Re: Vakantieplannen 2026
Verder vast nog ergens een lang weekend weg met mijn man. Dochter gaat graag logeren bij opa en oma.
 . Verder wil ik een aantal familieleden bezoeken in het buitenland, hopen dat dat dit jaar eens lukt.
. Verder wil ik een aantal familieleden bezoeken in het buitenland, hopen dat dat dit jaar eens lukt. . Mijn zus wil elk jaar naar Denemarken maar haakt elk jaar weer af vanwege de prijzen. Vriendinnetje van mijn dochter is er nu en het klinkt wel heel erg leuk. Ik overweeg een roadtrip die kant op in de meivakantie maar dan moet ik wel echt een andere auto hebben. Maar wellicht haak ik ook wel af als ik de prijzen zie
. Mijn zus wil elk jaar naar Denemarken maar haakt elk jaar weer af vanwege de prijzen. Vriendinnetje van mijn dochter is er nu en het klinkt wel heel erg leuk. Ik overweeg een roadtrip die kant op in de meivakantie maar dan moet ik wel echt een andere auto hebben. Maar wellicht haak ik ook wel af als ik de prijzen zie  . Ik denk dat ik vooral lekker veel kleine tripjes wil gaan maken, we gaan het zien
. Ik denk dat ik vooral lekker veel kleine tripjes wil gaan maken, we gaan het zien  .
.Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers