Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kinderboekenweek 2025 Vol Avontuur!

<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 06 Okt 2025 07:24

Re: Kinderboekenweek 2025 Vol Avontuur!

Ik wil graag een boek kopen voor mijn nichtje van ruim 1. Heeft er iemand tips?
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Okt 2025 07:56

Het dubbeldikke voorleesboek van Dikkie Dik vond mijn dochter toen erg leuk en ook een beetje eigen nostalgie :).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Okt 2025 21:05

Hier mochten de kinderen afgelopen woensdag verkleed naar school komen. En ze hebben veel gezongen en gedanst op het liedje van Kinderen voor kinderen. Verder zijn er volgens mij niet echt activiteiten.
Ik kreeg toevallig net vanavond een appje van mn vader dat de kinderen van hem en mijn moeder een boek mogen uitzoeken. Dus morgen maar eens kijken wat dat moet worden.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Okt 2025 21:17

Ze hebben vandaag een boek uitgezocht met mijn ouders.

Mijn oudste dochter koos Het meisje dat een panter kwijt was. Mijn jongste dochter De Zoete Zusjes gaan op avontuur en mijn zoon de nieuwe Juf Braaksel. Leuke keuzes wel!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 07 Okt 2025 07:41

Wij zijn zondag nog even naar de winkel geweest.

Oudste: Monsterstation deel 1.
Middelste: De Donald Duck van deze week.
Jongste: Wilde de Koning zonder paard kopen, maar deze is overal uitverkocht, dus niks gekocht voor hem. Benieuwd of dit boek nog opnieuw in de winkel komt (voor dezelfde prijs).
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Amelie123

Kwebbel

Bericht 07 Okt 2025 19:54

Bij mijn dochter op school hadden de juffen een toneelstuk opgevoerd in het theater, en is er een kinderboeken schrijfster geweest. Vrijdag is de boekenmarkt op school, maar ze wilde heel graag Dagboek van een muts hebben, en dan deel 1, dus heb m net op bol besteld.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen