Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welke tablet?

<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Okt 2025 06:21

Re: Welke tablet?

Hier heeft alleen de oudste (hij is 10) een oude tablet voor roblox en dergelijke. Dochter van 8 gebruikt die soms om iets op te zoeken, voor youtube tutorials of plaatjes na te tekenen. Zij wilde wel een eigen, maar heeft nu toch liever een stuntstep.
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 07 Okt 2025 07:36

Bij ons hebben ze alle 3 een ipad. Deze heb ik tot nu toe via marktplaats gekocht. Als ze mogen tabletten, meestal als wij aan het koken zijn, wille ze alle 3 iets anders, dus daarom allemaal een eigen. Deze hebben ze wel voor een verjaardag gekregen. Mijn man gebruikt ook één van deze tablets (meestal de nieuwste) en ik heb er zelf een van het werk, die ik ook privé gebruik.

Onze jongste heeft begin dit jaar voor mijn verjaardag een nieuwe ipad gekregen, omdat op zijn vorige geen youtube niet meer geupdate kon worden en het niet meer deed, dus dat was echt een oud beestje.

Wij zijn een paar jaar geleden van Samsung overgestapt naar Apple en hebben alle telefoons/tablets van Apple. Ik vond de tablets van Samsung heel snel langzaam worden, net alsof ze na een jaar vol liepen ofzo.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Okt 2025 08:32

Wij hebben 2 Ipads, wij zijn ook enorme Apple gebruikers dus een logische keus. Zoon moest een nieuwe want de oude was echt te oud en zijn Minecraft deed het er slecht op. Dus voor z'n verjaardag een nieuwe. De oude werkt echter nog prima voor 1 of 2 apps en dus heeft dochter deze nu. Ze keek altijd tv maar heb even uitgezocht en voor die 30/60 minuten per dag is zo'n scherm niet heel schadelijk. Ik vind wel heerlijk dat de schermtijd nu echt even uitschakelen is voor ons allemaal, anders hoorde ik de TV dan, nu stilte. Ze kijkt alleen Zeppelin.
Zoon heeft 30 min YouTube (die ik volledig heb dichtgetimmerd, dus alleen bepaalde filmpjes kan hij zien) en daarna mag hij kiezen of hij Netflixt of Minecraft speelt. Alle Ipads gaan om 18.00 uur op slot (en om 17.00 uur open) want wil dat ze nog even 'aarden' voordat ze aan tafel komen, anders heb ik stuiterballen. Zoon krijgt nog extra 45 minuten in het weekend tijdens het rustuurtje rond het middaguur.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen