Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #3

<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 11 Sep 2025 14:58

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #3

Ja ik ben maar een beetje aan het aanrommelen in huis, ik heb er echt geen kind aan. Die van mij riep ´mamaaaa´, dus ik er naartoe. Zegt dr vriendinnetje ´oh maar ze riep mij hoor´. Ik moet er nog even aan wennen haha. Maar wel heel gezellig!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Sep 2025 15:22

Haha ja zo min mogelijk mee bemoeien. Heerlijk vind ik dat! Afhankelijk van het kindje dat komt spelen dan. Ik heb er hier ook regelmatig één die na 5 minuten al tegen de muren oploopt en geen seconde stil kan zitten en dus baldadig wordt. Die heb ik liever niet. Maar ja, je hebt de vriendjes niet voor het uitkiezen.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 11 Sep 2025 15:31

Ja dat zal hier ook echt nog wel voorkomen misschien. Ze is net opgehaald en het was echt een geslaagd afspraakje. Dus ik denk niet dat het hierbij blijft haha.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Sep 2025 15:36

Ik vond het spelen ook heel gek in het begin. Sommige ouders ken ik wel goed en dan vond ik het minder gek. Maar bij kinderen van wie je zowel ouders als kind helemaal niet kent, even wennen.
Maar zo min mogelijk mee bemoeien idd. Ik probeer ze ook echt wel wat uit de weg te gaan dan en ze wat ruimte te geven. Wel heel afhankelijk van met welk kind ze spelen hoe makkelijk ik het heb. Met een paar vriendjes van zoon heb ik er geen omkijken naar. Maar met andere vriendjes heb ik er alsnog regelmatig wel mijn handen vol aan en dan begeleid ik ze wel meer. Maar vind ik op deze leeftijd ook nog niet zo gek.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Sep 2025 18:44

Nog volgens mij is het ze allebei goed bevallen, want uit school stonden allebei de dames weer voor me om af te spreken. 😆
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 10 Okt 2025 15:13

De afgelopen dagen zijn er drie meldingen gekomen van kinderlokkers die bij verschillende scholen in onze woonplaats kinderen hebben aangesproken :shock: Echt de klassieke teksten over snoep en hondjes aaien etc. Ik ben me kapot geschrokken en vind het echt doodeng. Dochter maar weer goed geïnstrueerd, maar ze ging nog weleens alleen een rondje fietsen hier in de buurt, maar dat gaat nu dus niet meer door.
❤️ 7 juni 2018
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Okt 2025 12:06

Mijn kleintje is begonnen met zwemles afgelopen vrijdag. 4,5 jaar, vraagt al maanden wanneer ze op zwemles mag (ze stond al bijna een jaar ingeschreven) en vrijdag was het zo ver. Ze vond het zó leuk en het ging al zo goed.

Al die eerste keren nu, ik vind het maar snel gaan allemaal hoor.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen