Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welke serie volg je op het moment?

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Sep 2025 17:02

Re: Welke serie volg je op het moment?

Lady schreef:
Zora schreef:
Wij hebben m ook pas een paar maanden geleden gezien, erg onder de indruk. Heel goed!

Wij kijken na geruststelling hier 🤪 de Handmaid’s Tale. Goed zeg! We hebben alleen af en toe even pauze want we moeten af en toe wel even iets lichters kijken.

Ik durf dit dus ook echt niet te kijken..

Nou, ik denk dat je het best aankunt dus hoor! Ik durfde het niet vanwege de baby’s maar dat valt echt heel erg mee. Maar goed, ik heb het nog niet af dus who knows…
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Sep 2025 13:14

SoGood schreef:
Bliss schreef:Volgen jullie nog leuke series op het moment?

Ik heb van de week op Netflix de docu Unknown Number - the High School Catfish gekeken, BIZAR! :shock: .

Ik zit te kijken en heb net de onthulling gezien: WAT?!

Wauw zo zit ik nu ook.. Bizar dit!
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Sep 2025 14:37

Ben bijna klaar met Gone Girls: The Long Island Serial Killer en vond dat al een bijzonder verhaal hoe dat zo lang heeft kunnen duren allemaal. Zag de trailer van Unknown number en deed me terugdenken aan mijn brugklasperiode. Iemand had de hele klas gebeld als zijnde een vriendin van mij. En dan zei ze tegen de ene persoon dat ik verliefd op hem was en weer tegen een ander dat ik haar stom vond etc. Gelukkig is dat toen direct en heel hoog opgepakt. Ik heb er nooit meer last van gehad maar ook nooit geweten wie het was. Ik was een verlegen rustige puber dus achteraf snap ik het ook gewoon echt niet. Maar die wil ik dus hierna gaan kijken, zal wel heel ander verhaal zijn haha.

Verder ben ik opnieuw begonnen met Ginny and Georgia want het nieuwe seizoen is leuk maar ben de helft al vergeten :smile:.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 08 Sep 2025 15:19

Ik kijk nu Bad Influence: the Dark Side of Kidfluencing, ook alweer zo'n bizar verhaal! Gaat over een totaal doorgeslagen moeder die haar kind al vanaf peuterleeftijd in de spotlights zet. Drie afleveringen, ik moet er nog één.

Ga ook beginnen aan Love is Blind France vanaf woensdag en over een tijdje komt er een serie over Ed Gein, de seriemoordenaar (in de Monsters-reeks). Ook benieuwd naar, al lijkt-ie me doodeng. Heb die over Dahmer en over de Menendez-broers ook gezien.
❤️ 7 juni 2018
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Sep 2025 14:49

Auxo schreef:
SoGood schreef:

Nou, ik kan meepraten... Waaaaat??? En hoe het dan ook nog een soort van goedgepraat werd, iedereen doet weleens iets dat bij de wet verboden is zoals dronken rijden. Serieus? Wat een :12:. Echt bizar.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 09 Sep 2025 16:11

Ja dat vond ik ook heel bijzonder. Die persoon is/was echt ziek, anders doe je zoiets niet. Heel heftig.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Sep 2025 20:46

Ik heb het naar aanleiding van de verhalen hier ook gekeken, ik was ook heel verbaasd. Ik dacht eerst ook dat het nagespeeld was, maar het was dus gewoon met de echte mensen.
Ik heb wel echt met dat meisje te doen.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Sep 2025 21:05

Jullie hebben me geinfluenced, ik heb die docu net ook gekeken. Biiiiiizar! De conclusies die de agent en ik geloof ook een familielid trok over het mogelijk motief van de dader had ik inderdaad ook getrokken. Veel gelijkenissen maar dan op een andere manier dan fysiek. Ik houd het bewust vaag voor wie nog wil kijken. Maar wow. Dit gaat me nog wel een tijdje bezighouden. Zo heftig voor alle betrokkenen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Sep 2025 21:37

Viel het jullie ook op dat het meisje qua uiterlijk zoveel minder straalt?
Ja logisch ook wel natuurlijk hoor.
Maar op foto’s en filmpjes van dat ze nog met die jongen was, was ze zo prachtig stralend en super knap.
Als je zou zeggen dat het niet dezelfde persoon is, zou ik het zo geloven.
Echt getekend voor het leven hierdoor.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 11 Sep 2025 13:09

Ja wat zij heeft meegemaakt, en misschien nog doormaakt, is niet mals. Erg sneu.

Ik heb sinds gister Disney+ en ben net begonnen met Will Trent, naar de boeken van Karin Slaughter. Ik ben benieuwd of ik het net zo goed gaat vinden als de boeken.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Sep 2025 08:52

Ik zit momenteel in de serie dertigers. Zag het vaak online voorbij komen. Toch maar eens mee begonnen leuke serie
Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Sep 2025 10:29

Leuk hè, Sarah.
Kijk je de seizoenen met de eerste cast of met de huidige?
To travel is to live
Mijn instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Sep 2025 21:07

Ben vanaf seizoen 1 begonnen. En nu bij 5. Dus alles
Afbeelding
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 18 Sep 2025 09:32

Auxo schreef:
SoGood schreef:

Ik ben ook aan het kijken. Wat bizar! Ik heb er echt geen woorden voor. Jeetje wat moet dat meisje zich rot voelen!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2025 17:47

Ok, ik ben klaar voor iets nieuws! Nog goede films/series? We hebben Disney, Prime, Netflix, HBO, NPO plus en Videoland tot onze beschikking. Vooral een fijne film zit ik wel op de te wachten. Ik ben wel een junkie dus heb wel bijna alles al gezien haha. Maar wie weet.. Ik neem morgenochtend een tvochtend omdat ik vind dat ik dat verdien, dus kom maar op!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 30 Sep 2025 17:48

Het Gouden Uur al gezien? Tweede seizoen staat net online op NPO Plus, moet ik nog aan beginnen. Maar s1 was zo spannend!!
❤️ 7 juni 2018
<<

Hugo

Lady-post-a-lot

Bericht 30 Sep 2025 19:19

Je moet er van houden maar Videoland lanceert momenteel dagelijks een nieuwe kerstfilm.. 3x raden wat ik dus iedere dag kijk😉
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2025 19:59

Marsy:

Serie:

The Girlfriend
Wayward

Film: