Re: Welke serie volg je op het moment?
Mizz wij kijken een paar avonden per week een aflevering meestal.
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Bliss schreef:Ik heb van de week op Netflix de docu Unknown Number - the High School Catfish gekeken, BIZAR!En al even bizar is de docu die ik nu aan het kijken ben, Abducted in Plain Sight. Wat een gekken heb je toch op deze wereld. Vorige week nog de docu over Mallorca gekeken, van Jessica Villerius. Ook indrukwekkend.
Siesa schreef:Hoe heet deze serie op netflix:
Hoofdrol speler Jack, bar eigenaar en een vrouwelijke dokter?
Hij kreeg een tweeling met een andere vrouw terwijl zijn vriendin zwanger was.
Hele bekende serie maar ik kom niet op de naam. Help!
Krijg hem ook niet gevonden op netflix bij favorieten of gekeken dus wellicht op mijn vorige account gekeken.
Bliss schreef:Ik kijk ook B&B (vanavond de laatste al, boeee) en Expeditie Robinson, maar dat valt voor mij niet onder series. Dat zijn tv-programma's.![]()
Met m'n man kijk ik ook Woeste Grond op NPO, lekker kneuterige serie over een boerenfamilie in het oosten des lands.
Teun schreef:Wij keken deze week Mare of Easttown op HBO, met Kate Winslet. Al een paar jaar oud, maar wat een fantastische serie! Helaas maar 1 seizoen maar zeker de moeite waard. Het is spannend, dramatisch en af en toe grappig.
Siesa schreef:Bedankt Daby! Die bedoelde ik inderdaad.
Woeste grond kon ik niet kijken. Ik irriteerde mij aan alle fouten, stereotype gedrag en onzin. Dus ik ben afgehaakt.
Zora schreef:Teun schreef:Wij keken deze week Mare of Easttown op HBO, met Kate Winslet. Al een paar jaar oud, maar wat een fantastische serie! Helaas maar 1 seizoen maar zeker de moeite waard. Het is spannend, dramatisch en af en toe grappig.
Wij hebben m ook pas een paar maanden geleden gezien, erg onder de indruk. Heel goed!
Wij kijken na geruststelling hier 🤪 de Handmaid’s Tale. Goed zeg! We hebben alleen af en toe even pauze want we moeten af en toe wel even iets lichters kijken.
Bliss schreef:Volgen jullie nog leuke series op het moment?
Ik heb van de week op Netflix de docu Unknown Number - the High School Catfish gekeken, BIZAR!.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers