Re: Wat wil je even kwijt? #14
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Silly-One schreef:Dat het toch wel leuk zou zijn als we volgende week meer dan twee prijzen hebben om op te gaan loten. Dus wie is creatief en bedenkt nog wat leuks dit weekend?
Marsy31 schreef:Silly-One schreef:Dat het toch wel leuk zou zijn als we volgende week meer dan twee prijzen hebben om op te gaan loten. Dus wie is creatief en bedenkt nog wat leuks dit weekend?
Oh lees nu dit en lijkt net alsof ik een baby konijn aanbied haha.
Marsy31 schreef:Silly-One schreef:Dat het toch wel leuk zou zijn als we volgende week meer dan twee prijzen hebben om op te gaan loten. Dus wie is creatief en bedenkt nog wat leuks dit weekend?
Oh lees nu dit en lijkt net alsof ik een baby konijn aanbied haha.
Lady schreef:Wat ontzettend naar voor je Pompoen. Ik heb een goede vriendin die ook LC blijkt te hebben. Ik vind het heftig om te zien wat het met haar doet maar ik vind het ook lastig om er mee om te gaan.
Teun schreef:Klote, Pompoen. Dat is wel heel beperkt, zoveel plat moeten liggen nu. Ik heb ook weer een terugval en ben weer praktisch huisgebonden na een iets betere periode. Hopelijk kom ik met de nodige rust gauw weer op mijn voor de vakantie baseline.
Ik snap dat het als vriendin moeilijk kan zijn, Lady. Heb je behoefte aan tips over wat ik nu prettig vindt in vriendschappen? Kan persoonlijk zijn, maar misschien is het fijn te horen.
Lady schreef:Wat ontzettend naar voor je Pompoen. Ik heb een goede vriendin die ook LC blijkt te hebben. Ik vind het heftig om te zien wat het met haar doet maar ik vind het ook lastig om er mee om te gaan.
Lady schreef:Teun; je mag me zeker tips geven. Ik merk dat ik er zelf soms zo’n negatieve energie van krijg en dat wil ik niet. Maar ik wil er ook voor haar zijn.
Auxo schreef:Och en dan zit ik te mopperen over LinkedIn. Wat verdrietig dat het zo slecht met je gaat Pompoen 😔
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers