24 Sep 2025 11:50 door Caro
Gecondoleerd GSQ en Huppakee.
@GSQ: de moeheid die je voelt is volkomen normaal. Dit verandert je zo op een zielsniveau dat niks meer hetzelfde is en zelfs ademen kost je lichaam kracht. Ik zie het nog steeds als een 'voor-papa' en 'na-papa' leven, niks is meer zoals toen en toen komt nooit meer terug. Dat is heel erg hard en cru, zeker na een relatief kort ziekbed. Je hebt amper de kans gehad te accepteren dat je vader zou overlijden en toen was het al zover. Er zijn ook geen woorden die je kunnen helpen, je rouwproces zal echt wel met ups and downs gaan de komende tijd. Misschien wel jaren. Ik kan nog steeds overvallen worden door een golf van verdriet, en inmiddels kan ik daar mee omgaan en juist de liefde ook in voelen. Maar eenvoudig zal het nooit worden.
Ik weet hoe sterk je bent, maar let wel op met teveel werken en teveel willen doen. Ik heb overigens ook gewoon doorgewerkt, achteraf weet ik niet eens hoe. Maar het gaf me afleiding en gek genoeg ook houvast. Dus doe echt wat goed voor je voelt, maar weet ook dat niemand van je verwacht dat je 100% kan geven.
Sterkte <3