Siesa schreef:Weet je wat ik het ergste vindt? Het lange wachten op alles en iedereen.
Vorige week donderdagmorgen was het crisis hier thuis dus ik bel onze gezinscoach maar neemt niet op. Dus ik app haar. Einde van de middag krijg ik een appje dat ze die dag niet meer kan bellen dus ik vraag haar bel volgende week dan terug.
Je raadt het al, niets meer gehoord.
Ik heb gebeld naar de organisatie die ons moet helpen (met een beetje geluk zijn we in december aan de beurt) met de vraag kunnen jullie eerder iets betekenen. Ze gingen het uitzoeken en zouden vrijdag bellen.
Weer niet gebeld dus om 4 uur bel ik, nu bellen ze maandag waarschijnlijk.
De dokter zou nog terugbellen vrijdag want ook daar mijn zorgen geuit. Ook niet teruggebeld.
Je geduld wordt zo wel op de proef gesteld.
Ik zit er zelfs over te denken om haar maandag thuis te houden voor een week. Enerzijds zodat ze tot rust kan komen maar ook omdat als ze thuis zit, ze sneller in actie zullen komen.
De leerkracht heeft 2 weken geleden bij de directie aangegeven dat hulp echt spoed moet zijn, dit hebben ze doorgegeven bij de gemeente.
Waarom laten ze ons dan zo wachten?
Minx schreef:Spannend noor, vooral omdat je het eigenlijk niet zo aan zag komen. Hoe is je dochter er onder?
@siesa hoe gaat het bij jullie?
Hier het eerste MDO gehad en nog ff wat extra dingen besproken. Het gaat eigenlijk heel goed. Mijn hoofd saboteert dat lekker die blijft in de ‘wanneer komt het addertje boven’ zitten. Hij heeft ook zn eerste waterpolo wedstrijd gespeeld. Gewoon een rustig jongetje dat fanatiek meedoet, het leuk vind en het niet erg vind om dik te verliezen. Heel mooi om te zien.
Pompoen schreef:Spannend hoor Noor, duurt nog wel even voordat ze het gaan bespreken, hoe ben je daar onder?
Vervelend dat ze zelf zo'n last er van heeft gehad vandaag.
@Minx, wat fijn dat het zo lekker gaat, ik snap ook je gevoel wel van het kan elk moment als een kaartenhuis in elkaar storten. Maar laten we gewoon duimen dat dat niet gaat gebeuren.
Hoe gaat het nu met school? Hij vond het wel pittig toch? Begint hij er een beetje aan te wennen? En is het nou de bedoeling dat hij weer in gaat stromen op regulier onderwijs? En hoe gaat het met dat kind waarmee ze dachten dat het wel zou botsen?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers