je dat niet zomaar doet met bv jong gezin

Afgelopen zaterdagmiddag ben ik naar de musical Doe Maar geweest in het Afas theater en daar zaten behoorlijk wat leeftijdsgenoten, toch behoorlijk jeugdsentiment voor velen
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

LauraLinde

Noob

Bericht 27 Okt 2025 13:29

Weer een nieuwe week..

Maandag: Thuis met jongste zoon, even koffie gedronken bij mijn moeder, straks de andere kinderen uit school halen. Vanavond een evaluatiemoment op de sportschool, ook wegen, best wel spannend vind ik. Als ik er dan toch ben ga ik ook gelijk maar even sporten.

Dinsdag: Werken, in de avond niks

Woensdag: Vrij, met jongste zoon thuis. Stemmen. Misschien stukje wandelen of zoiets (als het eindelijk een keer droog is). Man laat thuis dus met alle kinderen naar de voetbaltraining enzo.

Donderdag: Tot half 3 vrij zonder kinderen (heb sinds kort ouderschapsverlof om de week opgenomen). Ga met een vriendin naar het ziekenhuis mee, ze mag zelf niet rijden.
'S avonds hopelijk nog even sporten, en dan een nascholing voor werk online (van 20 tot 22 uur met als thema 'slaap' hoe ironisch, ik lig meestal al voor 22 uur in bed, dus moet er langer wakker voor blijven).

Vrijdag: Werken, in de avond verjaardag van een vriendin.

Zaterdag: 3 van de 4 kinderen hebben een voetbalwedstrijd, dus een ochtendje voetbalveld. In de middag 'moet' ik winkelen met moeder en zusje voor een feestje binnenkort. Bleghh, haat
winkelen. Avond niks.

Zondag: Ochtend kerk denk ik. En eind van de middag een concert met een vriendin (viool/piano). Zin in!
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 27 Okt 2025 20:37

Hier een simpel weekje, ik ben voor de derde week achter elkaar ziek thuis helaas en heb vrijdag alleen een echo van mijn schildklier op de planning staan.
10.04.17
<<

Amelie123

Kwebbel

Bericht 28 Okt 2025 18:58

Beterschap Saga!

Maandag: hele dag gewerkt, boodschappen gedaan, dochter dansles en ik een yoga les gedaan.

Dinsdag: halve dag gewerkt, er kwam een vriendinnetje van dochter spelen en een vriendin kwam bij mij een theetje doen. Dochter net naar badminton gebracht en ik ga een proefles dancefit doen.

Woensdag: Vrij. Eerst luizenpluizen op school, dan naar de kapper. Savonds yoga

Donderdag hele dag werken, man savonds tennis

Vrijdag halve dag werken, huishouden, dan naar halloween in de stad.

Zaterdagochtend met dochter naar een vriendin die ver weg woont. Dasr blijven we slapen en zondag einde middag weer naar huis.

Terug naar Algemeen