Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #3
D. 2016💜
Spencer schreef:Ik heb ook nog helemaal geen zin in school. Het is erg gezellig met de kinderen zoveel thuis. Ze zijn wel nog een week zonder ons op vakantie geweest, en we zijn zelf drie weken op vakantie geweest, dus we hebben ook gewoon weinig dagen thuis gehad.
Niekske schreef:Over drie weken gaat mijn zusje een geregistreerd partnerschap aan met haar vriend. Ze hebben alleen hun beide gezinnen uitgenodigd en ze willen graag dat onze kinderen meegaan. Super leuk. Vorige week heb ik op de eerste schooldag dus al meteen verlof gevraagd voor de kinderen. Ik dacht dat dat een kwestie van afmelden was met als reden iets van 'huwelijk van familielid' maar blijkbaar moesten we een heel formulier invullen en moet de aanvraag door de directeur beoordeeld worden. Daar wacht ik dus nu al 1,5 week op. Mijn man had gisteren nog even gevraagd aan de directeur wat de status was en hij deed enorm moeilijk, kon er nog niks over zeggen.
Dit is toch een no-brainer lijkt me, ze moeten toch gewoon verlof verlenen? Ik ben zelf ook docent en leerlingen krijgen bij ons voor vanalles verlof. Ook voor een stuk minder 'gewichtige omstandigheden'. Ouders sturen een mail en het is geregeld. Dus ook daarom vind ik het heel bijzonder dat hier zo moeilijk over wordt gedaan.

Auxo schreef:Mijn dochter heeft vandaag haar aller eerste speelafspraakje, bij ons thuis. Super leuk, maar ik merk dat ik het ook spannend en een beetje ongemakkelijk vind.
Moet ik meespelen? Ze zelf laten spelen? Kan ik gewoon lekker m’n ding doen? Ik heb ze nu maar een bakje lekkers gegeven en wat te drinken en ze gingen meteen spelen, dus zal vast loslopen. Maar ik merk dat ik overal over na aan het denken ben 😆
 Mochten ze vastlopen niet meer weten wat ze kunnen doen kun je altijd wat voor ze bedenken, tekenspullen neerleggen of iets.
 Mochten ze vastlopen niet meer weten wat ze kunnen doen kun je altijd wat voor ze bedenken, tekenspullen neerleggen of iets.Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers