Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Muziek

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 07 Okt 2025 07:25

Muziek

Welke muziek (stroming) luister jij veel? Heb je een favoriete artiest? Waarom die artiest?
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Bericht 07 Okt 2025 07:59

Re: Muziek

Ik heb nu het nieuwe album van Taylor Swift ‘The life of a Showgirl’ op repeat staan. Heerlijk album! Ik luister sowieso graag naar haar albums ‘Red’ en ‘1989’. Ik vind haar een hele goede songwriter.

Ook luister ik graag 90/00’s muziek. Vooral vanwege de nostalgie.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Okt 2025 08:07

Ik heb een hele brede muzieksmaak maar luister meestal maar naar een paar artiesten op repeat.

Dermot Kennedy staat al een jaar of 8 ver bovenaan mijn afspeellijst. Zijn stem en teksten vind ik echt waanzinnig. Heb hem laatst weer live mogen zien en was echt zo onder de indruk. Echt heel gaaf.

Daarnaast luister is graag naar Oscar & The wolf. Ook hij is live echt waanzinnig goed.

Verder vind je in mijn spotify muziek van oa
The National, Vampire Weekend, Billie Eilish, Tame impala, John Smith, Lisa Hannigan en Sigur Ros.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Okt 2025 08:27

Ik hou van vrouwen artiesten, daar zit altijd zo lekker veel power in: Anouk, Destiny's child, No Doubt, Pink. Vroeger ging mijn kamer vol met deze artiesten. Ben ook fan van Acda en de Munnik, omdat ik de tekststructuur daar zo waardeer. Sowieso moet er wel een verhaal in zitten in een liedje bij mij. P'aradise by the dashboard light' hoorde ik gister weer, dat soort nummers ga ik helemaal van aan. Of 'like the way I do' van Melissa Etheridge. Mooie ballads hou ik ook wel van. Om te dansen hou ik wel van hiphop of R&B.
Edit: en heel erg van de '90 en '00 feestjes
Laatst gewijzigd door Marsy31 op 07 Okt 2025 10:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 07 Okt 2025 10:11

In m'n Spotify staat

Jazz
HaFaBra
Klassiek
'90s
Maar ook '60 en '70
Backstreet boys, Destiny's Child
Billy Eilish
Michael Jackson

Heel veel verschillende dingen dus.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Okt 2025 10:47

Met sporten vaak 90’s en 00’s muziek. Lekker. 😀 Als ik alleen ben of aan het knutselen ben met kind dat vaak peaceful piano op Spotify. Met eten luisteren we restaurantmuziek van het land waarvan het gerecht komt. Verder houd ik van artiesten als George Michael maar ook Adele enz.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 07 Okt 2025 19:29

Kira, wat is HaFaBra? Nog nooit van gehoord!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 07 Okt 2025 19:32

Ik heb een hele eclectische muzieksmaak. Van klassiek tot rock. Het laatste jaar is Lana del Rey m'n muzikale therapie. Ik kan me heel erg in haar teksten vinden en ik word rustig van haar stem. M'n man vindt het vreselijk dus ik luister er alleen in de auto op weg naar m'n werk naar.

Verder heb ik fases, afgelopen jaar een enorme Franse muziek fase gehad en een kortere jazz fase

Dua Lipa luister ik ook veel en laatste tijd Chappell Roan. Ik had denk Ik een prima Swiftie kunnen zijn maar helaas heeft zij me nooit zo gegrepen.

Alt J en de Arctic Monkeys luister Ik ook nog altijd veel.

En stiekem zing ik altijd heel hard mee samen met m'n dochter met Flemming en Kinderen voor Kinderen. 😁
Laatst gewijzigd door Marin op 07 Okt 2025 19:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 07 Okt 2025 19:46

Ik ben enorm in de 90s en 00s blijven hangen qua muzieksmaak. In de auto heb ik de radio standaard op QMusic 90s & 00s staan en deze week is het 90s week op Radio 2, love it!

Red Hot Chili Peppers is mijn favo band, al tijden! Marin, weet je nog dat wij samen naar hun concert zijn geweest? Ik heb ze inmiddels een keer of vier live gezien denk ik en ik hoop dat ze weer een keer terugkomen. Verder houd ik ook nog steeds van Nirvana, Live, The Offspring, Muse, maar ook Eminem bijvoorbeeld. Sinds corona ben ik ook fan geworden van Diggy Dex, de afgelopen jaren zijn m'n man en ik elk jaar naar een concert van hem geweest en dat is altijd een feestje. Leuke vent met goede teksten. Ik vind daarnaast ook best veel leuk, maar er springt niet één artiest uit. Als het maar echte muziek is (lees: met echte instrumenten en lyrics) en geen elektronische meuk of techno etc., daar word ik bloedchagrijnig van.

Guilty pleasures heb ik ook genoeg, ook het liefst jeugdsentiment.

Thuis hebben we altijd de radio aan staan, op Radio 2 (en soms Veronica).
❤️ 7 juni 2018
<<

Fantine

Bericht 07 Okt 2025 19:49

Bliss schreef:Ik ben enorm in de 90s en 00s blijven hangen qua muzieksmaak. In de auto heb ik de radio standaard op QMusic 90s & 00s staan en deze week is het 90s week op Radio 2, love it!

Red Hot Chili Peppers is mijn favo band, al tijden! Marin, weet je nog dat wij samen naar hun concert zijn geweest? Ik heb ze inmiddels een keer of vier live gezien denk ik en ik hoop dat ze weer een keer terugkomen. Verder houd ik ook nog steeds van Nirvana, Live, The Offspring, Muse, maar ook Eminem bijvoorbeeld. Sinds corona ben ik ook fan geworden van Diggy Dex, de afgelopen jaren zijn m'n man en ik elk jaar naar een concert van hem geweest en dat is altijd een feestje. Leuke vent met goede teksten. Ik vind daarnaast ook best veel leuk, maar er springt niet één artiest uit. Als het maar echte muziek is (lees: met echte instrumenten en lyrics) en geen elektronische meuk of techno etc., daar word ik bloedchagrijnig van.

Guilty pleasures heb ik ook genoeg, ook het liefst jeugdsentiment.

Thuis hebben we altijd de radio aan staan, op Radio 2 (en soms Veronica).

Ik heb in de auto ook altijd 90’s/00’s playlists aanstaan. Heerlijke tijd was dat qua muziek.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 07 Okt 2025 19:56

Ja love it, ik zing ook alles woord voor woord mee doorgaans, heerlijk!
❤️ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 07 Okt 2025 20:03

Zeker, ik wilde eigenlijk nog de Peppers opschrijven in dit topic maar weer vergeten maar moest vandaag nog denken aan dat concert met jou!
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 08 Okt 2025 12:49

Marin schreef:Kira, wat is HaFaBra? Nog nooit van gehoord!

Harmonie, Fanfare en Brassband 😀
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 08 Okt 2025 19:52

SoGood schreef:Met sporten vaak 90’s en 00’s muziek. Lekker. 😀 Als ik alleen ben of aan het knutselen ben met kind dat vaak peaceful piano op Spotify. Met eten luisteren we restaurantmuziek van het land waarvan het gerecht komt. Verder houd ik van artiesten als George Michael maar ook Adele enz.

Ik vind dat van die restaurantmuziek echt zó leuk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Okt 2025 20:04

Ik luister voornamelijk jaren ‘70 (en ‘80 als guilty pleasure), rock en (verschillende soorten) metal. Ook houd ik erg van dark wave.
Stevie Nicks (en ook in Fleetwood Mac) en Kate Bush vind ik prachtig, maar ik houd ook erg van the National en the Cure. Momenteel luister ik veel power metal, geïnspireerd op de dwarfs van LOTR (Wind Rose). Zondag weer concert ervan, zo leuk altijd 😎
Qua radio in de auto staat er standaard ‘Joe’ op,
Laatst gewijzigd door Ginny op 11 Okt 2025 09:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Okt 2025 20:22

Ik maak playlist op spotify. Ik luister nooit naar de radio. Op spotify wissel ik mijn zelfgemaakte playlists af met nieuwe, of voor mij geselecteerde playlist, zodat ik nog weleens iets nieuws ontdek. Dat gebeurt regelmatig en daar word ik dan heel blij van.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd