Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Een ouder verliezen

<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Sep 2025 21:05

Re: Een ouder verliezen

Gecondoleerd GSTQ en Huppekee.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Sep 2025 18:59

Gecondoleerd GSTQ en Huppakee.
Heel veel sterkte met dit enorme verdriet en verlies
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Sep 2025 20:46

Huppekee heel veel sterkte en gecondoleerd

GTSQ hopelijk bied werken wat afleiding.
2015 💙
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 23 Sep 2025 20:51

Huppakee, ook voor jou veel sterkte en kracht gewenst 🫶🏻
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 24 Sep 2025 10:58

Hoe gaat het huppekee? Ik ben weer aan het werk en heb het gewone leven weer opgepakt. Ik ben ontzettend moe. Het heeft me ontzettend geraakt hoeveel kaarten, bloemen en berichten ik heb gekregen. Ook de aanwezigheid van collega's en vrienden op de begrafenis was hartverwarmend. De betrokkenheid, steun en medeleven van vrienden, familie en collega's geven me wel troost. Maar wat is het gemis groot. Het overvalt me met vlagen enorm. Het voelt alsof ik mijn eigen levensverhaal moet herschrijven, nu ik verder moet zonder vader. Ik had het helemaal niet verwacht en ik had zijn aanwezigheid in het leven van mij en mijn kinderen zo als vanzelfsprekend gezien.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 24 Sep 2025 11:50

Gecondoleerd GSQ en Huppakee.

@GSQ: de moeheid die je voelt is volkomen normaal. Dit verandert je zo op een zielsniveau dat niks meer hetzelfde is en zelfs ademen kost je lichaam kracht. Ik zie het nog steeds als een 'voor-papa' en 'na-papa' leven, niks is meer zoals toen en toen komt nooit meer terug. Dat is heel erg hard en cru, zeker na een relatief kort ziekbed. Je hebt amper de kans gehad te accepteren dat je vader zou overlijden en toen was het al zover. Er zijn ook geen woorden die je kunnen helpen, je rouwproces zal echt wel met ups and downs gaan de komende tijd. Misschien wel jaren. Ik kan nog steeds overvallen worden door een golf van verdriet, en inmiddels kan ik daar mee omgaan en juist de liefde ook in voelen. Maar eenvoudig zal het nooit worden.
Ik weet hoe sterk je bent, maar let wel op met teveel werken en teveel willen doen. Ik heb overigens ook gewoon doorgewerkt, achteraf weet ik niet eens hoe. Maar het gaf me afleiding en gek genoeg ook houvast. Dus doe echt wat goed voor je voelt, maar weet ook dat niemand van je verwacht dat je 100% kan geven.

Sterkte <3
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 24 Sep 2025 12:18

Ach lieve GTSQ en Huppekee, wat een groot verlies en verdriet.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 24 Sep 2025 13:15

Herkenbare woorden GSTQ en ook Caro. Voor mij voelde het alsof ik verloren op open zee dobberde. Mijn basis weggeslagen en die opnieuw moeten uitvinden. Het leven gaat echt door en dat is fijn. Maar het wordt niet meer zoals het was en het is zo ongelofelijk jammer dat ze zoveel mooie momenten zullen missen en er niet meer voor je kunnen zijn op de momenten dat je dat zo nodig hebt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 24 Sep 2025 16:22

Wat een lieve reacties Caro en Lady en zo dichtbij hoe ik me voel en alles nu ervaar. Dankjewel voor het delen. Het raakt me echt.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Sep 2025 17:11

Heel veel sterkte Huppekee en GSTQ, wat is het bizar snel gegaan!

Ik merk dat ik dit topic een beetje mijdt, maar mijn moeder is ook ernstig ziek en zal niet meer beter worden.
Voor mij jongste voor school moest ik telefoonnummers opgeven in het geval van calamiteiten. Voor het eerst het telefoonnummer van mijn moeder niet opgeschreven. Zo confronterend..
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Sep 2025 18:55

Heel herkenbaar wat Lady en Caro zeggen. Ik had het niet beter kunnen verwoorden ❤️
Nogmaals heel veel sterkte!

Blue Phone, wat verdrietig dat jouw moeder niet meer beter wordt.
Heel confronterend inderdaad dat je haar gegevens niet meer kunt invullen als contactpersoon voor noodgevallen.
Had ik zelf ook nadat ik overal de gegevens van mijn broertje moest opgeven.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 25 Sep 2025 12:21

GSTQ de moeheid is niet gek. Er is veel gebeurt in een korte tijd.
Ik vind het ook heel raar een leven met mijn vader en nu zonder hem. Zo heeft zoon een bril die heeft mijn vader nooit gezien vind ik dan ineens heel erg verdrietig. Ook met foto boeken. Ineens ben ik met een jaarboek bezig zonder hem. En dat vind ik ook super verdrietig. Ik had hem ook nog zoveel willen vragen. Het is ook z'n open einde zonder afscheid omdat die ineens dood was zonder ons erbij. Dat vind ik ook erg lastig. Denk ook vaak had ik hem niet moeten knuffelen die ochtend. Of zeggen hoeveel ik van hem hield. Maar ja dat deden we anders ook niet dagelijks.

Is gewoon heel lastig om iemand te verliezen waar je zo van hield.

Blue Phone wat confronterend zulke momenten. Heel veel sterkte voor jou.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk