Waterwratjes
Nou vroeg ik me af of er niet toch iets is wat helpt om er vanaf te komen. Ze vallen best wel op in haar hals. Gelukkig krast ze er niet aan (ze jeuken niet), dus zal het met littekens ook wel meevallen.
Ik zou graag willen dat ze weggaan, zodat ze zichzelf niet besmet en het er meer worden.
Ik las dat slakkenslijmgel zou kunnen helpen, heeft iemand dat ooit geprobeerd? Of zou ik ze kunnen aanstippen met zo'n wrattenstift? Bij Kruidvat hadden ze deze alleen met salicylzuur en Google is het er niet over eens of dat nou wel of niet werkt tegen waterwratjes. Ik wil ook niet dat het pijn doet, dus ik wil ze niet bevriezen met stikstof ofzo. Het zou ook zonde zijn als ze littekens krijgt daar.
Ik vond ook nog een spray van Golden Naturals (Zwem- en kinderwratjes), die goede recensies krijgt. Iemand die ooit geprobeerd? Voor ik van alles ga bestellen en er toch niks helpt.
Sudocreme las ik ook, maar daar schijnen stofjes in te zitten die de huid kunnen irriteren. En betadine zalf, maar dat wil ze niet vanwege de bruine kleur (een pleister erover wil ze echt niet).