16 Apr 2025 22:16 door High Heels
Ik meld me!
Het is bij mij geen verbouwen, maar alles moet wel gedaan worden. Alleen de zolder laat ik voorlopig even voor wat het is, want daar komen ze in maart 2026 isoleren. Ook krijg ik dan dubbelglas op de plekken waar ik het nog niet heb.
Sinds vandaag zijn boven alle raamkozijnen afgelakt, de deurkozijnen staan nog in de grondverf/primer. De muren hebben de voorstrijk al gehad boven en gaan morgen in de juiste kleur geschilderd worden.
In de woonkamer en de keuken zijn alle kozijnen geschuurd, de gaten/deuken in de muren opgevuld en klaar om opgeschuurd te worden.
En dan moeten de hal en overloop nog gedaan worden, daar zie ik ook het meest tegenop, want mijn woning is hoger dan de gemiddelde woning. Maar goed, ik heb gelukkig mijn hulptroepen.
Vrijdag ga ik de trapbekleding uitzoeken en voor de overloop. En dan wil ik ook meteen de raambekleding voor beneden bestellen en de rolgordijnen voor boven en de keuken. Alleen moet ik het waarschijnlijk wel even in laten meten omdat er wat bijzondere constructies inzitten.
Dinsdag wordt het laminaat met de ondervloer en plinten voor boven afgeleverd, dus dat kan dan ook naar boven gesjouwd worden.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011