Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Schoenen en kinderopvang

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 23 Sep 2025 15:56

Re: Schoenen en kinderopvang

Bliss schreef:Oh en ze hebben ook waterdichte chelsea boots!

Ik heb mijn eigen tip opgevolgd en deze voor m'n dochter besteld, leuke dingen en dus waterdicht!
❤️ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Sep 2025 16:24

J had altijd een paar laarzen en een paar sneakers als basis. In de zomer teva’s, niet mooi wel praktisch want dat is echt afspoelen en dan klaar. Nu heeft hij nog 1 paar sneakers maar wil er nog een paar bij. Alleen sneakers in maat 40 kopen is niet leuk! Het kind heeft grotere voeten dan ik heb. Schoenen wassen heb ik overigens ook nooit gedaan.
2015 💙
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 23 Sep 2025 19:29

Hier hebben de kinderen ook altijd maar 1 paar 'echte' schoenen. Meestal van leer. Mijn oudste heeft wel nu wat meer behoefte aan meer en krijgt van ons wel een extra paar als ze dat wil (ze heeft kleedgeld maar schoenen betalen wij). Mijn middelste vind alles best als hij maar zijn favoriete schoenen aan mag, een tweede paar draagt hij dus niet. Mijn jongste vind 1 paar prima. De oudste twee hebben berg/wandelschoenen voor scouting, de jongste gaat dat ook krijgen nu hij op scouting zit. Verder hebben ze altijd allemaal een paar teva sandalen, wonderlijk genoeg hoefde ik dit jaar geen nieuwe te kopen, ze zijn nu wel echt te klein aan het worden, maar ja de zomer zit er ook nagenoeg op. De jongste loopt ook graag op zijn laarzen, de oudste twee hebben geen laarzen meer.

Verder hebben ze alledrie een paar gymschoenen en de jongste draagt op school binnenschoenen. De gymschoenen van de oudste twee zijn wat duurdere, voor de jongste hebben we nog van die goedkope. We hebben ook nog wat oude schoenen van de oudste twee, maar die verslijten ze vaak snel dus dat zijn vooral binnenschoenen en gymschoenen die overblijven. Voor normaal vind ik nieuwe schoenen ook beter voor ze, schoenen gaan naar de voeten staan en voor elke dag er op lopen heb ik liever dat ze wel goede schoenen hebben.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen