Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vakantieplannen 2026

<<

Plum

Kwebbel

Bericht 16 Okt 2025 20:21

Re: Vakantieplannen 2026

In de meivakantie gaan we naar Tenerife. De zomervakantie waarschijnlijk 2 weken Frankrijk, we denken een week aan het meer van Annecy en dan nog een andere plek.

Verder vast nog ergens een lang weekend weg met mijn man. Dochter gaat graag logeren bij opa en oma.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 16 Okt 2025 20:51

Wij gaan volgende week 2 nachten slapen in een yurt in Gelderland en vlak voor kerst in een houten cabin in de Elzas (Frankrijk). Met op de planning Straatsburg en/of Colmar voor de kerstmarkten.

In de zomervakantie gaan we eindelijk met onze zelfbouwcamper op pad. Hopelijk naar Noorwegen!
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Okt 2025 10:43

Wij gaan naar Italië in de zomervakantie. Ik zoek nog iets moois voor in de meivakantie :). Verder wil ik een aantal familieleden bezoeken in het buitenland, hopen dat dat dit jaar eens lukt.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Maple

Kletskop

Bericht 17 Okt 2025 12:07

Wat een mooie plannen allemaal. Wij waren al jaren honkvast qua vakantiebestemming, maar dit jaar zijn we een keertje naar Kreta gegaan, richting de zon. Dat is ons zo goed bevallen en we hebben het er zo fijn gehad, dat we dat volgend jaar gewoon weer gaan doen. Met een béétje mazzel krijg ik nog een flink bedrag terug vanwege een vertraagde vlucht, dan is de halve vakantie meteen bekostigd 😄
Daarnaast gaat mijn man een aantal dagen naar Normandië met zijn vader. Verder hebben we nog geen plannen.
<<

Aquariumvis

Noob

Bericht 21 Okt 2025 13:01

Wij overwegen om naar New York en Niagara Falls te gaan in mei. Ik merk dat die plannen wat controversieel zijn (bij sommige vrienden/naasten). Wat is jullie mening daarover?

Verder zouden we op wintersport gaan, maar mijn man heeft zijn knieband verrekt en herstel laat niet toe dat we gaan skiën dit jaar. Dus we zoeken nog inspiratie ter vervanging daarvan.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Okt 2025 13:22

Hopelijk krijg je dat geld Maple, dat zou lekker zijn!

En Aquariuvis, zelf zou ik ook echt niet naar Amerika hoeven gaan op dit moment. Maar de reis die je wilt maken is wel prachtig dus als jij je daar wel goed bij voelt dan is dat toch het belangrijkste? Je zou trouwens kunnen kijken naar meerdere vluchtopties met een dergelijke reis. NYC - NYC maar je kunt bv ook naar Toronto vliegen heen en terug of een combi maken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 21 Okt 2025 14:17

Daar is ook net een topic over geweest Aquariusvis. Je kunt het idd ook vanuit de Canadese kant bekijken als je zou willen (nog mooier ook).

Ik ga in april naar New York dus ik zou zeker aanraden wel te gaan. 😇

Leuk dat Griekenland zo goed beviel Maple. En hopelijk krijg je idd nog geld terug.
Let's discover the world together.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 25 Okt 2025 15:55

Wij gaan in mei, de dag voor mijn verjaardag weer een weekje naar Landal Stroombroek. Dit park is zo fijn, we gaan er onze jaarlijkse traditie van maken.

Hopelijk in september nog een weekje naar Kreta, maar we willen ook verhuizen. Dus even zien hoe dat loopt.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 25 Okt 2025 17:35

Ik twijfel tussen Denemarken, Ardèche of Drenthe. Lekker uiteenlopend.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 25 Okt 2025 18:43

Ik vergat even dat ik toch al één vakantieplan heb, we zitten namelijk van 29 december tot 2 januari in een vakantiepark in Zeeuws-Vlaanderen. Gewoon even lekker uit rust komen daar, denk ook nog even een middagje naar Brugge.

En ik wil misschien met man en kind naar Parijs in mei, met de trein. Nog even uitzoeken.
❤️ 7 juni 2018
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Okt 2025 18:45

Haha klein beetje maar :D. Mijn zus wil elk jaar naar Denemarken maar haakt elk jaar weer af vanwege de prijzen. Vriendinnetje van mijn dochter is er nu en het klinkt wel heel erg leuk. Ik overweeg een roadtrip die kant op in de meivakantie maar dan moet ik wel echt een andere auto hebben. Maar wellicht haak ik ook wel af als ik de prijzen zie :haha:. Ik denk dat ik vooral lekker veel kleine tripjes wil gaan maken, we gaan het zien :).
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 26 Okt 2025 10:45

Wij zijn er nog helemaal niet mee bezig. Eind november gaan we nog een midweek naar Borger. Rond/na de feestdagen gaan we meestal nadenken over het nieuwe jaar. Dit jaar hebben we pas eind april geboekt voor de zomer. Wij zijn verder niet afhankelijk van schoolvakanties oid. dus dat maakt het ook wel makkelijker.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 27 Okt 2025 09:47

Wij hebben nog niet alle plannen rond voor 2026 maar hebben al een aantal dingen staan. Zo gaan we een weekendje weg met mijn ouders en broer met gezin in verband met de 65e verjaardag van mijn vader.

We hebben de meivakantie een vakantie van 11 dagen geboekt naar Curaçao.

Gaan in mei of juni een weekendje met mijn ouders en broer (+gezin) naar Slagharen.

Zomervakantie wordt waarschijnlijk Engeland of Madeira, daar zijn we nog niet helemaal over uit.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties