Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Podcast

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 18 Okt 2025 08:52

Re: Podcast

Kees schreef:
Saga schreef:Ik zat ook helemaal in de podcast van Marlotte, maar ik zie maar 3 afleveringen op Spotify staan. Ik wil verder haha

NPO luister app! Gratissss

Ja dat had ik ook, ik luisterde in de auto en kon ineens niet verder! Ging hij weer naar aflevering 2. Maar daarna idd NPO Luister gedownload.

@ Zora: maar ik heb toch ook geen namen genoemd? Anyways, sorry als ik te veel heb weggegeven, was niet m'n bedoeling.
❤️ 7 juni 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2025 09:31

Oh super, ga ik die app snel downloaden, thanks!
10.04.17
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Okt 2025 09:47

Snap ik hoor! Ik wil er nog op reageren waarom het wel een spoiler is maar dan spoil ik het zelf weer dus tja 🤪
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Okt 2025 09:34

Oké het is gebeurd, ik ben om en ik luister podcasts. Die van Marlotte ben ik nu mee bezig.
<<

Aquariumvis

Noob

Bericht 20 Okt 2025 18:42

Amelie123 schreef:Ik ben nu ' de 7 levens van Betty" aan het luisteren, over een vermoorde prostituee op de Wallen. Ik vind het wel een aanrader.

Ja, deze luister ik ook! Vind het ook echt een aanrader. Ik dacht dat alle afleveringen er al op stonden, maar nu moet ik wachten op de laatste zo irritant 😅

Ik luister Moordcast en Bizar de podcast ook graag. Verder ‘radio Boos’, Voorheen Schaamteloos Randstedelijk VSR, Aaf&Lies, Gwen&Geraldine, Chantal&Tina, Bo&Pauline, Let’s go mental, Koud bloed.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd