Bliss schreef:Ik ben enorm in de 90s en 00s blijven hangen qua muzieksmaak. In de auto heb ik de radio standaard op QMusic 90s & 00s staan en deze week is het 90s week op Radio 2, love it!
Red Hot Chili Peppers is mijn favo band, al tijden! Marin, weet je nog dat wij samen naar hun concert zijn geweest? Ik heb ze inmiddels een keer of vier live gezien denk ik en ik hoop dat ze weer een keer terugkomen. Verder houd ik ook nog steeds van Nirvana, Live, The Offspring, Muse, maar ook Eminem bijvoorbeeld. Sinds corona ben ik ook fan geworden van Diggy Dex, de afgelopen jaren zijn m'n man en ik elk jaar naar een concert van hem geweest en dat is altijd een feestje. Leuke vent met goede teksten. Ik vind daarnaast ook best veel leuk, maar er springt niet één artiest uit. Als het maar echte muziek is (lees: met echte instrumenten en lyrics) en geen elektronische meuk of techno etc., daar word ik bloedchagrijnig van.
Guilty pleasures heb ik ook genoeg, ook het liefst jeugdsentiment.
Thuis hebben we altijd de radio aan staan, op Radio 2 (en soms Veronica).
Marin schreef:Kira, wat is HaFaBra? Nog nooit van gehoord!
SoGood schreef:Met sporten vaak 90’s en 00’s muziek. Lekker. 😀 Als ik alleen ben of aan het knutselen ben met kind dat vaak peaceful piano op Spotify. Met eten luisteren we restaurantmuziek van het land waarvan het gerecht komt. Verder houd ik van artiesten als George Michael maar ook Adele enz.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers