Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat wil je even kwijt? #14

<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 04 Sep 2025 18:21

Re: Wat wil je even kwijt? #14

Pompoen schreef:
Auxo schreef:Och en dan zit ik te mopperen over LinkedIn. Wat verdrietig dat het zo slecht met je gaat Pompoen 😔

En dat vind ik dan weer fijn, dat jij gewoon lekker kunt mopperen over LinkedIn en dat ik dan dus gewoon iets kan lezen over het alledaagse leven wat verder een beetje aan mij voorbij gaat.

❤️
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 04 Sep 2025 20:59

Dikke knuffel aan jullie meiden. Wat verdrietig om te lezen hoe het gaat. Lieve Pompoen ik gun je zoveel gezondheid. ♥️

Ik wil even iets tofs kwijt als dat mag. Over twee weken gaan we met het hele bedrijf naar Cappadocië in Turkije voor een mooi jubileum reisje. We gaan daar drie nachtjes heen, gaan een vet feest in een grot houden (rave cave).
Nu kwamen we vanochtend op kantoor aan en stonden daar honderd koffertjes klaar, allemaal een handbagagekoffertje gekregen om mee te nemen. Dat wordt echt een geweldig gezicht op de luchthaven. En aan de koffertjes zat een envelop met een uitnodiging voor een luchtballon tocht met zonsopkomst. Echt heel vet!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 04 Sep 2025 21:08

Ahh toch in een luchtballon dus! Wow dat wordt wel zo ultiem vet volgens mij, bij zonsopkomst ook nog eens. Jaloers!!
❤️ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Sep 2025 21:31

Marin schreef:Dikke knuffel aan jullie meiden. Wat verdrietig om te lezen hoe het gaat. Lieve Pompoen ik gun je zoveel gezondheid. ♥️

Ik wil even iets tofs kwijt als dat mag. Over twee weken gaan we met het hele bedrijf naar Cappadocië in Turkije voor een mooi jubileum reisje. We gaan daar drie nachtjes heen, gaan een vet feest in een grot houden (rave cave).
Nu kwamen we vanochtend op kantoor aan en stonden daar honderd koffertjes klaar, allemaal een handbagagekoffertje gekregen om mee te nemen. Dat wordt echt een geweldig gezicht op de luchthaven. En aan de koffertjes zat een envelop met een uitnodiging voor een luchtballon tocht met zonsopkomst. Echt heel vet!

Dank je lieve Marin. Wat ongelofelijk gaaf zeg! Zitten jullie allemaal op één vlucht? Dat wordt een dolle boel daar!
Vorige

Terug naar Algemeen