04 Sep 2025 20:10 door Bliss
Nou het was een topdag vandaag hoor! Ik was rond 11.15 uur in Zandvoort, eerst bij Dune op het terras gezeten en daarna het park in gegaan. Ik deed dus de wittepaaltjesroute van ongeveer vier kilometer. Na vijf minuten zag ik iets verderop ineens een damhert op het pad staan en ik wist niet wat ik zag joh! Ik vond het echt zo bijzonder, werd er gewoon een beetje emo van (oké ben ook ongesteld, dus er is weinig voor nodig, maar toch). Het voelde echt even als een soort geluksmomentje ofzo. Sowieso ook prachtig daar, en verderop zag ik weer herten. Heb er in totaal wel tien gezien, vond het echt zo tof! Af en toe gestopt en nog even ergens op een bankje van het uitzicht genoten. Na vijf kwartier was ik rond en ben ik naar Zandvoort gereden. Ik liep het strand op en wilde gaan lunchen. Er waren een paar strandtenten op rij, maar Ohana trok me het meest. Later keek ik hier weer in het topic en zag ik dat Marin deze ook had getipt, was ik helemaal vergeten. Daarna nog lekker uitgewaaid op het strand, de zon was net weg en het was best fris, maar alsnog lekker rustgevend. Toen nog even door het centrum van Zandvoort gelopen en weer terug gereden. Helaas ongeveer drie kwartier in de file gestaan op de terugweg 😵 Nu wel gaar, maar ik heb er echt van genoten vandaag! Precies waar ik naar op zoek was.
❤️ 7 juni 2018